פיליפס סוניקר - מברשת השיניים החשמלית יקרה יותר בארץ מאשר בחו"ל

פיליפס סוניקר – מברשת השיניים החשמלית יקרה יותר בארץ מאשר בחו"ל

בין הדגמים שיושקו בארץ, מברשת שיניים חשמלית פיליפס שמבטיחה הלבנה של השיניים תוך שבוע. מה ההבדל בין הדגמים ומה החלק המעצבן בסיפור?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מי שמחפש מברשת שיניים חשמלית בישראל, נחשף עד עתה בעיקר לאורל בי. כעת זה משתנה. המותג פיליפס סוניקר מתחיל להימכר בארץ, אבל כרגע רק בסופר-פארם. הרשת תמכור רק 5 דגמים של מברשות שיניים חשמליות פיליפס, כשהמחירים נעים בין 180 ל-800 ש"ח בהתאם לתכונות המברשת. הדגמים שנבחרו להימכר אינם החדשים ביותר של פיליפס, כאשר היוקרתי שבהם הושק כבר בשנת 2019. כאמור, פיליפס תשווק את המברשות רק בסופר-פארם, מה שלא ממש מייצר תחרות על המחירים. לפי בדיקת פואנטה, בסופר-פארם מתמחרים את מברשות השיניים במחירים גבוהים הרבה יותר מאשר בחו"ל.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מברשת שיניים חשמלית פיליפס סוניקר – מה היא מבטיחה?

לדברי יעל סונסינו, מנהלת שיווק פיליפס Sonicare ישראל, כל הדגמים עושים שימוש בטכנולוגיה סונית (גלי קול), המאפשרת בין 31,000 ל-62,000 תנועות מברשת בדקה (הרבה הרבה יותר ממברשת ידנית). מעבר לגלי הקול, בפיליפס אומרים כי המברשת יוצרת מערבולת נוזלים המחדירה בועות שמאפשרות ניקוי של אזורים אשר סיבי המברשת לא מגיעים אליהם.

הדגמים המתקדמים יותר בין אלה שיושקו בארץ מאפשרים לקבל התרעה כאשר המשתמש מפעיל לחץ עודף על החניכיים, מבטיחים הלבנת שיניים ומתריעים כאשר צריך להחליף את ראש המברשת.

כמו במברשת השיניים החשמלית ToothWave של חברת סילקן הישראלית, גם מברשת השיניים החשמלית של פיליפס סוניקר מחלקת את האזורים בפה ל-4 חלקים ומתריעה כל חצי דקה כאשר הגיע הזמן לעבור לאזור הבא. בתום שתי דקות, מתקבלת התרעה שאפשר לסיים את הצחצוח.

בנוסף ניתן לבצע צחצוח עדין למשתמשים לאחר טיפול שיניים ו/או לאנשים בעלי התקני פה אורתודנטיים, כתרים, שתלים, ציפויים ועוד.

הסוללה מחזיקה שבועיים לאחר טעינה מלאה.

מברשת שיניים חשמלית של פיליפס – ההבדלים בין הדגמים

כפי שניתן לראות, הטכנולוגיות המתקדמות מגיעות רק בדגמים שעולים מאות שקלים. הדגם היקר ביותר מגיע גם עם מארז וראש נוסף.

מתלבטים לגבי מברשת חשמלית פיליפס? אלה ההבדלים

מברשת שיניים חשמלית פיליפס

CleanCare+ 2Serious Plaque Control ProtectiveClean 4300 ProtectiveClean 4500 ProtectiveClean 6100
דגם HX3212 HX6231 HX6807 HX6830 דגם HX6871
מה מציעה מסירה פי 3 יותר חיידקים (פלאק) ממברשת ידנית מסירה פי 7 יותר חיידקים (פלאק) ממברשת ידנית טכנולוגיית Pressure Sensor להלבנת שיניים בתוך 7 ימים, תזכורת להחלפת ראש המברשת, חיישן התראה קולי למניעת לחץ על החניכיים בנוסף: 2 מצבי צחצוח: Clean להסרת פלאק ו-White להלבנה, ראשי מברשת עם טכנולוגיית BrushSync המאפשרת את בחירת מצב הצחצוח ואת העוצמה מתריעה על עודף לחץ על החניכיים. 3 תוכניות: Optimal Clean – להסרה של עד פי 7 יותר פלאק ממברשת ידנית; Optimal Gum Care – מוסיפה דקת צחצוח לעיסוי עדין של החניכיים; Optimal White – להסרת כתמים תוך שבוע. מספקת התראה כשצריך להחליף ראש כל 3 חודשים. מגיעה עם נרתיק נשיאה, מטען וראש נוסף
מחיר 180 ש"ח 330 ש"ח 450 ש"ח 600 ש"ח 800 ש"ח

 

כפי שניתן לראות, המחיר של הדגם היקר ביותר שיימכר בארץ – דגם ProtectiveClean 6100 של פיליפס, עולה לא פחות מ-800 ש"ח. הדגם הזה הושק כבר בשנת 2019 במחיר של כ-130 דולר בארה"ב – שהם כ-425 ש"ח בלבד. במילים אחרות, לפני כשנתיים, כשהדגם הזה היה חדש, הוא עלה בחו"ל חצי ממה שהוא עולה כיום בסופר-פארם.

פואנטה בטלגרם

 

כמובן, להוצאה הראשונית נלווית הוצאה קבועה נוספת על ראשי מברשת השיניים. מחיר ראשי מברשת שיניים חשמלית של פיליפס יימכרו במארזים של זוגות או רביעיות במחיר של 90-160 ש"ח.

יש עוד מברשות שיניים חשמליות ששווה להכיר: האזינו לפודקאסט טריפל

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות