סוף לטרולי חינם על טיסות איזי ג'ט: אלה תעריפי העלאת מזוודה למטוס

סוף לטרולי חינם על טיסות איזי ג'ט: אלה תעריפי העלאת מזוודה למטוס

תם עידן טרולי חינם על טיסות איזי ג'ט. כמה תשלמו כדי להעלות טרולי למטוס ומהי מדיניות הכבודה של איזי ג'ט החל מעכשיו? היכנסו לחדשות התיירות בפואנטה

ביטול טיסה - חוק הגנת הצרכן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במשך שנים היה כלל ברזל שהנוסעים אימצו בחום בעולם התעופה: אפשר להעלות טרולי חינם על טיסות איזי ג'ט (ועל רוב טיסות הלואו קוסט). מדובר כמובן במזוודת טרולי קטנה, כזו שנכנסת לתאים שמעל ראשי הנוסעים במטוס. אלא שאחת מתופעות הלוואי של הקורונה היא פגיעה קשה בענף התעופה, ואיזי ג'ט מצאה דרך לייקר את כרטיסי הטיסה באמצעות שינוי מדיניות הכבודה החל מפברואר 2021: ממועד זה רק תיק יד קטן שיכול להיות מונח מתחת למושב יהיה פטור מתשלום. מי שרוצה להעלות איתו טרולי לטיסת איזי ג'ט יצטרך להזמין מושב קדמי או מושב עם מרווח נוסף לרגליים – בתשלום נוסף שמתחיל כ-8 ליש"ט.


כמה עולה להעלות מזוודה למטוס בשנת 2022? היכנסו לכתבה >


מדיניות הכבודה החדשה – סוף לטרולי חינם על טיסות איזי ג'ט

כאמור, לפי מדיניות הכבודה החדשה של איזי ג'ט, תם עידן הטרולי חינם על טיסות איזי ג'ט. כל תיק וכל מזוודה מחויבים בתשלום, למעט תיק יד קטן (שעליו גם חברות תעופה שהן לא לואו-קוסט אינן גובות תשלום). כך זה יעבוד:

  • החל מ-10 בפברואר 2021, סוג המושב שהלקוח מזמין יקבע מה הוא יכול להעלות איתו לתא הנוסעים.
  • כל הנוסעים יוכלו להביא עמם, ללא תשלום, תיק יד שניתן לאחסן מתחת למושב הקדמי (45x36x20).
  • רק לקוחות שמזמינים מושב קדמי או עם מרווח נוסף לרגליים, יכולים להביא תיק גדול / טרולי לאחסון בתאים שמעל למושבים (מקסימום 56x45x25 ס"מ).

  • מחזיקי כרטיס easyJet Plus ולקוחות FLEXI זכאים לתיק גדול נוסף, בכפוף למקום על הסיפון.
  • מי שכבר הזמין כרטיסים לטיסה שלאחר 10 בפברואר, יצטרך לשדרג את הכרטיס או להיעזר בשירות Hands Free – שהוא שירות שאיזי ג'ט הציעה עוד לפני השינוי. הרעיון בשירות Hands Free הוא שאפשר לקחת טרולי או תיק בגודל דומה, ותמורת 7 ליש"ט להפקיד אותו בעת ההגעה לשדה התעופה בעמדת easyJet Plus Bag .Drop עם העלייה למטוס מקבלים אותו חזרה (וכך אפשר להסתובב בשדה ללא מזוודה). אם נוסעים בקבוצה, העלות מסתכמת ב- 16 ליש"ט לשלושה עד שישה תיקים.

באיזי ג'ט טוענים: כך יקוצר זמן ההמתנה

מן הסתם, החלטת החברה לבטל את האפשרות לטרולי חינם על טיסות איזי ג'ט נובעת מרצון להגדיל הכנסות, אבל הנימוקים שהיא מציגה הם שונים.

אל תישארו בחוץ, לחצו כאן כדי לקבל עדכונים בטלגרם >

בחברה אומרים שהמקום המוגבל בתאי האחסון שמעל למושבים מביא למצב שלקוחות לא יכולים להיות בטוחים שיוכלו לקחת עמם את התיק לתא הנוסעים: "נוסעים המעוניינים להבטיח שיוכלו לשאת עמם לתא הנוסעים תיקים אלו, יוכלו להזמין מושב מועדף קדמי או מושב עם מקום נוסף לרגליים. המדיניות החדשה תפחית גם את זמני התורים במהלך העלייה למטוס ועיכובים נלווים אחרים המתרחשים עקב עודף תיקים המיועדים לאחסון בתאים שמעל למושבים".

טרולי למטוס

באיזי גט אומרים כי יש בין 42 ל-63 מושבים מועדפים בקדמת המטוס ועם מרווח נוסף לרגליים הזמינים בכל טיסה בהתאם לסוג המטוס ו

עוד הם מציינים כי יש עוד יתרונות בהזמנת מושבים מועדפים, הכוללים עלייה מהירה למטוס ("ספידי בורדינג") ועמדה ייעודית למסירת הכבודה במסגרת easyJet Plus.

על כל ההזמנות שבוצעו מה 1.12.2020 ואילך והחל מה -10 בפברואר 2021 תחול המדיניות החדשה.

תזכורת למדיניות הכבודה באיזי ג'ט

  • מותר להביא עד שלושה תיקים או שלוש מזוודות לנוסע, כולל ילדים ותינוקות.
  • מזוודה סטנדרטית היא במשקל 23 ק"ג.
  • ניתן להוסיף משקל ביחידות של 3 ק"ג ברכישה באתר עד למקסימום של 32 ק"ג לכל מזוודה.
  • אם לקוחות נוסעים עם משפחה או חברים באותה טיסה ומזמינים יחד, הם יכולים לאגד את הקצבת המשקל הכוללת שלהם. ניתן לרכוש גם אפשרות לתיק במשקל 15 ק"ג.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות