H&M פותחת שתי חנויות פופ-אפ: חנויות רחוב זמניות בתל אביב

H&M פותחת שתי חנויות פופ-אפ: חנויות רחוב זמניות בתל אביב

שתי חנויות H&M ייפתחו בקרוב מחוץ לקניונים הסגורים. כל הפרטים על המיקומים ועל התאריכים – בפואנטה

H&M
הנחה על תשלום בנייד ב-H&M באמצעות ישראכרט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בעקבות הסגר המתמשך, רשת H&M פותחת לראשונה בישראל שתי חנויות פופ-אפ (חנויות זמניות). מדובר בשתי חנויות H&M בתל אביב, שיהיו חנויות רחוב (בדומה למה שאנחנו רגילים לראות כשאנחנו מטיילים בחו"ל…) בשני רחובות מרכזיים. החנויות ייפתחו במהלך השבועיים הקרובים, וכמובן שלא יוכלו להציע את כל הקולקציות של הרשת, אלא קולקציות נבחרות שיתחלפו מדי שבוע, קולקציות שיתופי פעולה ייחודיות ופריטים של H&M HOME לעיצוב הבית.

H&M היא לא הראשונה לפתוח חנות רחוב זמנית, לאור העובדה שהקניונים סגורים כבר חודשיים ולא ברור מתי ייפתחו באופן מלא. גם פוקס, דלתא ומותג הקוסמטיקה KIHLS פתחו חנויות זמניות. רשתות גדולות אלה יכולות להרשות לעצמן לשכור שטחי מסחר שעסקים קטנים נאלצים לעזוב בשל המשבר הכלכלי המתמשך.

חנויות H&M בתל אביב – איפה ומתי?

שתי חנויות H&M בתל אביב ייפתחו ממש בקרוב, בהפרש של שבוע – הראשונה ב-29.11.20, והשנייה ב-6.12.20. הן יישארו פתוחות בין חודש לחודשיים, ובהתאם לתוצאות יוחלט ברשת אם לפתוח חנויות דומות במקומות נוספים.

H&M בתל אביב – רח' שינקין

חנות H&M ברחוב שינקין 30 בתל אביב תיפתח ביום ראשון, 29 בנובמבר. החנות תשתרע על פני שתי קומות בגודל 70 מ"ר כל אחת ותציע קולקציות נבחרות לבני נוער, ילדים ותינוקות וכן בגדי הריון ופריטי עיצוב לחדרי ילדים של H&M HOME.

לחצו כאן להצטרפות לפואנטה בטלגרם ותישארו מעודכנים >

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת עדכוני קורונה >

עם פתיחת החנות (29.11.20) תושק קולקציית שיתוף הפעולה עם מותג הסטריט סטייל Kangol, הכוללת 12 פריטים בהשראת הזמרת מייבל (טווח מחירים – כ-90-230 ש"ח).

H&M בתל אביב – רח' דיזינגוף

חנות H&M בדיזינגוף תושק ביום ראשון שלאחריו, 6 בדצמבר. מדובר בחנות קטנה יותר מהחנות בשינקין, בגודל של 75 מ"ר, כך שיוצעו בה רק בגדי נשים ופריטים של H&M HOME. בחנות תושק קולקציית שיתוף הפעולה עם המותג The Vampire's wife בבעלותה של המעצבת הבריטית סוזי קייב (טווח מחירים כ-100-230 ₪).

חנויות H&M בתל אביב מצטרפות ל-21 החנויות של H&M, אשר רובן (חוץ מהחנות במרכז ביג אשדוד), ממוקמות בקניונים ברחבי הארץ. ביולי האחרון נפתחה בירכא גם את H&M עודפים.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות