כמה תחסכו אם תתדלקו באפליקציית "דלק" ובאפליקציית ילו? בדיקת פואנטה

כמה תחסכו אם תתדלקו באפליקציית "דלק" ובאפליקציית ילו? בדיקת פואנטה

אפליקציית דלק מתחרה באפליקציית ילו ומבטיחה שתצברו כסף באמצעות תדלוק וקניות – אבל כמה תצטרכו לתדלק ולקנות והאם תחסכו כסף? בדיקת פואנטה

אפליקציית דלק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




קשה שלא להיתקל בפרסומת לאפליקציית דלק שבה מבטיח רמי קליינשטיין מתנות גדולות. כדי לקבל מתנות גדולות, צריך להוריד את אפליקציית "דלק", כשהמטרה של חברת "דלק" כמובן היא שהצרכנים יהיו נאמנים לה, יתדלקו בתחנות "דלק" ויקנו בחנויות "מנטה" – וזאת בלי להשתמש בארנק שלהם, אלא בארנק סלולרי או באפליקציית ביט. ללקוחות שיורידו את אפליקציית דלק וישלמו באמצעותה, מובטח לצבור כסף למימוש עתידי.

כדי לעודד את הצרכנים להוריד את האפליקציה, מובטחות להם לא רק מתנות גדולות (לא אומרים איזה), אלא גם השתתפות בהגרלה לזכייה בג'יפ של שברולט. עכשיו נשאלת השאלה אם אחרי כל ההבטחות, בסופו של דבר משתלם לשלם באפליקציית "דלק".

אפליקציית דלק: מתנות גדולות? כסף קטן

לאחר המבצע הראשוני, הרעיון הוא שאתם פשוט תעדיפו לתדלק בתחנות של "דלק" באמצעות אפליקציית "דלק" בזכות צבירת כסף המובטחת בעבור כל תדלוק.

אז בואו נבדוק כמה כסף תוכלו לצבור ואיך תוכלו לממש אותו.

האפליקציה מאפשרת לשלם באמצעות ארנק סלולרי על הדלק ועל מוצרים בחנויות מנטה – ולצבור כסף למימוש עתידי. זאת, בדומה לאפליקציית ילו שהושקה כבר לפני שנתיים בקונספט די דומה. אבל שימו לב לאותיות הקטנות:

  • צבירת הכסף אפשרית גם באמצעות תדלוק בתחנות "דלק" וגם באמצעות רכישה בחנויות "מנטה", אבל מימוש הכסף שנצבר אפשרי רק ברכישה בחנויות מנטה.
  • מותר לצבור רק עד 50 ש"ח ב-4 חודשים
  • על כל תדלוק של ליטר נצברות 10 אגורות – כך שבתדלוק של כ-35 ליטר תוכלו לצבור בסה"כ כ-3.50 ש"ח.
  • סך כל הכסף שמותר לצבור בתדלוקים עומד על 30 ש"ח.
  • על כל קנייה בחנויות מנטה נצבר 10% מסכום הקנייה.
  • אם המשתמש לא הגיע בסיום 4 חודשים לצבירה של 50 ₪ צבירה, יימחק כל סכום הכסף שצבר  הלקוח.

פואנטה

במילים אחרות, כדי להגיע לצבירה של 50 שקל תצטרכו לקנות בחנויות מנטה לפחות ב-500 שקל לאורך 4 חודשים, או לתדלק הרבה מאוד פעמים ולקנות במנטה בעוד 200 שקל. אם אכן תצליחו לצבור את הסכום, תוכלו לממש את אותם 50 שקל אך ורק לקנייה חוזרת במנטה. אגב, גם אז יש הגבלות ולא ניתן לממש את הסכום לרכישת סיגריות או כרטיסי הגרלה.

אפליקציית דלק או אפלקציית ילו? מצאו את ההבדלים

רגע, ייתכן שכל הסיפור הזה מצלצל לכם מוכר. זה משום שאפליקציית YELLOW מציעה בדיוק את אותו דבר… כמעט. גם אפליקציית ילו מבטיחה לכם לצבור כסף על תדלוקים בתחנות פז וקניות ב-YELLOW למימוש עתידי.

ותראו איזה קטע, גם האותיות הקטנות שלה הן אותן אותיות קטנות.

אפליקציית דלק אפליקציית ילו
צבירה על תדלוק 10 אג' על כל ליטר,
מקסימום 30 ש"ח
10 אג' על כל ליטר, מקסימום 30 ש"ח
צבירה על קניות 10% בחנויות מנטה 10% בחנויות ילו
מימוש רק בקנייה בחנויות מנטה רק בקנייה בחנויות ילו
מינימום צבירה נדרשת למימוש 50 ש"ח בארבעה חודשים 50 ש"ח בשלושה חודשים
תשלום בביט אפשר אי אפשר

 

כאן כדאי להזכיר כי בענף הבנזין יש תחרות, ויש תחנות דלק של חברות קטנות יותר, כמו TEN ומיקה, שגובות על בנזין פחות מחברת דלק ומחברת פז – כך שכל לא בטוח שהנאמנות לחברת דלק או לחברת פז באמצעות אפליקציית דלק או אפליקצית ילו היא בכלל משתלמת.

 

> האזינו לטריפל – הפודקאסט שיעשה לכם סדר באפליקציות התדלוק…

הארנק הסלולרי מתחיל לתפוס תאוצה?

אם המונח "ארנק סלולרי" עדיין נשמע לכם מעורפל, הגיע הזמן שתתחילו להכיר אותו. בעולם זה כבר נפוץ, אך בישראל עד לאחרונה החדירה הייתה איטית מאוד. עכשיו זה מתחיל לתפוס תאוצה.

לחצו כאו והצטרפו לעדכונים שלנו בטלגרם >

הרעיון הוא שבמקום לשלם באמצעות כסף או כרטיס אשראי, משלמים באמצעות הסלולרי – או באמצעות אפליקציות התשלום הוותיקות (ביט, פייבוקס, פפר), או באמצעות אפליקציות של חברות שונות (למשל אפליקציית YELLOW, אפליקציית ארומה או אפליקציית מק'דונלדס).

בקרוב תיכנס לכאן גם אפל עם שירות Apple Pay, ובינתיים נכנסו גם חברות האשראי לתשלומים סלולריים. כאן בפואנטה פרסמנו כתבות על שירות תשלום בנייד באמצעות ANYPAY של ישראכרט, שירות תשלום בנייד CALPAY של חברת כאל ושירות התשלום בסלולרי של MAX. בנוסף, גם לקוחות לאומי יכולים לשלם בנייד.

חברת דלק מצטרפת לטרנד הזה, ומאפשרת לצרכנים לבחור אם לשלם באמצעות אפליקציית ביט – שזה בהחלט שדרוג מבחינת הנוחות והזמינות.

כאמור, חברת דלק מצטרפת באיחור לטרנד של "תוכנית נאמנות" באמצעות אפליקציה וארנק סלולרי. לא רק חברת פז הקדימה אותה, אלא גם סונול – שמציעה צבירת נקודות שנקראות goods. סונול מאפשרת גם תשלום על תדלוק באמצעות אפליקציית פנגו.

בנוסף, על רקע התחרות, עד סוף החודש מי שמשלם באפליקציית סונול משלם תעריף בנזין בשירות עצמי ולא בשירות מלאי.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות