מבחן טעימה: פתיבר פינוקים - עוגיות ביסקוויטים עם טעם של ילדות

מבחן טעימה: פתיבר פינוקים – עוגיות ביסקוויטים עם טעם של ילדות

פתיבר פינוקים של אסם טעים לבד וטעים גם עם קפה… מה יכול להיות רע בביסקוויט המיתולוגי בתצורת כריך עם מילוי מתוק? ומה לגבי המחיר? פואנטה בודקת

פתיבר פינוקים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מה יותר טעים מביסקוויט עם שוקולד? שני ביסקוויטים עם שוקולד. פתיבר פינוקים של אסם זה בדיוק זה. מדובר בעוגיות שהן מעין כריך פתיבר: שני ביסקוויטים וביניהם מילוי. מי מאיתנו לא היה מתפנק כשהוא היה קטן ומכין לעצמו סנדוויץ' של שני ביסקוויטים פתיבר שביניהם שוקולד? עוד הרבה לפני שנכנסו לחיינו עוגיות אוריאו מצד אחד וטרנד הבריאות מצד שני, פינקנו את עצמנו בפתיבר פינוקים בלי לדעת שככה קוראים לו…

פתיבר פינוקים שני טעמים בסדרה

סדרת "פתיבר פינוקים" כוללת שני טעמים – ביסקוויט שוקולד עם מילוי וניל וביסקוויט רגיל עם מילוי שוקולד.

פתי בר פינוקים

פתיבר פינוקים

הטועמים שלנו – ילדים ומבוגרים, אהבו את שתי הגרסאות (מה הפלא?), אבל את זו של הביסקוויט הרגיל עם מילוי השוקולד אהבו יותר. מילוי הווניל הוא מילוי מתוק מאוד, ולטעמנו אפשר היה להפחית את רמת המתיקות ועדיין להציע פינוק טעים.

כעיקרון, הרעיון הוא שמדובר בעוגיות, אבל אפשר גם להקפיא אותן ולהגיש קרות – זו גרסה טעימה לא פחות.

הביסקוויטים באריזה קטנים יותר מביסקוויטים באריזות פתיבר רגילות.

פתיבר פינוקים – פינוק די יקר

בעוד שאריזת פתיבר פינוקים מכילה רק 220 גרם ועולה כ-10 שקלים, אריזת פתיבר רגילה של אסם, המכילה 500 גרם (כלומר, יותר מפי שניים), עולה כ-13 שקל. המשמעות היא שמדובר בפינוק די יקר… אבל אין מה להיות מופתעים מזה.

מתיחה של מוצר מצליח לקטגוריות חדשות היא שיטה ידועה של כל היצרניות, לא רק בתחום המזון, כדי להגדיל את ההכנסות. כך למשל, שטראוס עושה כבר שנים עם מילקי – כאשר היא מוכרת גרסאות שונות שלו עם תוספות בכמות זעירה (כמו עדשים או קצפת) ומקפיצה את המחיר.

זה הסיפור גם עם פתיבר פינוקים. אם מתחשק לכם להתפנק, אתם הרי יכולים גם לקנות אריזה של פתיבר רגיל, להוציא שני ביסקוויטים ולמרוח ביניהם שוקולד. זה יעלה לכם הרבה פחות… אבל על נוחות אנחנו משלמים.

מגשיות שקופות – כדי לאפשר מיחזור

הביסקוויטים ארוזים במגשית שקופה שאותה כמובן יש להשליך לאחר השימוש לפח הכתום.

יצרניות המזון, ואסם-נסטלה ביניהן, אחראיות במידה רבה לזיהום הפלסטיק ההולך ומצטבר על פני כדור הארץ. כך למשל, אסם-נסטלה משתמשת מדי שנה בכ-5 מיליון מגשיות במוצרים שונים, ביניהם: עוגיות, עוגות, קרקרים, מוצרים מסדרת בונז'ור ולתנור ועוד. השימוש במגשיות מאפשר לשמור על שלמות המוצרים ומניעת שברים והתפוררות בדרך מהמפעל לצרכן. לאור הלחצים שמופעלים על יצרניות בעולם ובארץ, הן נאלצות לשפר את האריזות ולייצר אריזות הניתנות למיחזור. לאחרונה הודיעה אסם נסטלה כי "כחלק ממחויבותה בתחום הקיימות, היא עברה לשימוש במגשיות שקופות בלבד".

בחברה מסבירים שהמעבר לחומר שקוף נובע מכך שהביקוש לחומר גלם שקוף גבוה יותר, משום שניתן למחזר אותו למוצרים בכל הצבעים ולכן הסיכוי שימוחזר גבוה יותר. בנוסף, בתהליך המיון לסוגי פלסטיק קיים קושי בזיהוי סוג הפלסטיק בצבעים כהים ולכן לא ניתן למחזר אותם.

מחיר פתיבר פינוקים

מחיר: שימו לב לפער בין רמי לוי לבין שופרסל… בשופרסל המחיר המלא הוא כ-11 ש"ח לאריזה, ויש לכאורה מבצע של 3 חבילות בכ-20 שקל. ברמי לוי לא צריך לקנות 3 חבילות כדי לשלם פחות:

  • שופרסל: חבילה אחת ב-10.90 ש"ח, 3 ב-20 ש"ח.
  • רמי לוי: חבילה ב-6.80 ש"ח.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!






    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות