סוף להפקעת המחירים: נקבע מחיר מירבי עבור בדיקת קורונה בבית חולים

סוף להפקעת המחירים: נקבע מחיר מירבי עבור בדיקת קורונה בבית חולים

טסים? משרד הבריאות קבע מחיר מירבי עבור בדיקת קורונה בבית חולים. מהו המחיר שתשלמו והיכן? חדשות קורונה בפואנטה

בדיקת קורונה בבית חולים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם מתכננים טיסה לחו"ל, עליכם לעבור בדיקת קורונה פרטית. קופות החולים כבר לא מאפשרות לעשות בדיקה חינם, ולכן האפשרויות הן בדיקת קורונה בבית חולים או בדיקת קורונה במעבדה. כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, מרגע שמשרד הבריאות איפשר לבתי החולים לבצע בדיקות קורונה – החלה גם חגיגת מחירים. היום משרד הבריאות שם לדבר סוף, וקבע מחיר מירבי לבדיקת קורונה בבית חולים.

בדיקת קורונה בבית חולים – כמה תשלמו?

נוסעים לחו"ל הנדרשים להציג בדיקת קורונה בארץ היעד יוכלו להיבדק עד 72 שעות טרום הטיסה בבתי החולים ברחבי הארץ ובעלות שלא תעלה על 297 ₪ לבדיקה.

הנוסעים יציגו כרטיס טיסה ודרכון בתוקף בהגיעם לבדיקה ויקבלו את תוצאות הבדיקה בשפה האנגלית.

רשימת בתי החולים תתעדכן בדף ההנחיות ליוצאים לחו"ל באתר משרד הבריאות:
https://www.gov.il/he/Departments/Guides/flying-to-israel-guidline

על הנוסעים לוודא את דרישות מדינת היעד, לרבות מדיניות הכנסת נוסעים מישראל ודרישת הבדיקות, המשתנות בין מדינה למדינה לאור מגפת הקורונה.

הנוסעים מתבקשים לעטות מסכה ולשמור על כללי הריחוק החברתי גם במדינות היעד.

בדיקת קורונה ביתית

מעבדה זו תאפשר קבלת תשובות מי שאין לו אפשרות, חשק או זמן להגיע לבדיקה בבית החולים 72 שעות לפני הטיסה, יכול כמובן לעשות בדיקת קורונה פרטית במעבדה, כאשר יש מעבדות שמבצעות את הבדיקה בבית הלקוח. התשלום הרבה יותר גבוה ויכול להגיע לכ-1000 שקל עבור בדיקה.

אפשרות נוספת מיועדת ללקוחות ישראייר. כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, בעקבות הסכם בין ישראייר להדסה מדיקל, נוסעים שהזמינו טיסה בישראייר יכולים להזמין בדיקת קורונה ביתית בתשלום מוזל. כמה עולה הפינוק הזה? היכנסו לכתבה על בדיקת קורונה ביתית של הדסה מדיקל וישראייר.

כפי שפרסמנו במדור תיירות, בעוד כחודש-חודשיים צפויה להיפתח מעבדת קורונה בנתב"ג, ודווקא שם המחיר עבור בדיקת קורונה (לא מהירה) יהיה נמוך יותר. כדי לבצע שם בדיקה יש צורך להגיע לנתב"ג יום-יומיים לפני הטיסה.כל הפרטים – בכתבה על מעבדת הקורונה בנתב"ג.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות