טלוויזיית OLED GX של LG: לראות את רונאלדו בגודל טבעי

טלוויזיית OLED GX של LG: לראות את רונאלדו בגודל טבעי

חובבי סרטים? אוהדי ספורט? גיימרים שרופים? טלוויזיית LG GX היא הדגם בשבילכם: מסך OLED שמספק איכות תמונה מושלמת, עם עיצוב יוקרתי ושפע אפליקציות

LG GX
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

טלוויזיה הפכה כבר מזמן לפריט חובה לא רק בכל בית, אלא בכל חדר בבית, ותקופת הקורונה הוכיחה שוב עד כמה טלוויזיה טובה היא משמעותית לאיכות החיים שלנו. בתקופה שבה אנחנו מבלים בבית כל כך הרבה שעות, המסך שעל הקיר הוא במידה רבה חברנו הטוב ביותר.
לכן, הדרישות שלנו מהטלוויזיה גדלו: היא צריכה להיות חכמה, גדולה ואיכותית אבל גם יפה, נוחה וידידותית… ואת זה בדיוק מציעה LG בדגם היוקרתי שלה, דגם GX. מדובר בדגם מסדרת טלוויזיות ה-OLED שיש בהן הכול – החל מאיכות הצפייה הטובה ביותר שיש כיום בשוק ועד מגוון עשיר של אפליקציות מובנות בלחיצת כפתור.

טלוויזיה מדגם LG GX – זו טלוויזיה או תמונה?

ככלל, הסדרות היוקרתיות של הטלוויזיות של LG מצוידות במעבד בינה מלאכותית אלפא 9 דור 3, עם אלגוריתם למידה עמוקה, בעל טכנולוגיה לזיהוי פנים וטקסט על המסך ויכולת לנתח סוגי אודיו שונים.

דגם LG GX היא כאמור דגם מסדרת מסכי הפרימיום של LG, בין היתר בזכות העיצוב המיוחד והמינימליסטי שלו.

LG GX
דגם LG GX – טלוויזיה שהיא כמו תמונה על הקיר. צילום: יח"צ

 

העיצוב המוקפד מביא את המסכים לרמת אלגנטיות חסרת תקדים, הודות למבנה דק במיוחד: עובי הדגם בגודל 65 אינץ' עומד על 2 ס"מ בלבד.

יחד עם מתקן התלייה הייעודי, ניתן לתלות את המסכים בגודל 65 ו-77 אינץ' בקו שטוח עם הקיר.

OLED – מה זה בכלל?

אם אתם מחפשים טלוויזיה שבה השחור הוא באמת שחור וכל פרט נראה בצבעו המקורי בצורה חדה – הגיע הזמן שתעברו לטלוויזיית LG OLED , ובמיוחד לסדרת LG GX היוקרתית.

אמנם, עד לפני כמה שנים טלוויזיות LED היו חוד החנית, אבל הטכנולוגיה דהרה קדימה, ומי שהובילה אותה לשם היא LG, אשר פיתחה את טלוויזיות ה-OLED.

מה ההבדל? טלוויזיות LG OLED מפעילות פיקסלים בהארה עצמית עם שליטה ברמת הפיקסל. את התוצאה תוכלו לראות למשל כשתעמידו שתי טלוויזיות זו ליד זו – האחת OLED  והשנייה LED.

כאשר תצפו בתמונה של שמיים עם כוכבים בלילה, תגלו בטלוויזיית ה-OLED עולם חדש שפשוט לא תראו ב-LED.

את ההבדל תחושו בכל סוגי השידורים, בין היתר, בשידורי ספורט. בפעם הבאה שתצפו במסי או בניימאר מבקיעים גול, תוכלו ממש לראות את אגלי הזיעה שלהם… טלוויזיות LG OLED מציגות תמונה מדויקת ומהירה, ללא ריצודים או מריחות.

LG GX
טלוויזיית LG GX – רואים היטב מכל הזוויות. צילום: יח"צ

 

ואגב, גם החברים שיישבו על הספה מצדי הטלוויזיה ולא מולה, יראו את המשחק בדיוק כמוכם, כי בטכנולוגיה הזאת איכות התמונה מעולה גם מזווית צפייה רחבה. תוכלו גם לקשר את הטלוויזיה לרמקולי בלוטות', וליצור צליל סראונד המדמה את חוויית הקול באצטדיון עצמו.

כל אפליקציות התוכן המובילות בלחיצת כפתור

העולם שועט לכיוון השידורים באינטרנט, ואם עד לפני כמה שנים נאלצתם לבחור בין הוט ל-yes ובהתאם להתקין את הציוד שלהן, כיום המצב לגמרי שונה והרבה יותר גמיש. לכל שירות טלוויזיה יש גם אפליקציה, ואם אין כרגע – יהיה ממש בקרוב. עוד מעט לא נצטרך ממירים כלל, אבל גם עכשיו – עוד לפני שהגענו לשלב הזה – אנחנו צורכים יותר ויותר תוכן באפליקציות.

ב-LG מזהים את המגמה הזאת כבר לא מעט זמן, ולכן מרחיבים כל הזמן את מגוון האפליקציות הזמינות עבור רוכשי הטלוויזיות שלהם. נטפליקס, אמזון פריים וידאו, אפל TV פלוס, סלקום TV, הוט, נקסט, פרטנר TV, סטינג, ספוטיפיי, יוטיוב… האפליקציות המובנות בטלוויזיות LG הופכות את הצפייה ואת ההאזנה לזמינה ולגמישה יותר מאי פעם. יותר ויותר צרכנים מתחברים לשירותי הטלוויזיה באמצעות האפליקציות וכך נהנים מחוויית צפייה טובה וזמינה יותר .

מערכת הפעלה ידידותית

בואו נדבר קצת על מאחורי הקלעים של המסך המשוכלל הזה… בסופו של דבר, את כל היכולות הללו צריך לתפעל איכשהו, וכאן באה לידי ביטוי מערכת ההפעלה webOS של LG, שהיא מערכת הפעלה ידידותית שהותאמה מלכתחילה למסכי טלוויזיה. פלטפורמת מערכת ההפעלה הפופולרית של LG תומכת גם ב-Apple AirPlay 2 וב-HomeKit של אפל.

שלט חכם וחיפוש קולי

לעתים קרובות, צרכנים מסתבכים דווקא עם השלט. במקרה של LG אין סיכוי להסתבך. השלט החכם קל לתפעול ויש בו קיצורי דרך לאפליקציות פופולריות כמו נטפליקס.

כאשר מרימים את השלט, על המסך מופיע חץ שמאפשר לנווט בקלות – ממש כמו עכבר של מחשב.

אגב, אם אין לכם חשק להקליד את התוכן שאתם מחפשים, תוכלו לבצע זאת באמצעות חיפוש קולי.

גיימינג – זה כל המשחק

LG OLED
לנצח במשחק עם מסך מנצח – LG GX. צילום: יח"צ

אם אתם יותר טיפוסים של גיימינג, הדגמים החדשים של טלוויזיות LG OLED תפורים למידותיכם. איכות התמונה וזמני התגובה משדרגים את החוויה. LG היא היצרנית הראשונה שהציעה תאימות לתקן NVIDIA G-SYNC בטלוויזיות ה-OLED, וביניהן גם OLED GX.

בטלוויזיות הללו שולב, כאמור, מעבד בינה מלאכותית אלפא 9 דור 3 ויש להן מערך צליל משופר. בלי ריצודים, בלי הבהובים ועם קצב רענון מסך של 120Hz, כנראה שלא תרצו להפסיק לשחק.

בשורה התחתונה – OLED עם הרבה תוספות

לא חשוב אם אתם חובבי נטפליקס, ספורט או גיימינג, סדרת GX של LG עונה על כל הדרישות של איכות צפייה מעולה, עיצוב מנצח, הפעלה ידידותית ושפע של תוכן. מה הפלא שאתם רק מחכים לבידוד כדי לשבת מול הטלוויזיה?

1
נגישות