כמה תעלה חבילת הבית החכם של בזק וכמה חכם יהיה הבית שלכם?

כמה עולה הבית החכם של בזק?

הבית החכם של בזק חוזר במיתוג חדש – BE HOME, ועם מחירים חדשים. היכנסו לבדיקת פואנטה כדי לדעת מה תקבלו וכמה תשלמו. חדשת הטכנולוגיה

הבית החכם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם חשוב לכם שהמזגן יתחיל לעבוד חצי שעה לפני שאתם מגיעים, שהתריס ייסגר לבד כל ערב לפני שאתם הולכים לישון, נראה שבית חכם הוא פתרון טוב מבחינתכם. פעם ראינו את כל זה קורה בסרטים עתידניים, היום זה כבר בהישג יד – לפחות מבחינת הזמינות בשטח. מבחינת החדירה לשוק, מדובר עדיין בשלבים ראשוניים. חברת בזק רוצה לשנות את זאת, וחוזרת לקדם את שירותי הבית החכם תחת המיתוג Be Home.

אם הבית החכם של בזק נשמע לכם מוכר, זה משום שכבר לפני חמש שנים בזק החלה בשיווק בית חכם, וכעת היא יוצאת במהלך נוסף להשקת Be Home, המוגדר כדור החדש של שירות הבית החכם.

Be Home של בזק – מה הרעיון?

אז מה הרעיון מאחורי הבית החדש של בזק גרסת 2020?

הרעיון הוא שהלקוח יכול להתקין גלאים ומתגים חכמים וכך לשלוט במכשירים שונים ולדעת מה נעשה בבית – והכול דרך אפליקציה תומכת בעברית.

הבית החכם של בזק
מוצרי הבית החכם של בזק

מבחר הפריטים כולל מצלמה, גלאי מזגן, גלאי הצפה, גלאי תנועה, גלאי דלת/ חלון, מתג תריס, מתג דוד ומתג תאורה.

"האפליקציה יודעת לחבר בין כלל הגלאים וליצור בניהם מערכת גומלין, כך שכל אחד יכול להיות הטריגר שמפעיל את האחר", מסבירה קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק, "כך ניתן להגדיר תרחישים ולקבוע מראש פעולות שיתקיימו באופן אוטומטי, תוך ניהול הרכיבים החכמים באמצעות אפליקציה בעלת ממשק פשוט ובעברית".

מחיר בית חכם של בזק

כדי להצטרף לשירות, נדרשים כמה שלבים:

  • הלקוח צריך לרכוש את הגלאים והמתגים
  • התקנת המתגים מצריכה חשמלאי מוסמך
  • הלקוח צריך להצטרף לחבילה בעלות קבועה נוספת של כ-15 ש"ח לחודש
  • הלקוח צריך להוריד אפליקציה ולהגדיר אותה

פואנטה

כמה עולה BE HOME של בזק?

ראשית, הלקוח יכול לרכוש כל גלאי או מתג בנפרד או במסגרת חבילה.

מחיר הפריטים הוא כ-350-540 ש"ח לפריט. אפשר לרכוש את הפריטים בתשלום אחד, אבל בבזק מציגים בעיקר את האפשרות לפריסה של 36 תשלומים, במחיר של 10-15 ש"ח לחודש עבור כל פריט. כעבור 3 שנים, הפריטים עוברים לבעלות הלקוח, והוא ממשיך לשלם דמי שימוש קבועים של כ-15 ש"ח.

בית חכם בזק

 

בזק מציעה חבילה בעלות חודשית של 55 ש"ח, הכוללת מצלמה, מתג למזגן ושלושה גלאי אבטחה לבחירת הלקוח (הצפה, דלת ותנועה). כעת במסגרת מבצע, החבילה כוללת גם שירותי תמיכה והתקנה.

אז מה השורה התחתונה?

לקוח שיצטרף כעת לחבילה הכוללת מצלמה + 4 מתגים וגלאים, ישלם בכל חודש למשך 3 שנים כ-70 שקל בחודש על בית חכם.

על פני שלוש שנים מדובר בהוצאה של כ-2,520 ש"ח. לאחר מכן ישלם דמי שימוש של כ-15 ש"ח בחודש.

זאת, בנוסף ל-20 ש"ח שהוא משלם מדי חודש על נתב BE.

נתב BE – המוח של הבית החכם

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, בשנת 2018 השיקה בזק את נתב BE. כיום, לפי נתוני החברה, כ-450,000 לקוחות בזק מחזיקים בבית נתב BE.

לדברי לייזרוביץ', הדור החדש של הבית החכם, מבוסס על נתב ה-Be, המשמש כמוח של המערכת כולה: "בהמשך יושקו מתגים ולגאים נוספים, וגם הם ייתמכו ע"י BE".

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

ואין מצב שאתם לא בקבוצת הסלולר של פואנטה >

נזכיר כי נתב BE אינו ניתן חינם על-ידי בזק. עלותו כ-20 שקל בחודש.

עוד נזכיר כי בזק היא ממש לא היצרנית או הספקית היחידה של מתגים וגלאים של בית חכם. הצרכנים יכולים לרכוש מוצרים כאלה בחנויות אחרות בישראל או אונליין, מבלי להתחייב ל-3 שנים.

למעשה, הפתרון של בזק לבית חכם הוא פתרון יקר. העלות המצטברת עבור מי שישלם על החבילה המוזלת למשך 3 שנים היא כאמור 2,250 ש"ח.

בבזק לא מאפשרים לבצע את החיבור למכשירים אשר לא נקנו דרכה. בבזק אומרים כי הדבר בלתי אפשרי מטעמי אבטחה, כדי שלא יפרצו וירטואלית לבית.



 

לדברי לייזרוביץ', יש הרבה מוצרים היום בשוק תחת הכותרת של בית חכם, אבל הייחוד של בזק הוא הנוחות: "שירות הבית החכם של בזק הוא שמדובר בשירות הוליסטי. אפשר לשלוט במגוון גלאים באפליקציה אחת. אנחנו לא מוכרים רק את הגלאים, אנחנו מציעים ללקוח שירות מקצה לקצה, החל בהתקנת הרכיבים בבית הלקוח ועד להגדרת האפליקציה לפי צרכיו".

מה דעתכם? משתלם להצטרף לשירות הבית החכם של בזק? פרגנו לנו בלייק בפייסבוק וכתבו לנו בתגובות מה חשבתם!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות