סוף לדיליי? שירות יס פלוס לייב מבטיח למנויי yes+ לראות משחק כדורגל בלי דיליי

לראות משחק כדורגל בלי דיליי: yes משיקה את שירות יס פלוס לייב

חברת yes מכריזה על שירות יס פלוס לייב: שידור ללא דיליי. מי ייהנה מ-yes+ live והאם השירות כרוך בתשלום? חדשות הטלוויזיה בפואנטה

יס פלוס לייב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם נמאס לכם לשמוע את השכנים מריעים ליובנטוס על שער מופלא הרבה לפני שאתם רואים אותו בעצמכם, yes מכניסה לשימוש את יס פלוס לייב – שמבטיח לכם לראות את הגולים בזמן אמת. שירות yes+ Live זמין רק למנויי יס פלוס שיש להם ממיר אנדרואיד, והוא קיים ב-8 ערוצי ספורט מובילים: ספורט 5 HD, ספורט 5+, ONE HD, ספורט 4 HD, ספורט 1 HD, ספורט 3 HD, ספורט 2 HD,  ספורט 5 Live HD.

בחברת יס מבטיחים כי כבר הערב לקוחות yes+ יוכלו לצפות בלי דיליי בשלב הבתים של ליגת האלופות, יובנטוס מול ברצלונה, בשאשהיר מול פ.ס.ז', מנצ'סטר יונייטד מול לייפציג ועוד. השירות לא כרוך בתשלום נוסף.

מי ייהנה מהשירות של יס פלוס לייב?

כאמור, מדובר בשירות שרלבנטי רק ללקוחות יס שמנויים על יס פלוס, כלומר, לא מנויים על תוכנית יס אולטימייט שמבוססת על הלוויין. מנויי יס אולטימייט לא זקוקים למעשה ליס פלוס לימדובר בשידור לווייני ללא דיליי.

יס פלוס הוא למעשה שירות האינטרנטי של יס, כלומר, שירות הסטרימינג שלה, ועלותו כ-200 שקל בחודש.

משירות יס פלוס לייב יכולים ליהנות כל לקוחות יס פלוס עם ממיר אנדרואיד TV, ללא תוספת תשלום.

לקוחות יס פלוס עם ממירי אפל עדיין לא יכולים לקבל את השירות מסיבות טכנולוגיות הקשורות בממיר.

לקוחות סטינג TV לא מקבלים את השירות.

יס פלוס לייב – פרטים נוספים

יס הכריזה על השירות כבר ביולי ובחודשים האחרונים היא ביצעה פיילוט. כעת יס פלוס לייב זמין כמעט לכל הלקוחות יס פלוס (כאמור, הוא לא זמין ללקוחות yes+ שיש להם ממיר אפל TV).

יש לנו עוד עדכונים שווים בשבילכם בקבוצת הטלוויזיה של פואנטה >

מדובר בפתרון טכנולוגי לאתגר שמטריד חברות טלוויזיה אינטרנטית בכל העולם, ולכן שירות yes+ live הוא מבחינת יס פריצת דרך, שאמורה לספק לה יתרון על פני המתחרים. ביס מבטיחים כי באמצעות הפיתוח החדש שלה, שנמשך כשנה, לא יקרה יותר מצב שמסי יבקיע גול מכריע, אבל אתם תגלו את זה אחרי כולם.

הדיליי המאפיין את שידורי האינטרנט יכול להביא למצב של צפייה בעיכוב של קרוב לדקה שלמה, ובעת משחקי ספורט או שידורים חיים משמעותיים, הוא מפריע לצופים. "אנחנו הראשונים בעולם שפתרנו את הבעיה הזאת, זה נמצא רק אצלנו", אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של בזק, בעת ההשקה.

בחודש יולי, כאשר הוכרז על יס פלוס לייב, הבטיחו ביס כי השירות יינתן גם בערוצי הספורט וגם בערוצי הברודקאסט (כלומר ערוץ 11, 12, 13 וכו'): "ביטול הדיליי משמעותי לא רק באירועי ספורט, גם בתוכניות אחרות, בצפייה במשדרי בחירות, בתוכניות ריאליטי ובשידורים אחרים".

נכון לעכשיו, כאמור, מדובר בערוצי הספורט, ובעוד מספר חודשים יצטרפו ערוצי הברודקאסט.

היי, עוד לא הצטרפתם לערוץ פואנטה בטלגרם?

עקבו אחרינו גם באינסטגרם > 

yes+ live – צעד נוסף באסטרטגיה

חברת Yes חגגה השנה בימים אלה 20 שנה, ואת השירות החדש היא משיקה כחלק מאסטרטגיה שהיא הכריזה עליה לפני כשנה: מעבר לשידורים מלאים באינטרנט.

מדובר בתהליך שנמשך כמה שנים ויימשך עוד כמה שנים. ביס צופים כי עד סוף 2021, החברה תהפוך לחברת הטלוויזיה האינטרנטית הגדולה בישראל.

בדצמבר 2017 השיקה יס את סטינג TV, ובכך נתנה מענה למעבר של צרכנים לשידורי טלוויזיה בסטרימינג במחיר נמוך – כמו סלקום TV שהייתה הראשונה להציע חבילה זולה (במחיר של כ-100 שקל בחודש).

באוקטובר 2019, כפי שפרסמנו כאן במדור טלוויזיה וסלולר בפואנטה, הושק שירות יס פלוס – שהוא שירות טלוויזיה בסטרימינג של יס.

אגב, שירות יס פלוס שונה משירות סטרימינג כמו נטפליקס. בעוד שיס פלוס עולה כ-200 שקל בחודש, מחירי נטפליקס נעים סביב כמה עשרות שקלים בלבד. יס פלוס הוא שירות עם הרבה מאוד תכנים שמותאמים לצופים הישראלים ומתבסס על התכנים של yes.

בתחילה הושק שירות יס פלוס רק עם ממירי אפל TV, ובמרץ 2020 הוכרז שירות יס פלוס אנדרואיד TV.

ברבעון הקרוב, ממיר אנדרואיד שלנו יהפוך להיות נקודת ווייפיי בבית וכך ישפר את חוויית הגלישה", אומרים ביס.

"חתמנו השנה על הסכמי שיתוף פעולה עם נטפליקס, גוגל, אפל, אמזון, ספוטיפיי… כל ענקיות התוכן הבינלאומיות, ואנחנו מתכוונים להמשיך", אומר אילן סיגל.

היה לכם מעניין? איזה יופי! תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות