סדרות בנטפליקס: ג'פרי אפשטיין - עושר מחריד. להכיר את המפלצת

סדרות בנטפליקס: ג'פרי אפשטיין – עושר מחריד. להכיר את המפלצת

אם חשבנו ששמענו הכול על ג'פרי אפשטיין, באה הסדרה של נטפליקס וחושפת את הזוועות מפי הקורבנות בצורה שלא סופרה קודם לכן. מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס? הנה אחת

ג'פרי אפשטיין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם יש לכם זמן לסדרה אחת בלבד בנטפליקס , כדאי שזו תהיה "ג'פרי אפשטיין – עושר מחריד" (Jeffrey Epstein – Filthy Rich). לאחרונה סדרות הדוקו של נטפליקס מייצרות הד ציבורי עצום. מנויים רבים שמחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס, מעדיפים לצפות לאו דווקא בסדרת דרמה או מתח, אלא בסדרות דוקו כמו The Spy (אלי) – על המרגל אלי כהן, או הסדרה מייקל ג'ורדן – הריקוד האחרון. הסדרה על אפשטיין נכנסת לרשימה המכובדת הזאת.

ג'פרי אפשטיין – עושר מחריד

ולמה זוכה הסדרה על אפשטיין להיכלל ברשימה של סדרות מומלצות בנטפליקס? בגלל הנושא הכל כך חשוב שהיא עוסקת בו – מעגל ההשתקה סביב הפדופיל המיליארדר במשך עשרות שנים.

הסדרה אינה מושלמת, ואולי אפילו קצרה מדי, אבל עדיין חשובה מאוד. היא כוללת ארבעה פרקים מטלטלים שקשה לצלוח את כולם, אבל כדאי להתאמץ. בזו אחר זו מתייצבות באומץ צעירות בשנות ה-30 לחייהן, שמספרות בפנים גלויים כיצד נאנסו והותקפו מינית על-ידי המיליארדר ג'פרי אפשטיין. הן היו אז נערות בנות 14, שנפלו קורבן למפלצת.

הן מספרות סיפורים דומים על הדרך שבה בכלל הגיעו אליו ועל האופן שבו מצאו את עצמן נאנסות ואפילו הופכות לשליחות שמביאות נערות אחרות. אפשטיין ספסר בנשים האלה עם חבריו, ביניהם הנסיך אנדרו מבריטניה.

הסדרה מספרת גם על בת זוגו של אפשטיין, שהייתה עזר כנגדו וסחרה באותן בחורות צעירות.

וכאילו לא די בכך, מעגל של השתקה סייע לזוועה להמשיך להתרחש, ומערכת המשפט התגייסה כדי להימנע מלחקור את הדברים ברצינות. ההון והקשרים סייעו לו לחמוק ב-2008 מלהגיע לכלא – והאיש המשיך להתעלל עוד עשור שלם בנשים נוספות, אנס ותקף באין מפריע.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

אפשטיין כמובן היה אחד האנשים המקושרים ביותר בארה"ב, ולאחוזתו על האי הגיעו שועי עולם. אחוזתו, אגב, זכתה לכינוי אחוזת הפדופיל. זה לא הפריע לעורכי הדין שלו לעשות הכול כדי לצייר את הנשים כשקרניות, להפחיד אותן, להטריד אותן ולרגל אחריהן.

ג'פרי אפשטיין ואלן דרשוביץ

בין חבריו היה גם עו"ד אלן דרשוביץ המפורסם, המוכר בארץ גם כחברו הקרוב של ראש הממשלה נתניהו. אחת הצעירות, שהייתה בין שפחות המין של אפשטיין, אומרת בסדרה כי נאנסה על-ידי דרשוביץ.

הסדרה, כאמור, קצרה, ואולי קצרה מדי. היא מספרת את הדברים מנקודת מבטן (החשובה) של הקורבנות, אבל הצופים לא מקבלים חלון אל עולמו של אפשטיין עצמו. הם לא יודעים על עברו ולא מקבלים גם מספיק מידע על בת זוגו, ששיחקה תפקיד פעיל ואכזרי לפחות בחלק מהמקרים. אפשטיין, כידוע, התאבד בכלא לפני מספר חודשים, והרבה מהסודות האפלים הלכו איתו לקבר.

זו סדרה שחשוב לראות. היא מציפה בצורה חדה וכואבת את חוסר השוויון בפני החוק, ואת מה שגם נאמר בשמה של הסדרה – עושר מחריד.

היה לכם מעניין? איזה יופי, נשמח אם תפרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה:

 






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות