ג'ברה 85t: מי אמר שאוזניות אלחוטיות לא יכולות להיות אוזניות מבטלות רעש מעולות?

ג'ברה 85t: מי אמר שאוזניות אלחוטיות לא יכולות להיות אוזניות מבטלות רעש מעולות?

אוזניות ג'ברה 85t הן אוזניות מבטלות רעשים שאתם חייבים לשקול אם אתם מחפשים אוזניות True Wirless. למה? היכנסו לסקירת פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ג’ברה 85t הן אוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים שמהוות קפיצת מדרגה של כל קטגוריית האוזניות האלחוטיות בתוך האוזן (IN EAR). מי שמחפש אוזניות אלחוטיות מבטלות רעש, נאלץ עד לא מזמן להתפשר, אבל החודשים האחרונים מבשרים על קפיצת מדרגה. דגם ג'ברה 85t הוא דגם של אוזניות TRUE WIRLESS, אשר מצליח לספק ביטול רעשים שעד כה לא הכרנו בקטגוריית האוזניות האלחוטיות, אלא בקטגוריית האוזניות מעל האוזן (OVER THE EAR).

JABRA סימנה לעצמה מטרה והיא עומדת בה בהצטיינות: להתחרות באמצעות ג'ברה 85t ב-AirPods Pro של אפל. כעת יש לה גם מתחרות נוספות: סמסונג גלקסי Buds Pro. שתיהן מבטיחות ומקיימות אוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים משודרג.

מבחינת הצרכנים, זו ללא ספק בשורה משמחת, מפני שקטגוריית האוזניות האלחוטיות לא הצטיינה בביטול רעשים מוצלח ולכן מי שביקש אוזניות מבטלות רעש טובות עד כה, נאלץ להוציא יותר מ-1000 שקל על דגמים איכותיים של אוזניות מעל האוזן, כמו סוני ואחרות.

ג’ברה 85t – אוזניות מבטלות רעש TRUE WIRLESS

ג'ברה 85t

אז מה מציע דגם ג'ברה 85t, שבזכותו קוראת JABRA תיגר על אייפודס פרו של אפל ועל סמסונג גלקסי Buds Pro? קודם כל נזכיר כי לייצר אוזניות TRUE WIRLESS (אוזניות אלחוטיות) מבטלות רעש, שיהיו גם נוחות לשימוש ממושך ויספקו סאונד איכותי – זה אתגר. בסופו של דבר, הרבה יותר קל לאטום את האוזן לרעשים כאשר היא מכוסה לגמרי.

רוצים לשמוע עוד? היכנסו לפודקאסט טריפל >

איך לבחור אוזניות? פרק 7 בפודקאסט טריפל

 

בדגם JABRA 85t החברה שילבה מנגנון סינון רעשים אקטיבי דיגיטלי (ANC – Active Noise Cancelling) הניתן להתאמה אישית ברמת הסינון. בנוסף, בכל אוזניה יש 3 מיקרופונים, בניגוד לשניים ב-75t.

העיצוב גם הוא חדשני מבחינת החברה – מדובר בעיצוב חצי פתוח. הכוונה היא שמצד אחד מבנה האוזנייה אוטם את תעלת השמע, אבל מצד שני התווספו שכבות שמאפשרות זרימת אוויר. כך יורדת תחושת הלחץ באוזן.

JABRA 85t – סינון רעשים

כאמור, בדגם ג'אברה 85t קיים סינון רעשים אקטיבי המאפשרת שליטה מלאה בדרגת הסינון, מרמה של סינון מוחלט לרמה של שקיפות וקשר עם הסביבה. המשמעות היא שתוכלו להחליט עד כמה אתם רוצים להתנתק, ואם אתם רוצים לא לשמוע כלום – זה אפשרי. במהלך ההתנסות שלי, עמדתי במרחק של מטר מאדם אחר ולא שמעתי מילה ממה שהוא אמר.

  • מה ההבדל בין דגם ג'ברה 85t לג'ברה 75t? היכנסו לכתבה >>

ג'ברה 85t – איכות הצליל

איכות הצליל מצוינת עם באסים מודגשים. האוזניות מגיעות עם רמקולים בקוטר 12 מ"מ (לעומת 6 מ"מ בדגם הקודם), וזה מורגש בחוויית ההאזנה.

ג'ברה 85t – מבחן הנוחות

אחת הבעיות שעלולות להתעורר עם אוזניות היא בעיית הנוחות. זו כמובן בעיה שאופיינית במיוחד לאוזניות True Wireless, אשר יושבות זמן ממושך בתוך האוזן.

לטעמנו, האוזניות האלה נוחות באופן מפתיע, ובוודאי יותר נוחות מאוזניות גלקסי BUDS LIVE של סמסונג שסקרנו כאן ("השעועיות" של סמסונג).

Elite 85t – האם האוזניות מתאימות לספורטאים?

כעיקרון, דגם ג'ברה 85t לא מיועד באופן מיוחד לספורטאים – לשם כך קיים דגם Elite 75t Active. אולם, בהחלט אפשר להשתמש בהן בנוחות בפעילות ספורטיבית. הן מונחות באוזן בצורה נוחה ויציבה, ויש להן יכולת אטימה בתקן IPx4, המספק להן חסינות כנגד מים וזיעה. החברה מציעה שנתיים אחריות לנזקי מים וזיעה.

ג'ברה 85t – איכות שמע בשיחה

בחברה שילבו כאן טכנולוגיית Sidtone לשמיעה עצמית טובה יותר במהלך שיחה. שלושה מיקרופונים מקצועיים ממוקמים בתוך כל אחת מהאוזניות. בבדיקה שלנו שמענו היטב ונשמענו היטב.

ג'ברה 85t – סוללה

האוזניות מאפשרות שימוש רציף של עד 5.5 שעות עם ANC פעיל, ו- 25 שעות יחד עם נרתיק הטעינה. כאשר ה-ANC כבוי אפשר להגיע עד 7 שעות שימוש באוזניות ועוד 31 שעות בנרתיק הטעינה. נרתיק הטעינה מותאם לטעינה אלחוטית ומאפשר שימוש בכל משטח טעינה בטכנולוגיית QI.

יש כיבוי אוטומטי לאחר 15 דקות ללא חיבור ו-60 דקות ללא פעילות.

JABRA 85t – אפליקציית Sound+

ג'ברה 85t - אפליקציית sound+ של JABRA

להשלמת חוויית ההאזנה, מומלץ להוריד את אפליקצית Sound+. דרך האפליקציה אפשר לבצע בדיקת שמי, וטכנולוגיית MySound מאפשרת הגדרה של השמע. לאחר מכן היא מכיילת אוטומטית את האוזניות. התוצאה היא מוזיקה מותאמת בצורה מושלמת לפרופיל השמע, כזאת שניתן לכוונן באופן ידני בעזרת האקולייזר המותאם. גם מקשי השליטה באוזניות ניתנים לתכנות ולהתאמה אישית באפליקצית Sound+ לפי ההעדפה של המשתמש.

תמיכה בעוזרות קוליות

האוזניות תומכות בסירי, גוגל אסיסטנט ואלכסה של אמזון.

אוזניות ג'ברה 85t – מחיר

אריזת המוצר כוללת את אוזניות Elite 85t, נרתיק טעינה, כבל טעינה USB-C(300 מ"מ), 3 זוגות מתאמי סיליקון אובליים ומדריך למשתמש.

מחיר: כ-800 ש"ח.

היה לכם מעניין? תעשו לנו לייק כאן למטה. זה קל! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

אל תשמרו את הכתבה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות