B&O H9 – אוזניות עם איכות צליל גבוהה ונטרול רעשים טוב אך לא מעולה

B&O H9 – אוזניות עם איכות צליל גבוהה ונטרול רעשים טוב אך לא מעולה

מי שמחפש אוזניות טיסה, יכול ליהנות מהאוזניות הללו, עם זאת, יש להן גם חסרונות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: צחי הופמן

אוזניות אלחוטיות מנטרלות רעשים נמצאות בדרך כלל בקטגוריית הפרימיום. מדובר באוזניות אותן קל למצוא אצל הנוסעים המתמידים בטיסות השונות.

הסיבה לכך היא שלרוב מדובר באוזניות היושבות בצורה נוחה על אוזניים, מספקות סאונד טוב ומנטרלות את רעשי המנוע של המטוס.

הקטגוריה היוקרתית הזו מושכת אליה את כל היצרניות הגדולות: Bose, באנג אנד אולפסן, סוני ו-JBL. דגם ה-H9 של מותג B&O מבית באנג אנד אולפסן הדניים, מנסה לפנות לקהל הנחשק הזה, המוכן להוציא סכומי כסף מכובדים, על אוזניות שיענו על כל הצרכים שלו.

עיצוב 

ה-H9 הן אוזניות פרימיום, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת העיצוב. מדובר באוזניות Over The Ear עשויות עור רך ונעים, הכוללות קשת ממתכת מוברשת ועליה ציפוי בד יוקרתי. מדובר באוזניות שנראות טוב וגם נעימות על האוזניים. המשקל שלהן עומד על  285 גרם. אם כבר מדברים על עיצוב, נרתיק הנשיאה נראה כמו חתיכת בד שמוצאים בשוק – לא משהו שכיף להסתובב איתו.

ה-H9 הן אומנם אוזניות אלחוטיות (בלוטות' 4.2), אבל הן כוללות כבל אודיו בערכה (בצבע תואם של האוזניות) וגם מתאם עבור חיבור אודיו למערכות הבידור במטוסים.

לא ניתן לחבר את האוזניות לשני מכשירים במקביל, למשל, לפטופ וסמארטפון.

h9 16xx me02

כפתורים

ב-B&O רצו לשמור על חוויית עיצוב נקייה, ולכן הם שילבו ב-H9 כפתורי מגע, הממוקמים בחלק החיצוני של האוזניה הימנית.

כפתורי המגע הם סיוט, קשה לעבוד איתם והם נלחצים בטעות. בשביל להגביר או להנמיך את הווליום צריך להחליק את האצבע בחצי עיגול, נגיעה בנקודה מסוימת עוצרת את השיר או ממשיכה אותו ומחוות החלקה אחרות מאפשרות לשלוט במעבר השירים. בבקשה B&O, תיפטרו מכפתורי המגע בדגמים הבאים או לפחות תשפרו את כל המנגנון הזה. שיטת העבודה הזו פוגעת בחוויה.

סינון רעשים

ה-H9 מגיעות עם מסנן רעשים אקטיבי, אשר בא להעניק למשתמש האזנה למוזיקה ללא רעשי רקע. מסנן הרעשים האקטיבי עובד, והוא תורם לחוויית האזנה נקייה. מצד שני, מי שהשתמש באוזניות QC35 של Bose, יבחין מיד בהבדלים. רמת סינון הרעשים האקטיבית לא מדהימה.

צליל

B&O יודעת לייצר אוזניות, בזה אין ספק. כל פרט ברור בצלילים, הם רחבים, כאשר הבאסים נשמעים היטב, אבל לא דומיננטיים. כיף להאזין עם B&O למוזיקה. מה שטיפונת מפריע היא העוצמה המירבית, זו לא מספיק גבוהה. היא אומנם הצליחה לספק אותי רוב הזמן, אבל הרבה פעמים הרגשתי שאני צריך להגביר את הצליל קצת יותר, ואת זה ה-H9 לא הצליחו לאפשר לי. מה שכן, הצליל לא מתעוות גם בעוצמה גבוהה. זליגת הסאונד מינימלית ולא תפריע ליושבים לצידכם.

קראו עוד כתבות מעניינות בבלוג The Gadgets Reviews:

סוללה

ה-H9 מציעות דבר אותו קשה למצוא באוזניות מקבילות – סוללה פריקה נטענת. למה זה טוב? אם רוצים להחזיק סוללה נוספת.

מצד שני, האוזניות מצליחות לספק כ-14 שעות עבודה באלחוט. ככה שלא חייבים להשקיע בסוללה נוספת. מחבר הטעינה הוא מסוג מיקרו USB.

בשורה התחתונה

ה-H9 של B&O הן אוזניות אלחוטיות פרימיום, הן נראות יוקרתיות, עשויות מחומרים איכותיים ומוציאות צליל טוב. מה שמפריע, שרמת ביטול הרעשים האקטיבית היא רק סבירה, לא ניתן לחבר את האוזניות לשני מכשירים במקביל וכפתורי המגע לא מספיק נוחים. 

מחיר: 2,200 שקל (יבואן ביקונקט) 

הסקירה פורסמה לראשונה בבלוג הטכנולוגיה The Gadgets Reviews של צחי הופמן

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות