רשת שמונה, המוכרת בזכות מושיק רוט, מתרחבת. היכן תאכלו בשמונה שקלים?

רשת שמונה, המוכרת בזכות מושיק רוט, מתרחבת. היכן תאכלו בשמונה שקלים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת שמונה שמתמחה במנות (כשרות) במחיר אחיד של 8 שקלים בניצוחו של השף מושיק רוט, מתרחבת ופותחת מסעדות בהרצליה, בית שמש, אשקלון, קרית ביאליק וסניף נוסף בירושלים.

הרשת, שנפתחה לפני כשנה בערך, גרמה בתחילת דרכה להרמת גבות בענף בשל התמחור הנמוך, אך המייסד ניר עמר הבטיח כי מדובר במודל רווחי וכי הרשת תתרחב – ובינתיים נראה שהוא מצליח.

לפני מספר חודשים הרשת תפסה תאוצה, כאשר גייסה לשורותיה את מושיק רוט – שחידש והרחיב את התפריט. סוגי המזון שהוזלו מאז למחיר של 8 שקלים כוללים מנות ביצים כמו שקשוקה במחבת, קציצות מרוקאיות בפיתה עם גרגרי חומוס, כריך קומות של אווז ובקר.

בין היתר, מוגשות ברשת ארוחות ילדים המורכבות ממנה עיקרית של המבורגר או שניצל בתוספת ציפס ושתיה בעלות של 18 שקל.

 

"אנו מקפידים לפתוח סניפים בפריפריה במקביל למרכזי ערים גדולות, כדי להגיע לקהל שהוזלת מחירי המזון מהותית יותר עבורו" אמר היום ניר עמר, מייסד שמונה. לדבריו, בחודשים הקרובים הרשת תמשיך להתרחב עם הכרזה על סניפים נוספים: "ההתרחבות כוללת זכיינים שפותחים סניף נוסף ברשת".

המסעדות החדשות מצטרפות למסעדות הפועלות כיום בערים בת ים, חולון, ראשון לציון, נתניה, חיפה, ירושלים, באר שבע, קרית מוצקין, חדרה ועפולה. כל סניפי הרשת בהכשר הרבנות הראשית.

פרטים על הרשת באתר www.8eight.co.il.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות