נפרדים מכרטיס הפלסטיק? כאל מציעה כרטיס אשראי דיגיטלי שמונפק תוך דקות

נפרדים מכרטיס הפלסטיק? כאל מציעה כרטיס אשראי דיגיטלי שמונפק תוך דקות

כרטיס אשראי דיגיטלי של כאל הוא פתרון מהיר ומתבקש – מתי אפשר להשתמש בו ומי יצטרך לחכות? חדשות הכסף בפואנטה

כרטיס אשראי דיגיטלי כאל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם לקוחות כאל וכרטיס האשראי שלכם אגב, נגנב או כבר לא בתוקף – תוכלו להזמין כרטיס אשראי דיגיטלי. היתרון: הכרטיס מונפק תוך דקות. החיסרון: אפשר לשלם בו רק בבתי עסק שבהם יש כבר תשלום בנייד. אגב, בשלב זה לא כל בתי העסק כבר מאפשרים תשלום בנייד, אבל בעוד כמה חודשים זו תהיה חובה בכל העסקים.

כרטיס אשראי דיגיטלי של כאל – פרטים נוספים

תהליך הנפקת כרטיס אשראי דיגיטלי של כאל אינו מצריך מילוי טפסים והוא מתבצע חינם. הכרטיס הדיגיטלי חוסך ללקוח את זמן ההמתנה לכרטיס אשראי בדואר, אך לאחר הנפקתו, כאל תשלח אל הלקוח גם כרטיס אשראי פיזי.

אל תישארו בחוץ… לחצו כאן כדי לקבל העדכונים החמים שלנו בטלגרם >

כאמור, הכרטיס הדיגיטלי זמין לתשלום מיידי בבתי העסק שיש להם מסופי תשלום התומכים בטכנולוגיית EMV, המאפשרים תשלום ישירות מהנייד.

כרגע, השירות הזה זמין רק למי שיש לו מכשיר אנדרואיד (כמו סמסונג, שיאומי, LG וכו'), ולא לבעלי אייפון. בקרוב יושק בישראל שירות אפל פיי (שירות התשלומים של אפל), ואז גם בעלי אייפון יוכלו להנפיק כרטיס אשראי דיגיטלי.

מתי בקרוב? ההנחה היא שמדובר בחודשים ספורים.

נזכיר כי לפני כמה חודשים השיקה כאל את שירות CALPAY, שמאפשר ללקוחות לשלם בנייד (בטלפון הסלולרי) בפורמט של תשלום ללא מגע. כאל הייתה חברת האשראי האחרונה מבין שלוש חברות האשראי שהשיקו תשלום בנייד, לאחר שישראכרט השיקה את ANYPAY וחברת MAX השיקה את שירות התשלומים שלה. לאחר מכן גם בנק לאומי השיק את שירות התשלומים בנייד שעליו כתבנו כאן באתר פואנטה. בשורה התחתונה, כעת תשלום בנייד זמין עבור רוב הלקוחות בישראל.

כאמור, בשלב זה, כרטיס אשראי דיגיטלי של כאל מהווה רק מוצר משלים שנועד לפתור בעיה נקודתית ללקוחות, אבל אין ספק שזהו עוד צעד בדרך לפרידה מכרטיס אשראי מפלסטיק.

כרטיס אשראי חדש בכאל – כאל פיקס בק (CalFIxBack)

כרטיס אשראי כאל פיקס באק

לקוחות שינפיקו כרטיס אשראי דיגיטלי יקבלו למעשה את כרטיס האשראי החדש של כאל – CalFIxBack.

כרטיס קל פיקס באק מעניק עבור כל קנייה זיכוי למימוש באפליקציית BUYME. גובה הזיכוי הוא 1% מהעסקה בשנה הראשונה ו-0.75% מהשנה השנייה. המימוש ב-BUYME יתאפשר רק החל מחודש מרץ 2021. משמעות הזיכוי היא שאם למשל הלקוח צבר 20 שקל למימוש ב-BUYME, והוא מעוניין לקנות שובר ב-100 ש"ח, הוא ישלם 80 ש"ח.

מבחינת דמי כרטיס, בשנה הראשונה יש פטור ומהשנה השנייה עלות הכרטיס היא כ-16 ש"ח בחודש. אם עושים עסקאות בסך 1,750 ש"ח, דמי החבר יורדים ל-9.90 ש"ח בחודש. בשימוש מעל 5,000 ש"ח בחודש יש פטור מדמי כרטיס.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות