סוף סוף מועדון צרכנות שמעניק הנחות לעצמאים: All Club

סוף סוף מועדון צרכנות שמעניק הנחות לעצמאים: All Club

קהל הלקוחות הפוטנציאלי: חצי מיליון ישראלים שעד כה לא נהנו מההנחות המוענקות לעמיתי חבר, הוט, טוב ודומיהם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עמיתים של מועדוני לקוחות יודעים היטב כי לא כדאי להם לבצע שום קנייה לפני שהם בודקים אם יוכלו לקבל הנחה באמצעות המועדון – ולרוב הם אכן משיגים הנחה נאה.

אין כמעט מגזר שלא יכול להצטרף למועדון לקוחות, ויש כאלה שיכולים אפילו להצטרף ליותר ממועדון אחד – למשל עובדים סוציאליים שהם חברי הסתדרות, אשר יכולים להנפיק גם חבר מועדון של מועדון צרכנות הוט וגם של מועדון "ביחד בשבילך".

המקופחים הגדולים היו עד הים העצמאים – וכעת מושק עבורם מועדון לקוחות ייעודי ששמו אול קלאב (All Club).

היזמית והמנכ"לית היא אתי רז, עצמאית בעצמה, שהחליטה לעשות מעשה לאחר שבבואה לרכוש רכב יחד עם חברה טובה שעובדת כשכירה, שילמה מחיר מלא על הרכב בעוד שחברתה זכתה ל-20% בזכות היותה עמיתה במועדון לקוחות גדול.

ההצטרפות למועדון כרוכה בתשלום קבוע של כ-20 שקל בחודש. המצטרפים הראשונים, עד יוני 2017, יקבלו את השנה הראשונה חינם.

ההחלטה לגבות תשלום על החברות נובעת, לדברי רז, מכמה סיבות. ראשית, משום שהמועדון צריך להחזיק את עצמו כלכלית, ושנית, משום שמוצר שניתן חינם אינו זוכה להערכה. בכל מקרה, לדבריה, מדובר בסכום שמכסה את עצמו מיד: "מדובר ב-228 שקל בשנה. אם למשל את רוכשת כרטיס להצגה של בית לסין ב-50 שקל במקום במחיר מלא של 190 שקל – כבר כיסית את רוב ההוצאה בבילוי אחד".

אילו הטבות מוצעות במועדון?

המצטרפים למועדון זוכים להטבות בענפים המוכרים לנו ממועדוני לקוחות אחרים, אבל יש גם שני עולמות ייחודיים שרלבנטיים לעמיתים שהם בעלי עסקים: האחד הוא ליווי בתהליך הקמת העסק; השני הוא עולם המשרד וניהול העסק – ייעוץ עסקי, הלוואות, ביטוח אחריות מקצועית, מחשבים, ציוד משרדי וכו'.

מעבר לזה, כאמור, יש הנחות על הצגות וסרטים, כמו הנחות של 5%-10% על הופעות בזאפה והטבות של 1+1 לאטרקציות, הנחות בביטוח משכנתא, הנחות ב"ברליץ" על קורסים לשפות ועוד.

-מה לגבי הנחות בתחום הרכב?

רז: "נכון להיום יש לנו הסכם עם שלמה סיקסט בתחום של ליסינג, וכעת אנחנו במו"מ עם כמה חברות רכב".

מועדון דיגיטלי ללא כרטיס פלסטיק וללא כרטיס אשראי

בעוד שרוב מועדוני הלקוחות מציעים או מחייבים הנפקת כרטיס אשראי, ב-All Club קיבלה החלטה עקרונית לא לעבוד עם חברת אשראי ואפילו לא לחייב את העמיתים להסתובב עם כרטיס פלסטיק בארנק.

"ראשית, העמיתים לא מעוניינים בעוד כרטיס אשראי", מסבירה רז. "שנית, כרטיס פלסטיק הוא דבר מיותר בעולם דיגיטלי".

ההטבות ניתנות לעמיתים באופן דיגיטלי היישר לסמארטפון, כשהכול מתבצע דרך האתר.

בשלב זה יש כבר כ-37,000 מצטרפים כעמיתים, כ-1,000 נותני הטבות וכ-2,000 הטבות שונות.

"אנחנו עובדים קשה כדי להשיג את ההטבות, אבל מתחילים להרגיש את המפנה", מספרת אתי. "כך למשל, ברשתות המזון מתחילים לפנות אלינו כעת, כשרואים את מספר המצטרפים שהמועדון צובר".

תגובות: 0

נגישות