ויטמינים בזול? בדקנו את v-care: ויטמין סי, מגנזיום ו-B12 במחירים נמוכים

ויטמינים בזול? בדקנו את v-care: ויטמין סי, מגנזיום ו-B12 במחירים נמוכים

מסתבר שאפשר לקנות ויטמינים בזול: ב-V-CARE N משווקים ויטמין C ב-35 שקל, חומצה פולית נמכרת ב-19 שקל ל-100 טבליות ו-B12 נמכר ב-27 שקל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חמישה חודשים אחרי שהושק בהשקה רכה, מתחיל מותג הוויטמינים החדש והמוזל V-care לתפוס תאוצה.

מדובר בחברת ויטמינים שקמה רק לאחרונה עם בשורה של מוצר איכותי במחיר משתלם – וזאת לאור העובדה שהוויטמינים ותוספי התזונה בארץ יקרים מאוד. בשנים האחרונות ישראלים רבים מזמינים ויטמינים ותוספי תזונה מחו"ל בשל המחירים הגבוהים. המותג החדש מבקש לחולל מהפכה ולהציע לישראלים מחירים נמוכים בלי להזמין מחו"ל – אבל עדיין באמצעות הזמנה באינטרנט.

מדובר במחירים הנמוכים ב-25%-70% ממחירי הווHטימינים המתחרים.

V-CARE – ויטמינים בזול?

כך למשל, ויטמין סי של v-care (כמות של 100 קפליות, 1,000 מ"ג), נמכר ב-35 שקל; חומצה פולית (800 מק"ג) נמכרת ב-19 שקל ל-100 טבליות ו-B12 נמכר ב-27 שקל.

ומה באשר לאיכות ולהרכב? את הוויטמינים מייצר עבור החברה המפעל הישראלי מעבדות צמחי מרפא, שמייצר ויטמינים ותוספי תזונה גם למותגים ולחברות אחרות. בדיקת סימון ההרכב מגלה שהוא דומה או זהה למוצרים מתחרים – אך עדיף כמובן להתנסות ולבחון כל מוצר לגופו. חשוב לדעת כי לויטמינים של V-care יש אישור של משרד הבריאות.

כאמור, המוצרים אינם זמינים בחנויות הפארם או בחנויות טבע, אלא בהזמנה באינטרנט בלבד. משלוח בדואר רשום עולה 12 שקל, משלוח עד הבית עולה 14 שקל ואיסוף עצמי מהמחסן בת"א אפשרי ללא תשלום.

בנוסף, הגולשים באתר ימצאו בו אפשרות להזמין לא רק את מוצרי v-care אלא גם את מוצרי אלטמן.

מאחורי המותג V-CARE עומדים היזמים קרן רגב ויניב רייכנברג, שהקימו לפני מספר שנים את מותג הגילוח X-blade שהביא בשורה דומה – מחיר נמוך והזמנה באינטרנט. 

במקרה הזה, ההזמנה אפשרית לא רק באתר הראשי של המותג אלא גם בשבעה אתרים ייעודיים שמותאמים לאוכלוסיות השונות – ספורטאים, טבעוניים, סוכרתיים, נשים בהריון וכו'.

ויטמינים לטבעונים של V-CARE

הסיבה להקמת אתרים אלה, לדברי קרן רגב, הייתה ההבנה שצרכנים רבים אובדי עצות באשר למוצר שהם זקוקים לו, ולכן זקוקים להכוונה. כך למשל, טבעונים ימצאו את הוויטמינים המתאימים להם באתר v-vegan, ספורטאים ימצאו מגנזיום ב-32 שקל באתר v-sport, נשים בהריון ימצאו חומצה פולית (100 טבליות, 800 מק"ג) ב-19 שקל באתר v-femina ועוד.

אגב, בכתבה על השוואת מחירי ויטמינים שפורסמה במדור בריאות באתר פואנטה, בוטלת העובדה שקיימים פערי מחיר אדירים בין רשתות הפארם, בתי הטבע, קופות החולים וחנויות מקוונות. בעוד שרבים מהישראלים עדיין קונים את הוויטמינים שלהם מתוך הרגל ברשתות הפארם, הרשת מלאה באפשרויות זולות יותר, כמו למשל אתר vitamins4all.co.il, שמציע בימים אלו גם מחירים נמוכים וגם משלוח חינם, אתר ביו גאיה או drugstore.co.il (של בית המרקחת שוק טבצ'ניק).

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות