סל מוצרים שעולה כ-720 שקל ברמי לוי, עולה בשופרסל שלי כ-900 שקל

סל מוצרים שעולה כ-720 שקל ברמי לוי, עולה בשופרסל שלי כ-900 שקל

הבדיקה השבועית מגלה פער של 350 שקל בין הסניף הזול בארץ לבין הסניף היקר בארץ. איפה הם נמצאים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הרשתות היקרות בארץ הן טיב טעם, מגה בעיר ושופרסל שלי – והן גובות מחירים הרבה יותר גבוהים מהרשתות המתחרות. הרשת הזולה בארץ היא באופן עקבי רמי לוי, בכל חלקי הארץ. אם בשבועות הקודמים הסניף הזול בארץ היה סניף של סופר דבאח בעין המפרץ, היום הוא כבר לא הסניף הזול בארץ, והמחיר שם התייקר בכ-100 שקל. המעקב השבועי אחרי מחירו של סל מוצרים קבוע מגלה פער עצום של כמעט 350 שקל בין טיב טעם ברחוב דיזנגוף בתל אביב לבין סניף רמי לוי בבית שמש – כך לפי בדיקת המועצה לצרכנות המבוססת על אתר פרייסז. הסל הקבוע כולל כ-67 מוצרים והוא נבדק במאות סניפים של רשתות המזון הגדולות בארץ.

כך שופרסל משחקת עם התדמית של הסניפים הזולים והיקרים

בכל פעם מחדש מדהים לראות את פערי המחירים בין סניפי שופרסל עצמה. בשופרסל שלי רמת השרון היא גובה 910 שקל, על מוצרים שבשופרסל דיל עכו היא גובה 736 שקל!

אגב, כשמסתכלים על הממוצע, המחיר הממוצע בשופרסל דיל נמוך ב-100 שקל מהמחיר הממוצע בשופרסל שלי – בדיוק על אותם מוצרים – אבל כשמסתכלים על הסניפים השונים, יש לשופרסל דיל ושופרסל שלי סניפים שהמחירים שלהם קרובים למדי. כך שבעוד שבשופרסל דיל בעכו המחיר הוא 736 שקל, בשופרסל דיל בגרנד קניון שבחיפה המחיר גבוה ב-100 שקל ועומד על 836 שקל, ובחצור הגלילית המחיר הוא כבר 850 שקל. במיתר, שופרסל שלי גובה על הסל הזה 857 שקל.

התדמית של יינות ביתן כרשת זולה אינה מוצדקת

המחיר הממוצע של הסל עומד על 827 שקל, כאשר רמי לוי מוכר אותו בכ-100 שקל פחות, אושר עד ב-771 שקל ושופרסל דיל ב-797 שקל. בוויקטורי המחיר קרוב למחיר הממוצע, 833 שקל, וביינות ביתן המחיר גבוה מהממוצע – 843 שקל. כאמור

ממוצע רשתות 21.12.16

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות