שירות המשלוחים המהיר Gett Post - מעתה ב-300 סניפי דואר ברחבי הארץ

שירות המשלוחים המהיר Gett Post – מעתה ב-300 סניפי דואר ברחבי הארץ

היכן אפשר להזמין את שירות גט פוסט וכמה הוא עולה?

צילום: רפי דלויה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דואר ישראל וחברת Gett, שבעבר נקראה גט טקסי, מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן ומציעות כעת את שירות המשלוחים המהיר Gett Post ב-300 מסניפי דואר ישראל במרכז הארץ.

שירות Gett Post מציע קבלת חבילות ודברי דואר רשום עד הבית בתוך פחות מחצי שעה. ניתן להזמין שליח לאסוף חבילות מהדואר ללא צורך בהמתנה בסניף.

עלות השירות היא 25-30 שקל למשלוח, בהתאם למרחק מסניף הדואר, כאשר במסגרת השירות הלקוחות יכולים לאחד שתי חבילות במשלוח אחד.

למעשה, שירות גט פוסט מתבסס על שירות המשלוחים גט דליברי (Gett Delivery) של חברת גט – שהוא למשה שירות המשלוחים של החברה. 

שיתוף הפעולה בין Gett לבין דואר ישראל החל לפני שנה אך היה מוגבל לשלוש ערים בלבד באזור המרכז, וכעת הוא מתרחב לכל הערים שבהן פועל שירות Gett Delivery: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, ראשון לציון, בת ים, חולון, אזור, רמת אפעל, פתח תקווה, הרצליה, רמת השרון, גבעת שמואל, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, קריית אונו ואור יהודה.

לפי נתוני השימוש לשנת 2017 במסגרת הפיילוט, בוצעו 25 אלף שליחויות בזמן ממוצע של כ-19 דקות מרגע הזמנת החבילה ועד מסירתה ללקוח.

הן בדואר ישראל והן בחברת Gett מזהים את הדרישה ההולכת וגוברת לשליחות מהירה, בעיקר בתחומי הסחר המקוון (eCommerce).

גט פוסטגט פוסט – שירות המשלוחים המהיר של דואר ישראל וחברת Gett

"זמן אספקת המשלוח הפך להיות גורם משפיע בהחלטת הקנייה אצל לקוחות ואנחנו רואים שאתרי איקומרס וחברות לוגיסטיקה, ובראשם דואר ישראל, ממנפים את המיידיות והשקיפות של שירות המשלוחים שלנו כדי לבדל את עצמם ביחס למתחרים", אמר מארק און, מנכ"ל Gett, ודני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, הוסיף כי אין שום סיבה שאדם לא יקבל את החבילה שהזמין בזמן העבודה או בעת פגישה בבית קפה: "ככל שהסחר המקוון יתפתח בישראל, נראה יותר ויותר הזמנה מהירה של שליחים. לקוחות יישבו בפגישה בבית קפה או במשרד ויקבלו את החבילה עד אליהם לפני תום הפגישה".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות