שירות המוזיקה דיזר: 30,000 ישראלים הצטרפו תוך חודשיים

שירות המוזיקה דיזר: 30,000 ישראלים הצטרפו תוך חודשיים

בקרוב יוקלטו סשנים של אמנים ישראלים ויופצו בכל העולם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חודשיים  אחרי השקת שירות המוזיקה DEEZER בישראל, בחברה מדווחים כי הצטרפו אליו מעל 30 אלף מנויים.

דיזר (DEEZER) נחשב לאחד משירותי הזרמת המוזיקה הגדולים בעולם, והוא הגיע לישראל אחרי שאפל מיוזיק כבר הושק בישראל.

מודל התמחור של דיזר עובד כך:

  • חינם: האזנה לכל הקטלוג באיכות שמע בסיסית ועם פרסומות.
  • כ-20 שקל בחודש: האזנה לכל הקטלוג בלי פרסומות באיכות גבוהה.
  • כ-30 שקל בחודש: מנוי משפחתי באיכות גבוהה ללא פרסומות עד 6 משתמשים.
  • כ-40 שקל בחודש: מנוי באיכות מעולה.

היום מודיעים בדיזר כי החברה תיישם בישראל את הפורמט הבינלאומי המצליח DEEZER SESSIONS המתעד אמנים בהופעות חיות אינטימיות שיופצו באמצעות השירות בכל רחבי העולם.

למעשה, הדבר יקפיץ את החשיפה של אמנים ישראלים לקהל בכל העולם, מפני שהסשנים המצולמים יועלו כולם לעמודי הפייסבוק של דיזר.

בהמשך יצורפו הסשנים לערוצי היוטיוב של הפלטפורמה וכל קטעי האודיו שיוקלטו יועלו לשירות ויוצעו ל-20 מיליוני המשתמשים של דיזר בארץ ובעולם: "בכך תיישם דיזר את התחייבותה לתמוך באומנים ישראלים, מתחילים ומובילים כאחד, ולאפשר להם חשיפה עולמית משמעותית", נכתב בהודעת החברה.

בין האמנים שכבר הצטלמו ל-DEEZER SESSIONS אפשר למצוא את אד שירן, ג'יימס בלאנט, לורד, ג'ק ג'ונסון ועוד, וכעת יצטרפו לרשימה זמרים ישראלים.

לדברי עמרי לב, הבעלים של לב גרופ מדיה המייצגת את דיזר בישראל, DEEZER היא האפליקציה היחידה מבין שירותי הסטרימינג הגדולים בעולם שיש לה חיבור וקשר עמוק לנעשה בשוק המקומי.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות