רשת מיניסו היפנית מגיעה לישראל. תשווק כלי בית, טיפוח, אופנה, אביזרי דיגיטל ועוד

רשת מיניסו היפנית מגיעה לישראל. תשווק כלי בית, טיפוח, אופנה, אביזרי דיגיטל ועוד

מיניסו ישראל היא אמנם לא רשת של "הכול בדולר", אבל כן מדובר בז'אנר של חנויות הכלבו הזולות. יותר ממחצית המוצרים יעלו כ-20 שקל. הרשת תנוהל ע"י בכירי איקאה לשעבר

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת מיניסו היפנית, המונה 3,500 סניפים בעולם, תפתח תוך 5 שנים 50 חנויות בישראל.

10 מהחנויות ייפתחו בשנה הקרובה, כאשר החנות הראשונה תיפתח במיקום מרכזי בתל אביב.

הרשת משווקת מוצרים מ-12 קטגוריות: בריאות ויופי, אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מזון ומשקאות, מוצרים עונתיים, טקסטיל, תכשיטים ושיער, צעצועים, מכשירי כתיבה ומתנות.

מתוך 9,000 פריטים הנמכרים בעולם, 5,000 יימכרו בשלב הראשון בישראל – וכמחציתם יעלו עד 20 שקל.

כך למשל, מארז של 5 סכיני גילוח לגבר יעלה ברשת מיניסו 15 שקל, אריזת 50 קיסמים דנטליים לשיניים תעלה 9 שקלים, נרתיק לאייפד של מיניסו יעלה 25 שקל ועוד.

לגבי האיכות, אין כרגע יכולת לדעת.

הנה כמה דוגמאות למחירים:

דוגמאות למחירים מיניסו 4דוגמאות למחירים ברשת מיניסו

דוגמאות למחירים מיניסו 1

מה שלא פחות מעניין הוא ההרכב של הנהלת הרשת, וכן הבעלים והזכיינים: מיניסו ישראל הינה בבעלות שני אנשי עסקים ישראלים, אחד מהם הוא גונן כהן (איש עסקים המתגורר בסין) ושמו של השני לא נחשף. אליהם הצטרפו כשותפים-משקיעים איציק ושרון ניסנוב, מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב ומי שלאחרונה רכשו 11 סניפי ניו-פארם; וכן שלומי גבאי, ממקימי איקאה ישראל ומנכ"ל הרשת במשך יותר מעשר שנים.

גבאי יהיה המנכ"ל של הרשת בישראל, וסמנכ"לית הפיתוח העסקי והשיווק תהיה ליאורה ארמן-רומנו, אשר כיהנה בתפקיד דומה באיקאה ישראל למעלה מעשור.

לצידם יכהן יגאל סיסו כסמנכ"ל לוגיסטיקה ותפעול. יגאל כיהן גם הוא בתפקיד דומה באיקאה ישראל במשך למעלה מעשור.

מוצרים ברשת מיניסודוגמאות למוצרים שיימכרו ברשת מיניסו

דוגמאות למחירים מיניסו 3דוגמאות למחירים הצפויים ברשת מיניסו

דוגמאות למחירים מיניסו 2דוגמאות למחירים ברשת מיניסו

קצת על רשת מיניסו

רשת מיניסו היפנית הוקמה אמנם רק ב-2013, אבל קצב הצמיחה שלה מסחרר והיא פותחת בכל חודש כ-100 חנויות חדשות ברחבי העולם.

ב-2018 צפוי המחזור השנתי של הרשת להגיע לתשעה מיליארד דולר – דבר הממקם אותה כרשת הקמעונאית הצומחת ביותר בעולם.

עד 2020 צפויות להיפתח 10,000 חנויות ברחבי העולם. כיום יש לרשת חנויות באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות