UP - מותג הלואו קוסט של אל על - יימחק. אפשר יהיה להזמין כרטיסים מוזלים בטיסות הסדירות

UP – מותג הלואו קוסט של אל על – יימחק. אפשר יהיה להזמין כרטיסים מוזלים בטיסות הסדירות

מה יעלה בגורל נקודות הנוסע המתמיד ועד מתי אפשר יהיה לטוס ב-UP?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם תחפשו טיסת לואו קוסט לפראג, בודפשט או ברלין – בקרוב לא תמצאו בין החברות את המותג UP של אל על.

במקום UP, שטסה עד כה בפורמט של לואו קוסט ל-5 יעדים בלבד (לרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין), אל על תציע החל מספטמבר 2018 אפשרות לטיסות מוזלות לכל היעדים באירופה – אבל במסגרת הטיסות הסדירות שלה ובאמצעות המרה של מחלקת התיירים הרגילה למחלקת תיירים שמציעה 3 דרגות שירות – Classic, Flex , Lite:

  • כרטיס Lite (מוצר חדש באל על): כרטיס בסיסי הכולל תיק יד,  ארוחה ושתייה. בנוסף ניתן יהיה לבחור לשלם בגין שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס והושבה.
  • כרטיס Classic: כרטיס הכולל תיק יד, הושבה מראש, ארוחה, שתיה ושליחת מזוודה לבטן המטוס, ובנוסף כולל אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.
  • כרטיס Flex: כרטיס בעל גמישות מרבית על כל מחלקות הרישום במחלקת תיירים (לא רק הגבוהות). הכרטיס כולל 2 תיקי יד, אפשרות מורחבת להושבה, ארוחה ושתיה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים נוספים שיוצגו בעתיד.

הזמנת כרטיסים במתכונת הזו תתאפשר החל ב-30 באפריל 2018, והטיסות ייצאו החל מ-15 באוקטובר 2018, כאשר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ימשיכו לצבור ולממש נקודות על פי תכנית מעודכנת כפי שתפורסם.

UP, מותג הלואו קוסט של אל על, הושק לפני 5 שנים ברעש גדול, כמענה של החברה לכניסתן המואצת של חברות הלואו קוסט הבינלאומיות לישראל. מדובר במותג שמתאפיין בצבעים משלו, בלוגו משלו, במטוסים משלו ובאתר משלו להזמנות.

מדוע החליטה אל על לבטל את UP? בהודעה שמסרה החברה היא אומרת כי "הוחלט לייעל את תהליכי העבודה ולאחד את יעדי אירופה על מנת לייצר מוצר אחיד תחת המותג אל על".

במקביל, באל על הודיעו כי עד 2019 יתבצע בהדרגה חידוש של המטוסים מדגם 737-800 הטסים לאירופה: המושבים החדשים במחלקת התיירים יהיו מושבי Slim, ויותקן שקע USB  במושבי מחלקות העסקים והתיירים.

במטוסי ה 737 של אל על תוטמע בהדרגה מערכת אינטרנט שתאפשר גלישה לנוסעים במהלך הטיסה.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות