נסגר תיק החקירה נגד רמי לוי. לוי: "ידעתי מראש, אני חף מפשע"

נסגר תיק החקירה נגד רמי לוי. לוי: "ידעתי מראש, אני חף מפשע"

אחרי שהמשטרה הדליפה את דבר החקירה של לוי בזמן אמת וגרמה להפסקה זמנית במסחר במניה, לא נמצאו ראיות

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

"ידעתי שהתיק ייסגר, ידעתי שאני חף מכל אשמה, לקחו אותי לחקירה על דבר שלא יכול לקרות", אומר היום רמי לוי, לאחר שנסגרה נגדו החקירה שנפתחה בהרבה רעש וצלצולים, בחשד שנתן שוחד לראש מועצת מעלה אדומים.

כאשר לוי נשאל מה להערכתו עמד מאחורי הפתיחה החקירה, הוא אמר היום שככל הנראה מדובר במלחמות בין האופוזיציה לקואליציה במועצת מבשרת ציון, שהכניסו אותי לסכסוך הפנימי שלהן. באשר לאויבים שיש לו, רמי לא שולל את האפשרות שיש כאלה שלא רואים בעין יפה את מדיניות התמחור שהוא מוביל, אשר מושכת את מחירי רשתות המזון למטה.

מה שמדהים בסיפור הזה הוא שהמשטרה הדליפה לתקשורת את דבר סגירת התיק נגד רמי לוי לפני שהיא טרחה ליידע אותו באופן אישי, כך שאשתו של לוי היא זו ששמעה על כך מהתקשורת והתקשרה אליו לספר לו, מבלי שהוא יודע על כך ממקור רשמי.

אגב, המשטרה גם מלכתחילה היא שהדליפה לתקשורת את דבר החקירה – עד כדי כך שהצלמים ידעו מתי להמתין לרמי לוי בזמן אמת כדי לצלם אותו.

כזכור, החקירה נסובה סביב הטענה שרמי לוי העסיק את אשתו של ראש המועצה כדי לקבל היתר בנייה לצורך הקניון שהקים במבשרת ציון, אלא שדי מהר התברר שראש המועצה כלל אינו יכול לתת היתר כזה.

לוי, כמובן, לא היה החשוד היחיד. לצדו נחקרו ראש המועצה עצמו, יורם שמעון, וחשודים נוספים בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים.

החקירה כמבן עוררה סערה גדולה והמסחר במניית רמי לוי אף הופסק לזמן קצר.

כאמור, התיק נסגר לאחר שלא נמצאה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות