פיוריטן (Puritan's Pride) בישראל: אתר ישראלי למותג הוויטמינים ותוספי התזונ

פיוריטן (Puritan's Pride) בישראל: אתר ישראלי למותג הוויטמינים ותוספי התזונה

המותג האמריקני פיוריטן (פיוריטנס פרייד) הושק בישראל ועכשיו ממש אין סיבה לשלם ביוקר על תוספי תזונה או ויטמינים כמו B12 , כורכום ועוד

ויטמינים בזול תוספי תזונה בזול
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מותג הוויטמינים האמריקני פיוריטן (פיוריטנ'ס פרייד – Puritan’s Pride) נחשב מאוד פופולרי בקרב הישראלים בגלל המחירים האטרקטיביים, אבל עד עכשיו הם נאלצו להזמין ממנו תוספי תזונה או ויטמינים דרך האתר האמריקני שלו ולהיעזר בשילוח בינלאומי. ידוע שוויטמינים ותוספי תזונה הם פריט יקר מאוד בסל הצריכה של הישראלים, במיוחד אם הם רוכשים אותם ברשתות הפארם, ולכן הפופולריות של הזמנה מחו"ל גבוהה. לכן, העובדה שיש עכשיו אתר ישראלי למותג פיוריטן (puritan.co.il) היא עובדה משמחת מאוד.

מקימי אתר פיוריטן: "חוויית קנייה זהה"

המטרה של מקימי אתר פיוריטן בישראל היא לספק לצרכן הישראלי חוויית קנייה זהה לזו של הצרכן האמריקאי, הן מבחינת מחיר והן מבחינת מועדי האספקה, שכן המשלוח מתבצע ממחסני החברה בישראל.

ההזמנה מתבצעת באמצעות האתר או בטלפון, כאשר בשלב ראשון ישווקו בארץ כ-60 מוצרים מבית Puritan’s Pride ובהמשך יתווספו עוד.

באתר נמכרים לא רק מוצרי פיוריטטן, אלא גם מותגים אחרים

חשוב לדעת שבאתר נמכרים לא רק ויטמינים של Puritan's Pride, אלא גם ויטמינים ותוספי תזונה אחרים המוכרים לצרכנים הישראלים מהמדפים בחנויות.

כך למשל הברזל הנוזלי פלורויטל (Floravital), פרוביוטיקה של Gramse ועוד. בימים אלה מוצעים מחירי השקה נמוכים – אך לא בהכרח נמוכים יותר מאשר באתרים ישראלים הפועלים בתחום.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה: מגה פרוביוטיק של גרמזה, 60 כמוסות צמחיות, 500 מ"ג

  אתר דראגסטור אתר ביוגאיה אתר פיוריטנס פרייד אתר vitamines4all
מחיר 100 84 (במקום 130) 88 (במקום 138) 82 (במקום
משלוח שליח עד הבית: 20 שקל.
Boxit / דואר רשום: 10 שקל.
איסוף עצמי: חינם.
חינם בקנייה מעל 270 שקל.
שליח עד הבית: 18 שקל.
דואר רשום: 13 שקל
(חינם בקנייה מעל 300 שקל)
שליח עד הבית: 19 שקל.
איסוף עצמי ממשרדי פיוריטן בשפיים – חינם
שליח עד הבית: 19 שקל.
חינם בקנייה מעל 300 שקל

דוגמה למחירי כורכום באתר puritan.co.il

כורכום

קצת על Puritan's Pride

פרופיל החברה של NBTY מורכב מלמעלה מ-16,000 מוצרים שונים ומחזור המכירות העולמי השנתי שלה נאמד ב-4.5 מיליארד דולר בשנה.

בניגוד לשאר מוצריה, את מותג הוויטמינים ותוספי התזונה Puritan’s Pride מוכרת החברה ישירות ללקוח הסופי (מודל direct to consumer). בחברה מסבירים שמשום שהוא אינו עובר דרך חנויות או מפיצים, נמכר המותג במחירים תחרותיים.

כדי להפיג את החשש שהמחיר הנמוך מעיד על איכות נחותה, מדגישים בחברה שמוצרי Puritan’s Pride נבדקים בכל תקופה על ידי ConsumerLab.com – ארגון צרכני אמריקאי הפועל בתחום בקרת איכות – ונמצאים כמובילים באיכות וערך למשתמש.

לא רק פיוריטן, שווה לבדוק גם את v-care

לפני מספר חודשים פרסמתי כאן את דבר השקתו של V-CARE – מותג ויטמינים ישראלי חדש שפועל גם הוא בשיטה של מכירה ישירה באינטרנט בלבד – ללא נוכחות בחנויות.

השוואת מחירים בינו לבין המותגים המובילים בישראל, כמו אלטמן וסולגאר, גילתה יתרון משמעותי ל-V-CARE.

לעומת זאת, השוואות שביצעתי מספר פעמים בין מחירים של ויטמינים ותוספי תזונה בין ניו פארם לסופר-פארם גילתה תמיד ששתי רשתות הפארם הן הבחירה הגרועה ביותר מבחינת הצרכנים, מפני שהן יקרות משמעותית.

כאמור, אפשר למצוא ויטמינים ותוספי תזונה באתרי אינטרנט רבים בישראל במחירים שפויים, החל מאתר drugstore.co.il השייך לבית המרקחת התל-אביבי שור טבצ'ניק, דרך אתרים של בתי טבע, כמו ניצת הדובדבן וביוגאיה, ועד אתרים ייעודיים כמו vitamins4all, כך שלפני כל הזמנה מומלץ לעשות סקר שוק.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. אשמח לדוגמה ,לדעת מה אחוז החומר הפעיל בכמוסת כורכום שאתם מוכרים ??
    תודנ דניאל

נגישות