כמה חשמל תשלמו? מחשבון הצריכה של חברת החשמל אמור למנוע הפתעות

כמה חשמל תשלמו? מחשבון הצריכה של חברת החשמל אמור למנוע הפתעות

אפשר לבדוק מה מצב החשבון בכל רגע נתון

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חשבונות החשמל האסטרונומיים שקיבלו ישראלים רבים בחורף האחרון, שהגיעו ל-2,500 שקל למשפחה ויותר, הפתיעו את הלקוחות.

מדובר בחשבון שמגיע פעם בחודשיים, ואם לא נערכים כראוי להוצאה כבדה, משפחות עלולות למצוא את עצמן מתקשות להוציא בבת אחת סכום כה נכבד.

מי שירצה כעת לעקוב לאורך כל השנה אחרי צריכת החשמל והחשבון שהוא צפוי לקבל, יוכל להיעזר במחשבון חדש שהשיקה חברת החשמל.

מחשבון הצריכה מאפשר ללקוחות להעריך את גובה חשבון החשמל בכל זמן נתון, עוד לפני קבלת החשבונית הדו-חודשית.

מחשבון צריכת חשמל

איך מחשבון הצריכה עובד?

כדי לדעת מה גובה הצריכה במהלך תקופת הצריכה, יש להזין קריאת מונה ולקבל הערכת חשבון.

הלקוח מעלה את הקריאה מהחשבונית האחרונה או מנקודת זמן מסוימת, ולאחר מכן מעדכן קריאה עכשווית. לאחר מכן הוא מגדיר טווח תאריכים ומקבל הערכה כספית של חשבון החשמל הצפוי.

החישוב הינו הערכה בלבד ומתייחס רק לצריכת החשמל. הוא לא כולל חיובים נוספים שהצטברו במהלך התקופה כגון: חובות קודמים, החלפת נתיך, זיכויים וכדומה.

המחשבון מיועד ללקוחות בעלי תעריף ביתי בלבד (לא כולל מונה תעו"ז), ומעניק פתרון לבתים ולדירות בהם יש מונה ראשי ומספר מונים משניים.

הוא מותאם לסלולר וזמין בעמוד הפייסבוק של חברת החשמל וhttps://www.iec.co.il/homeclients/pages/02062016.aspx –  http://iec-info.co.il/.

אגב, למי שלא מוצא את חשבון החשמל האחרון על מנת להקליד את קריאת המונה האחרונה, ניתן להיכנס לאזור האישי באתר חברת החשמל ולראות את הנתון הזה שם.

כמו כן, ניתן לשלם חשבונות חשמל (בהוראת קבע) חודש בחודשו ולא כל חודשיים, הנה כל הפרטים: https://www.iec.co.il/homeclients/pages/02062016.aspx.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות