טסים? זו כנראה המתנה הכי מתוקה שתקנו

טסים? זו כנראה המתנה הכי מתוקה שתקנו

למה לשבור את הראש ולחפש מתנה, כששוקולד הוא מתנה שכולם שמחים לקבל? 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תוכן מקודם

בעבר זה היה ברור – אי אפשר לחזור מחו"ל בלי להביא טובלרון, ורצוי יותר מאחד.

היום המצב די שונה, ועל תואר מתנת השוקולד הפופולרי ביותר מתחרים כמה מותגים מתוקים – החל מלינדט, דרך m&m ועד קינדר.

אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח, שוקולד הוא מתנה מצוינת – גם מבחינת זה שמקבל אותה וגם מבחינת זה שנותן אותה. בלי כאבי ראש ובלי התלבטויות, עם שוקולד אפשר תמיד לקלוע בול – בין אם מדובר בילדים שיקבלו את המתנה ובין אם מדובר במבוגרים.

זאת, כמובן, בניגוד לבגדים, שכמעט תמיד גדולים מדי או קטנים מדי, בניגוד לחפצים שבירים או בניגוד לפריטים עיצוביים, שייתכן וייכנסו למגירה ולעולם לא יוצגו לראווה.

ומה יותר נוח מלקנות את המתנות עוד לפני שיוצאים מהארץ, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, וכך לנקות את הראש מדאגות מה לקנות למי…?

עם השנים, המגוון בדיוטי פרי גדל והתרחב, והיום אפשר למצוא בו שוקולדים בכל מחיר ולכל קהל יעד – החל מחבילות קינדר שישמחו כל ילד ועד שוקולדים יוקרתיים שיהוו שי מרשים בנסיעת עבודה.

ומה עם המחירים? יש מי שתוהה אם לא משתלם לו יותר לקנות את השוקולדים בדיוטי פרי בחו"ל, כאשר הוא בדרכו חזרה לארץ ונותר לו כסף קטן.

אלא ששוקולדים בדיוטי פרי בחו"ל אינם זולים, כפי שמגלים ישראלים רבים.

למעשה, היתרון ברכישה בדיוטי פרי בארץ בא לידי ביטוי במבצעי הכמות – משום שמעטים הישראלים שמסתפקים בשוקולד אחד. אין מי שלא חש חובה לפנק את החברים לעבודה, את ההורים, את הילדים ואת החמות.

זה בדיוק המקום לנצל את מבצעי 2 ב-30 דולר, 2+1, 4+1 או 5+2 בדיוטי פרי. הנה כמה דוגמאות למתנות בתקציבים שונים:

מתנות לילדים

2 ב-30 דולר

אין הרבה ילדים שהיו מתנגדים לק"ג m&m, אבל יש גם מענה למי שמעדיף ממתקים אחרים:

כך למשל, מחירו המלא של קוף ממולא סוכריות על מקל עומד על כ-18 דולר ומחירה המלא של אריזת m&m party במשקל של ק"ג עומד על כ-17 דולר. אפשר לרכוש את שניהם ב-30 דולר (או ליצור שילובים אחרים).

chupa

mm 30

מה תקבלו במבצעי 4+1?

אם אתם חובבי לינדט, יש מגוון מוצרים שמשתתפים במבצע של 4+1, אז תוכלו לקנות גם מתנה לחברים וגם מתנה לעצמכם.

כך למשל, מארז של 500 גרם ובו מגוון שוקולדים, עולה כ-28 דולר, ואם תקנו 4 כאלה תמורת 122 דולר – תקבלו את החמישי חינם, מה שאומר שתשלמו בפועל על כל מארז 24.40 דולר.

LINDT

אפשר גם לשלב כמה מוצרים, כמו סל של molters במשקל 440 גרם, שמחירו המלא 15 דולר ומשתתף במבצע 4+1 או 5+2.

מלטרס 2 15 דולר

הקלאסיקות – פררו רושה וטובלרון

אם אתם בענייני קלאסיקות, גם את מארזי פררו רושה עדיף לקנות כחלק מהמבצע. כך למשל, מארז 375 גרם, שמחירו המלא 11.50 דולר, משתתף במבצע 4+1 ובקניית חמישייה יעלה 9.2 דולר, שהם שווי ערך ל-33 שקל.

פררו

טובלרון נמכר בדיוטי פרי כמעט בכל צורה – במארז של טולברונים אישיים בטעמים שונים (10.90 דולר ל-272 גרם), באריזת שישייה של 6 יחידות של 100 גרם (14.90 דולר) ועוד.

מה שבטוח, אין טובלרון שלא משתתף במבצע כלשהו – בין אם זה 2+1 ובין אם 4+1 או 5+2 – וזו הדרך המשתלמת ביותר לרכוש אותו.

טובלרון

כך למשל, מארז של טובלרון מיניאטורי שמחירו המלא 10.90 דולר (כלומר, כ-39 שקל), משתתף במבצע 2+1 שמי שמממש אותו ישלם בפועל 26 שקל למארז.

תגובות: 0

נגישות