עוד מתלונן נגד חברת iShare: "הזמנתי 3 מחשבי מק ב-30,000 שקל, הם לא הגיעו"

עוד מתלונן נגד חברת iShare: "הזמנתי 3 מחשבי מק ב-30,000 שקל, הם לא הגיעו"

4 חודשים חלפו, המחשבים לא הגיעו, הכסף לא הוחזר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחר תלונה שפרסמתי לאחרונה נגד חברת iShare שסירבה להחליף אייפון חדש שנקנה מקולקל, הסתבר שנגד החברה יש לא מעט תלונות – ואפילו נפתחה קבוצה בפייסבוק שמאפשרת לנפגעים לקבל תמיכה וייעוץ זה מזה.

אחד הלקוחות שנפגעו הוא פארוק אלשאפעי, אשר כבר לפני 4 חודשים – ב-15 במרץ 2017, הזמין בחברה שלושה מחשבי מק בסכום של 30,000 שקל.

לאחר שחלף מועד האספקה והמחשבים לא הגיעו, הוא פנה לחברה לברר. בחברה לא השיבו לו, ובינתיים חלפו כבר 50 יום. בכל פעם שהתקשר, נאמר לו שהמחשבים יגיעו למחרת היום – והדבר לא קרה.

בסופו של דבר, ביטל הלקוח את ההזמנה – אבל אז נפתחה סאגה חדשה: קבלת ההחזר הכספי.

על המחשבים הוא שילם ב-36 תשלומים, ולמעשה, בגלל מריחת הזמן שלושה תשלומים כבר ירדו.

במריחת הזמן אשמה לא רק iShare, אלא גם ישראכרט – שאליה פנה המתלונן לאחר ביטול העסקה.

בישראכרט נאמר לו שהעניין יטופל תוך 30 ימי עסקים, והוא נדרש לשלוח הוכחות על "כשל תמורה" ועל ביטול העסקה.

הוא עשה בדיוק מה שנאמר לו, אבל כעבור 30 יום העסקה לא בוטלה, וכאשר התקשר לישראכרט לברר מדוע, נאמר לו שהמסמכים כלל לא הגיעו.

הוא נאלץ לשלוח את המסמכים שוב, ורק כאשר בייאושו התלונן על החברה בדף הפייסבוק שלה – הדבר טופל באופן מיידי והתשלומים העתידיים בוטלו.

נכון להיום, הלקוח נמצא במצב שהוא התחייב על עסקת תשלומים של 30,000 שקל על שלושה מחשבים, אך לא קיבל את המוצרים, ביטל את העסקה ושלושה מתוך 36 תשלומים כבר ירדו. 

תגובת iShare: "המצב נוצר בעקבות הפסקה של מכירת דגם מסוים של מחשבי APPLE. מחלקת הכספים של החברה מטפלת בזיכוי הלקוחות מול חברת האשראי".

תגובת ישראכרט: "הלקוח פנה לחברה באמצע חודש מאי ודיווח על אי קבלת תמורה. ללקוח הוסבר כי לפי חוק חיוב כרטיסי אשראי עליו להעביר הצהרה חתומה על אי קבלת התמורה. הלקוח לא העביר הצהרה זו עד סוף חודש יוני. לאחר שהעביר, העסקה בוטלה במלואה תוך 5 ימים".

קראו עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות