כמה עולה מסכה, מתי הדואר פתוח ואיזה סופר הכי זול? חדשות צרכנות בימי קורונה

חדשות צרכנות בימי הקורונה – כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להיות מעודכנים

איזה סופר הכי זול? מתי הדואר פתוח? איפה קונים מסכה? משבר הקורונה הפך את עולמנו גם מבחינה צרכנית. עכשיו יותר מתמיד, אתר פואנטה עם מידע שנוגע ישירות לכיס שלכם

צרכנות קורונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




עכשיו יותר מתמיד, אתם צריכים לשמור לא רק על בריאותכם אלא גם על הכסף שלכם. אחת הדרכים היא צרכנות נבונה, ובשביל זה אתר פואנטה כאן. מגפת הקורונה שינתה את חיינו מהקצה אל הקצה, גם בהיבטים צרכניים. אנחנו מחפשים סופר פתוח 24 שעות, בודקים כל יומיים כמה עולה מסכה, מחוברים באינפוזיה לאינטרנט ומוכנים לעמוד שעה וחצי בתור בשביל ביצים…

בזמן שרבים מהישראלים איבדו את מקור הפרנסה ומאות אלפי עצמאים קורסים, כאן באתר פואנטה אנחנו עושים מאמץ עילאי לספק השוואות מחירים שחוסכות כסף, לתת טיפים על כספי הפנסיה שלנו, לפרסם עצות מועילות לבעלי עסקים ולעצמאים ועוד. הנה כמה מהכתבות החשובות והנקראות שפורסמו בפואנטה בימים האחרונים:

איזה סופר הכי זול?

צרכנים רבים שבימים כתיקונם לא בודקים איזה סופר הכי זול, מחפשים כעת דרך לצמצם הוצאות על קניות בסופר. פרנסתם של יותר ממיליון ישראלים נגדעה, ולא ברור אם ומתי יחזור חשבון הבנק לעצמו. לכן, יש חשיבות לבחירה באיזה סופר אנחנו קונים.

במדור השוואות ובדיקות פרסמנו לאחרונה את השוואת המחירים של המועצה לצרכנות. ייתכן שמסקנות הבדיקה לגבי רשת השיווק הזולה לא יפתיעו אתכם, אבל מה שחשוב הוא לא רק לדעת היכן זול, אלא היכן יקר ולא משתלם לקנות. כל הפרטים בכתבה:

איזה סופר הכי זול בימי הקורונה? >

האם רמי לוי פתוח 24 שעות? איזה סופר פתוח 24 שעות?

התקנות לשעת חירום אוסרות התקהלות או עמידה בתור בצפיפות. מצד שני, אנחנו חייבים לעשות קניות, ובמיוחד כשכל המשפחה בבית כל יום כל היום. לפני כשבועיים יצאו חלק מרשתות המזון במהלך של פתיחת סניפים כל הלילה, אך למרות הדרישה לא כל רשתות המזון עושות זאת. מי כן, ואיזה סופר פתוח 24 שעות? פרטים בכתבות:

איפה אפשר לעשות קניות בסופרמרקט 24 שעות? >

פתיחת חנויות שופרסל 24 שעות, מלאי מסכות בסופר פארם >

מסכות לפנים: כמה עולה מסכה והאם היא יעילה?

מבצע מסכות

מדינת ישראל החליטה לחייב את כל אזרחיה לחבוש מסכה בכל יציאה למרחב הציבורי, אך המסכות לא מחולקות חינם. אם תהיה חלוקת מסכות, היא תהיה נקודתית בלבד, במוקדי התפרצות. המדינה גם לא מפקחת על מחירי המסכות. התוצאה היא בהלת קניות ושוק פרוע. אז כמה עולות מסכות? האם הן יעילות? מי פטור מחבישת מסכה ומהי עמדת ארגון הבריאות העולמי? היכנסו לכתבות –

חובת חבישת מסכה בכל יציאה למרחב הציבורי – אלה הפרטים >

מסכות בד רב-פעמיות המיוצרות בישראל יחולקו חינם במספר מקומות בארץ >

מחפשים מסכה לפנים? זה יהיה המחיר המרבי ברשתות השיווק למסכות תוצרת הארץ >

סל קבוע בסיסי במשלוח מהיר ברמי לוי ובשופרסל

במטרה לפתור את בעיית המשלוחים שלא מגיעים, משרד הכלכלה ניסה להגיע עם רשתות המזון לסיכום על סלי בסיסי קבוע במשלוח מהיר. משרד הכלכלה הוציא בגאווה הודעה כי שתי רשתות מזון נענו לקריאה – רמי לוי ושופרסל. בפועל, רמי לוי מציע את הסל הקבוע כבר יותר משבוע, ושופרסל החלה להציע אותו רק אחרי החג – למספר אנשים מוגבל ולא בכל הארץ.

היכנסו לכתבה כדי להתעדכן מה כולל הסל הבסיסי של רמי לוי במשלוח מהיר >

האם אפשר להציל את כספי הפנסיה שלנו מהקורונה?

יש לא מעט שאלות כלכליות שמעסיקות אותנו כעת בתקופת הקורונה – חלקן נוגעות להכנסה החודשית שנפגעת ואחרות נוגעות לכספי הפנסיה שלנו.

מן הסתם, המצב הכלכלי בארץ ובעולם משפיע עלינו לא רק בזמן אמת, אלא משליך על הכסף שחסכנו ואנחנו עדיין מנסים לחסוך לעתיד.

פואנטה קיבצה שאלות ותשובות שמעסיקות כל אחד ואחד מאיתנו בכל גיל. היכנסו לכתבה:

להציל את כספי הפנסיה מהקורונה: תשובות לשאלות על החסכונות שלכם >

כך תחסכו בקניות בסופר – השוואת חומרי ניקוי

מחירי חומרי ניקוי

צרכנים נאמנים הם חלומו של כל יצרן, משום שהם קונים על "אוטומט". דווקא עכשיו, הגיע הזמן לפתוח את הראש ולאמץ כמה שיטות להוזלת הקניות. אחת מהן היא רכישה של מוצרי המותג הפרטי. השוואת חומרי ניקוי של "פואנטה" עם אתר ההשוואות CHP מדגימה כמה כסף תוכלו לחסוך אם לא תקנו תמיד את המותג המוביל, אלא תתנסו במותג הפרטי של הרשתות השונות. כל הפרטים בכתבה:

פואנטה עם השוואת מחירי מוצרי ניקיון שתחסוך לכם כסף >

משתלם לקנות מוצרי תנובה, קוקה קולה וקולגייט אונליין ישירות מהיצרן?

בסמוך לכניסת התקנות לשעת חירום לתוקף, החלו להתארך התורים ברשתות השיווק. כמה יצרנים ויבואנים זיהו את דרישת הצרכנים והחלו להציע להם שיווק ישיר. האם משתלם לקנות את מוצרי תנובה אונליין, קוקה קולה אונליין או קולגייט אונליין? היכנסו לכתבות וגלו השוואת מחירים מפתיעה:

מענק ילדים, קשישים ונכים – כל הפרטים

בערב ליל הסדר אמור היה להיכנס לחשבון הבנק של חלק מהישראלים מענק קורונה. מדובר במענק ילדים, קשישים ונכים.

מענק הילדים נכנס אחרי ליל הסדר. מדובר בסכום של 500 שקל לכל ילד.

מה עוד חשוב לדעת על מענק הקורונה? היכנסו לכתבה:

מענק ילדים, קשישים ונכים בעקבות הקורונה – פואנטה עם כל הפרטים >

 

מענק סיוע לעצמאים – כל הפרטים על המעט שתוכלו לקבל

הפגנת העצמאים
צילום: טל קירשנבאום

מספר ימים לפני ליל הסדר, ראש הממשלה ושר האוצר שלחו מסר מרגיע לעצמאים והבטיח מענק סיוע. אותו מענק סיוע לעצמאים חולק לשני חלקים – אחד עבור ההפסדים של חודש מרץ והשני עבור ההפסדים של חודש אפריל. הסכום שהובטח: עד 6000 שקל במענק הראשון ועד 8000 שקל במענק השני. כדי לקבל את 6000 השקלים נדרשו העצמאים לעמוד בשורת קריטריונים שרובם לא עמדו בהם. התוצאה הייתה מחאה המונית.

לכן, לפני ליל הסדר, משרד האוצר הוציא הודעה שבה הוא מתגאה בהרחבת מענק הסיוע לעצמאים. אלא שהרחבת המענק אינה רטרואקטיבית וגם היא משאירה בחוץ עשרות אלפי עצמאים שלא מקבלים מהמדינה אפילו שקל אחד של סיוע בזמן שאין להם הכנסות לפחות במשך חודשיים.

אז מה כלל המענק המקורי ומה יכלול המענק המשופר? התשובה מבישה ומקוממת. הנה הפרטים:

 

אינטרנט אמין – מצרך חיוני לפחות כמו ביצים

התלות שלנו באינטרנט קיימת כל השנה, אבל מאז פרוץ הקורונה לחיינו אנחנו תלויים באינטרנט כאוויר לנשימה. בין אם אנחנו עובדים מהבית, בין אם הילדים זקוקים לו ללמידה ומרחוק ובין אם אנחנו רוצים לפגוש את המשפחה בזום – אנחנו זקוקים לאינטרנט כל רגע בכל חדר. בכתבה משותפת עם בזק, פואנטה ריכזה את כל מה שחשוב לדעת. היכנסו לכתבה

כך תדאגו לאינטרנט מהיר ויציב בכל הבית >

 

ערוץ הוט סניור – פחות חדשות, יותר תוכן לבני הגיל השלישי

הוט סניור

כמה אפשר לראות חדשות? צפייה ממושכת במהדורות בלתי נגמרות מכניסה את כולם ללחץ ולמתח, ובמיוחד אנשים מבוגרים שנמצאים מלכתחילה בקבוצת סיכון. הוט השיקה לאחרונה פתרון מצוין לבני הגיל השלישי – ערוץ הוט סניור (HOT SENIOR). מדובר בערוץ ייעודי שמשדר סדרות, סרטי קולנוע קלאסיים וגם אימוני כושר ייעודיים לבני הגיל השלישי. היכנסו לכתבה המלאה:

סוף סוף – ערוץ טלוויזיה ייעודי לגיל השלישי: ערוץ HOT senior  >

 

פואנטה

שכירות בתקופת הקורונה – מידע חיוני

במצב שבו יש יותר ממיליון שכירים ללא עבודה ומאות אלפי עצמאים ללא הכנסה, מתעוררת בעיה אמיתית בנושא הסכמי שכירות. הבעיה נוגעת גם לשוכרי הדירות – אשר אין להם כסף לשלם שכר דירה, וגם למשכירי הדירות – שזקוקים להכנסה הזאת היום יותר מתמיד.

האם לשוכר מותר להפסיק לשלם שכירות בתקופת הקורונה? מה עושה משכיר דירה כאשר שוכר מסרב לשלם? ומה קובע החוק לגבי שכירות נכס מסחרי? היכנסו לכתבה

הסכמי שכירות בתקופת הקורונה – מידע חיוני לשוכרים ולמשכירים  >

מתי הדואר פתוח ואיך מקבלים קצבה?

על רקע הקורונה ואיסור ההתקהלות, שעות הפעילות של דואר ישראל צומצמו. אז מתי הדואר פתוח, האם אפשר לקבל משלוחים ומה קורה עם קצבאות הביטוח הלאומי? בתחילת החודש הועברו קצבאות הזקנה בכרטיס נטען ישירות לבתיהם של עשרות אלפי גמלאים. כל הפרטים בכתבות

 

סדרות מומלצות בנטפליקס באפריל ותוכן מותאם לילדים

החל מבית הנייר ועד המורדת – אם אתם עייפים מלראות חדשות, יש לא מעט סדרות מומלצות בנטפליקס, סרטים ועוד.

בנוסף, אם אתם חוששים שהילדים צופים בנטפליקס בתכנים שלא מתאימים לגילם, כדאי לדעת שנטפליקס שדרגה את יכולת בקרת ההורים ויש אפשרות לסנן כותרים.

כל הפרטים בכתבות שפורסמו במדור טלוויזיה:

איזה בנקים פתוחים? שעות הפעילות צומצמו

לאחרונה הממשלה אישרה החמרה בתקנות לשעת חירום, הכוללות הפחתה של מספר העובדים מ-30% ל-15%. בהתאם, פוחת מספר הבנקים שמספקים קבלת קהל.

רק 15% מהבנקים פתוחים, וגם בהם לא ניתן לקבל את כל השירותים.  כל הפרטים בכתבה

עוד צמצום בפעילות הבנקים: איזה בנקים פתוחים? פואנטה עם המידע >

 

השוואה: גלקסי A71 לעומת גלקסי A51

 

אם אתם מחפשים סמארטפון בפחות מ-2000 שקל, אתם נתקלים ודאי בשני סמארטפונים של סמסונג אשר הושקו לאחרונה: גלקסי A71 וגלקסי A51. מדובר במכשירים חדשים מסדרת A שסמסונג השיקה לאחרונה. סדרה A היא סדרה המיועדת לקהל שלא מחפש מכשירי דגל יקרים (כמו גלקסי S20 או גלקסי Z פליפ שיצאו לאחרונה). לכן, היא לא מציעה את כל החידושים שאפשר למצוא במכשירים היקרים, אבל מבטיחה לספק תמורה טובה לכסף.

אז מה מקבלים במכשיר שמוגדר מכשיר ביניים במחיר ביניים? היכנסו לכתבה

מה ההבדל בין גלקסי A71 לגלקסי A51? >

 

סקירה: אלכו-קרם – אלכוג'ל עם לחות

אלכוקרם

חיטוי של הידיים בג'ל הפך בגלל הקורונה לפעולה שאנחנו עושים כמה פעמים ביום, במיוחד אם אנחנו יוצאים מחוץ לבית. הבעיה היא היובש בידיים… חברת ד"ר פישר זיהתה את התלונות של צרכנים רבים על תחושת היובש, והחלה לשווק אלכו-קרם – שילוב של אלכוג'ל עם לחות. האם הוא נעים וכמה תשלמו על מוצר משודרג? היכנסו לכתבה

סקירה: אלכו-קרם – אלכוג'ל עם לחות >

 

קידום עסק באינסטגרם – מדריך שכדאי לקרוא

קידום עסק באינסטגרם

לא צריך להיות גאון שיווקי כדי לדעת שפעילות ברשתות חברתיות היא כלי חשוב לקידום העסק. אחת הרשתות החברתיות  היותר חשובות בזירה העסקית היא אינסטגרם, אבל יש לא מעט עסקים שלא יודעים כיצד לנצל את מה שהיא יכולה להציע להם. אז מה חשוב לדעת כדי להגדיל את מספר העוקבים של העסק שלכם באינסטגרם? היכנסו לכתבה

קידום עסק באינסטגרם: ככה עושים את זה. המדריכים העסקיים של פואנטה >

תזכורת: בדקנו את טייטו – מכשיר לבדיקת רופא מרחוק

טייטו Tyto
רפואה מרחוק – בדיקת גרון בטייטו

טייטו (Tyto) הוא מכשיר מיוחד שמאשר לבצע שורת בדיקות רופא בלי לצאת מהבית. בימים אלה, שבהם ההמלצה היא להימנע ככל האפשר מיציאה מהבית, יש לא מעט אנשים שמעדיפים לא להגיע לרופא גם אם הם או ילדיהם לא מרגישים טוב. האם טייטו מספק פתרון ומי יכול להשתמש בו? פרטים בכתבה –

סקירה: טייטו (Tyto) – בדיקת רופא בלי לצאת מהבית >

 

מיואשים? קבלו אוסף בדיחות קורונה

בדיחות קורונה

קורונה זה לא מצחיק, אבל התקופה הקשה הזאת מוציאה מהישראלים הרבה שנינות וחוש הומור. בשבועות האחרונים אספנו בפואנטה את מיטב הבדיחות שרצות ברשת, ויש הרבה כאלה! רוצים לצחוק קצת? היכנסו לכתבה

הכתבה הכי מצחיקה שתקראו על הקורונה >

 

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 





תגובות: 0

נגישות