yes מגיבה לקורונה עם ערוץ הבידוד וערוצי ילדים חינם ב-VOD

yes מגיבה לקורונה עם ערוץ הבידוד וערוצי ילדים חינם ב-VOD

התפשטות הקורונה וסגירת בתי הספר שולחת מאות אלפי מבוגרים ילדים לשבועות רבים מול הטלוויזיה בבית. ב-yes פתחו את ערוץ הבידוד וערוצים נוספים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאור התפשטות הקורונה והשבתת מערכת החינוך, חברת הטלוויזיה yes פתחה את ערוץ הבידוד וכן שלושה ערוצי VOD חינמיים לילדים. נזכיר כי לאור החלטת משרד הבריאות והעלייה במספר חולי הקורונה בישראל, חופשת פסח הוקדמה וכל הילדים מכיתה א'-יב' לא הולכים כעת לבית הספר למשך כמה שבועות לפחות. התוצאה תהיה כמובן שעות ארוכות מאוד מול הטלוויזיה.

בערוצים החינמיים של yes ישודרו סדרות ילדים של ערוץ דיסני ג'וניור וערוץ ZOOM, כמו המיניונים, הדרדסים, סופר סטרייקה, כוח פי ג'יי, מרי פופינס ועוד.

  • בילוי משפחתי – סרטי הילדים הטובים בעולם: הדרדסים 2, המיניונים, מרי פופינס חוזרת, קוקו, פלונטר ועוד…
  • סופר סטרייקה – כל העונות וכל הפרקים (למעלה מ-70 פרקים) של אנימציית הכדורגל האהובה.
  • הקסם של דיסני ג'וניור – בין התכנים: כוח פי ג'יי, מיקי מאוס: מכוניות המירוץ, חבובטף, אלנה מאוולאר, גורים וחברים, משמר האריות, ערפדינה, מ.ו.ת.ק. ועוד.

טרי על הבוקר

ערוץ הבידוד ב-yes

עוד לפני ההחלטה לסגור את בתי הספר, דיווחו ב-yes על עלייה של כ-30% בצפייה ב-yesVOD.
החברה העלתה את ערוץ הבידוד, הכולל ספריות ייעודיות לטובת מי שבידוד ומי שלא:

  • מה לראות בבידוד: תכנים שמעבירים את הזמן בבידוד בכיף – קלילים, אסקפסיטיים, קומיים ובעיקר מנחמים.
  • מה לא לראות בבידוד: תכנים שאולי היו צריכים לגרום לנו לחשוב הרבה קודם, סדרות וסרטים שחזו את העתיד (לפעמים באופן מדויק ומפחיד), דוקומנטריים על קורונה והצצות לעבר.
  • משפחה בבידוד: לאור העלייה במספר הילדים והמשפחות המבודדות יחד, תכנים אהובים שניתן לראות יחד כמשפחה.
  • ישראלים בבידוד: תכנים ישראלים אהובים לצד הפקות המקור המנצחות של yes.
  • רואים עולם מהספה: תכניות טיולים מרחבי העולם, מסעות קולינאריים, סרטי מסע וטבע: "לאכול, להתפלל, לאהוב" בכיכובה של ג'וליה רוברטס, במרחבי הטבע עם בר גרילס, טרקים לעולמות רחוקים, עיר ב-48 שעות, תחת שמש טוסקנה, אבודים בטוקיו.

סלקום TV והוט זיהו את הפוטנציאל המסחרי

בניגוד לסלקום TV ולהוט, ב-yes לא מעניקים הטבה של חודש חינם ללקוחות חדשים. נזכיר כי מבודדי בית מקבלים כעת חודש חינם בסלקום TV, והחברה אפילו מזכה לקוחות קיימים. גם בהוט זיהו את הפוטנציאל שבלקוחות משועממים שתקועים בבית, ולכן מציעים חודשיים חינם בנקסט (שירות הטלוויזיה האינטרנטי המוזל של הוט).

ב-yes לא מנצלים את הבידוד הכפוי שהוטל על עשרות אלפי ישראלים כדי לחשוף אותם ל-yes או לסטינג TV, אך כן מציעים תכנים חינמיים ללקוחות קיימים.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות