שינוי טיסות באל על יתאפשר חינם. החברה מגיבה להנחיות הקורונה החדשות

שינוי טיסות באל על יתאפשר חינם. החברה מגיבה להנחיות הקורונה החדשות

צרכנים שהזמינו טיסות באל על וכעת מעוניינים לשנות או להקפיא את כרטיסי הטיסה לאור הנחיות הבידוד החדשות – יוכלו לעשות זאת. באילו טיסות אל על מדובר?

צבירת נקודות במועדון הנוסע המתמיד של אל על
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

החלטת הממשלה לכפות בידוד ביתי על כל מי שחוזר מחו"ל גורמת לרבים לרצות לבצע שינוי או הקפאת טיסות. אחת הנפגעות העיקריות היא חברת אל על, שכבר ביטלה בעל כורחה טיסות ליעדים רבים, החל מסין ועד איטליה, וכעת מבינה שגם טיסות שלא בוטלו רשמית – כנראה ייצאו ריקות. לכן, אל על מגמישה את מדיניות שינוי הטיסות פעם נוספת – בהמשך להודעות שכבר הוציאה לאחרונה לגבי שינוי טיסות לאירופה ושינוי טיסות לתאילנד וליפן.

שינוי טיסות באל על עקב הקורונה: מהם הפרטים?

אל על תאפשר ללקוחות המחזיקים בכרטיסי טיסה שמועד תחילת נסיעתם עד 30/4/20 לדחות או להקפיא כרטיס הטיסה ליציאה עד 28/2/21 ללא תשלום דמי שינוי וטיפול (בכפוף לשינויים במחיר כרטיס הטיסה ככל שיחולו).

מסכה רפואית

כל כרטיסי הטיסה, למעט כרטיסים מסוג LITE לאירופה, שיוזמנו בין 11/3/20 ועד 31/3/20 יאפשרו שינוי ראשון ללא תשלום דמי שינוי .

בכך, אל על היא היחידה מבין חברות התעופה הישראליות שמאפשרת לנוסעים הישראלים למזער נזקים ולא להפסיד את כל כספם על טיסות שהוזמנו. מדובר במדיניות מאוד מיטיבה עם הצרכנים, משום שכפי שפרסמנו במדור זכויות הצרכן כאן באתר הצרכנות פואנטה, ביטול טיסה עקב הקורונה אינו מעניק לצרכן אוטומטית החזר כספי.

שימור המעמד לחברי מועדון הנוסע המתמיד

באל על מציינים כי חברים במועדון הנוסע המתמיד יוכלו לשמר את מעמד היוקרה. חברים שתוקף המעמד שלהם עד סוף אוגוסט, יזכו לשימור מעמדם לחצי שנה נוספת. צפויים עדכונים נוספים ללקוחות המועדון של החברה.

מאל על נמסר כי מוקד השירות של החברה תוגבר ככל הניתן: "יחד עם זאת זמני המענה ארוכים נוכח עשרות אלפי הפניות. אנו עושים את המרב כדי לתת מענה בזמן סביר לכלל לקוחותינו".

ארקיע וישראייר מפסיקות טיסות בינלאומיות

אל על נשארת חברת התעופה הישראלית היחידה שבכלל מוציאה טיסות מישראל. זאת, אחרי שארקיע וישראייר הודיעו על שינוי דרסטי בלוח הטיסות.

ישראייר הודיעה כי היא מקפיאה את טיסותיה הבינלאומית החל מ-14.3 עד לסוף מרץ. בשלב זה אין שינוי בלוח הטיסות לאפריל. טיסות מיוחדות שנחכרו כגון טיסות סקידיל וטיסת ללפלנד וז'זוב יצאו כמתוכנן.

בנוסף החברה הודיעה היום כי היא מאפשרת לכל מי שהזמין טיסות או חופשות לחו״ל ושעליו לשלם דמי ביטול מלאים תינתן האפשרות להמיר 90 אחוז מהסכום לחבילות נופש לאילת או עקבה. הפעילות הפנים ארצית ממשיכה כסדרה.

טיסות ארקיע הבינלאומיות מופסקות בשלב זה. החברה מסיטה את כל המטוסים לטיסות פנים ארציות.

תהיו נחמדים – תעשו לנו לייק!!!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות