יש לכם נהג צעיר? AIG תאפשר לרכוש ביטוח רכב גמיש על בסיס קילומטרים

יש לכם נהג צעיר? AIG תאפשר לרכוש ביטוח רכב גמיש על בסיס קילומטרים

אסי ואלברט יסבירו לכם איך להפחית עלות ביטוח של נהג צעיר ולקבל תשלום על טיפול בחו"ל תוך 15 שניות בחברת הביטוח AIG

אסי עזר ואלברט
אסי ואלברט באירוע השקת קמפיין AIG
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה הקשר בין אסי עזר, אלברט אסקולה וביטוח לנהג צעיר? האמת שאין קשר ישיר, אבל עזר ובעלו אסקולה הם הפרזנטורים החדשים של חברת הביטוח AIG, אשר מרעננת לא רק את הפרסומות שלה אלא גם את הביטוחים עצמם. אחד השינויים הבולטים הוא בביטוח לנהג צעיר. ביטוח רכב לנהג צעיר הוא ביטוח יקר מאוד, בשל הנתונים המעידים על תאונות רבות יותר בקרב נהגים צעירים. בנוסף, מדובר בביטוח בעייתי, משום שלעתים קרובות ההורים נאלצים לרכוש ביטוח רכב לשנה, בעוד שילדיהם אינם משתמשים ברכב באופן יומיומי. כאשר מדובר בהורים גרושים, הקושי הזה גדול אף יותר, משום ששני ההורים נאלצים לשלם הון על ביטוח רכב לנהג צעיר. בחברת AIG יחלו בקרוב להציע פתרון אחר, גמיש יותר. רכישת ביטוח מבוססת קילומטרים, כאשר מספר הקילומטרים נמדד באמצעות אפליקציה.

AIG 360: ביטוח לנהג – לא לרכב

ביטוח AIG 360 שתציע AIG מתבסס על אפליקציה שמפותחת ע"י איתוראן ומאפשרת מעקב אחר הקילומטרים מבלי להתקין במכונית רכיב כלשהו.

מעבר לעניין הנוחות והגמישות בתפעול, הביטוח הזה אמור להיות משתלם יותר מבחינה כלכלית. התמחור הוא תמחור דינאמי של ביטוח הרכב, הנגזר ממספר הקילומטרים שעליהם ידווחו הנהגים.

"הרעיון בביטוח נהג צעיר של AIG בפורמט החדש, הוא שהביטוח בעצם מיועד לנהג עצמו ולא לרכב. ההורים רוכשים חבילת קילומטרים כללית שאינה תלויה ברכב שבו מתבצעת הנהיגה בפועל", אומרת לי דגן, סמנכ"לית ביטוחי רכב ודירה ב-AIG.

המשמעות היא הנהג הצעיר מבוטח בין אם הוא נוהג ברכב שלהם ובין אם ברכב של חבר או של סבא וסבתא. "זה פתרון מצוין להורים גרושים, למשל", אומרת יפעת רייטר, מנכ"לית AIG. "יש הרבה מאוד הורים גרושים, ועד עכשיו היו להם הוצאות מטורפות על ביטוח נהג צעיר. לעתים הם נאלצו לבחור איזה רכב לבטח, ואז כאשר הילד נמצא בביתו של ההורה השני, הוא לא יכול לנהוג ברכב. הפתרון שלנו מאפשר גמישות".

לדברי רייטר, הכוונה ב-AIG היא שהמחיר יהיה משתלם יותר מאשר רכישה של ביטוח רגיל לנהג צעיר.

AIG SafeTravel: תשלום תוך 15 שניות

התחייבות מעניינת אחרת של AIG מגיעה בגזרת ביטוח הנסיעות לחו"ל. כאן ההבטחה לצמצם לאפס את הטרטור שבקבלת תשלום על טיפולים רפואיים כמו ביקור אצל רופא או טיפול שיניים. למעשה, ההבטחה היא שהמבוטח יקבל את התשלום תוך 15 שניות. הכוונה אינה לטיפול מורכב שנמשך כמה ימים, אלא למקרים של מחלת חום שמצריכה ביקור אצל רופא, טיפול שיניים וגם במקרה שהמזוודה לא הגיעה..

גם כאן תהיה אפליקציה ייעודית, אשר תאפשר להתייעץ עם רופא אונליין, לאתר רופא מתאים בקרבת מקום ולקבל החזר מיידי על ההוצאות.

את ההחזר, שכאמור יתקבל תוך 15 שניות, המבוטח יקבל לכרטיס האשראי ישירות מ-AIG מבלי שיצטרך בכלל להתקשר לחברת הביטוח.

"האפליקציה מתווספת לביטוח הנסיעות הנוכחי של AIG, שמדורג כבר היום ע"י משרד האוצר במקום הראשון במהירות תשלום התביעות ובשביעות רצון הלקוחות" אומר רייטר. את תוצאות המדד הזה אפשר לראות בכתבה על מדד השירות של חברות הביטוח בפואנטה.

כמו כל חברות הביטוח, גם AIG שמה דגש על התחום הדיגיטלי ועל תחום הפרסונליזציה של הביטוחים. כזכור, לפני כשנה הכריזה AIG על AIG Safe Life עם דן אריאלי. מדובר בביטוח חיים שמתגמל על אימוץ אורח חיים בריא ומקנה הנחה למי שעושה פעילות גופנית. מהמטרה היא לקדם שינוי התנהגותי של הצרכנים, כך שיאמצו אורח חיים בריא ויפחיתו את עלות הביטוח.

בנוסף, AIG מאפשרת להגיש תביעת ביטוח אונליין גם בביטוח רכב, בממשק ראשון מסוגו בישראל. רייטר ציינה כי כבר היום, למעלה מ- 50% מלקוחות AIG צורכים את שירותי החברה אונליין, ללא צורך להתקשר או להמתין למענה אנושי, וכי חלק ניכר מהתביעות הנפתחות אונליין משולמות אוטומטית באופן מיידי. עוד אמרה רייטר אמרה כי היא צופה שדו"חות 2019 יציגו תוצאות שיא ותשלום דיבידנד של 150 מיליון ₪.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

עוד כתבות מעניינות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות