גלקסי Z פליפ, שער היורו, קורונה וירוס וטיסות זולות - הכול מתחבר בפואנטה

גלקסי Z פליפ, שער היורו, קורונה וירוס וטיסות זולות – הכול מתחבר בפואנטה

שער היורו בשפל, קורונה וירוס משתולל, החיפוש אחר מסכות רפואיות בשיאו, סמסונג השיקה עוד סמארטפון מתקפל וסגירת סניפי הבנק נמשכת. פואנטה עוקבת אחר חדשות הצרכנות בארץ ובעולם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אז מה עניין אתכם השבוע? קורונה וירוס כיכב בראש הכותרות, ובצדק. הנגיף שמשגע את העולם הביא לביטול טיסות אל על להונג קונג, לביטול תערוכת הסלולר בברצלונה ולחיפוש נואש אחרי מסכות רפואיות. כאן באתר פואנטה אנחנו עוקבים אחר החדשות ומעדכנים במידע רלבנטי. בנוסף, בדקנו לאחרונה איך הצרכנים הישראלים מרוויחים משער היורו שנמצא בשפל, סיקרנו את השקת הסמארטפונים החדשים של סמסונג – גלקסי S20 וגלקסי Z פליפ, וגם טעמנו את המעדנים ללא חלב של תנובה. לא שכחנו להמשיך לעקוב אחרי המאבק הנואש של צרכנים בכל הארץ נגד סגירת סניפי בנק, והפעם – מאבק לקוחות קשישים בירושלים נגד סגירת סניף בנק לאומי.

קבלו הצצה לכתבות המעניינות שפורסמו השבוע בפואנטה:

שער היורו נמוך. התוצאה: טיסות זולות לאירופה

שער היורו יורד ויורד, ובימים האחרונים הגיע לשפל חדש. במקביל, בהלת הקורונה משפיעה על ענף התיירות כולו. פואנטה בדקה כיצד כל זה משפיע על מחירי הטיסות לאירופה ומחירי החבילות לאירופה. המספרים מדברים בעד עצמם – חופשה לאירופה היום זולה בעשרות אחוזים לעומת אשתקד.

כל המחירים – בכתבה על שער היורו והטיסות הזולות לאירופה >

 

בהלת קורונה וירוס: האם מסכות רפואיות יעילות ומה מצב המלאי?

מסכות רפואיות, אשר חלק מהצרכנים כבר מכנים אותן "מסכות קורונה", הפכו למצרך מבוקש. יש מדינות שאסרו לייצא אותן, וחברת עלי באבא (המחזיקה בעלי אקספרס) אף פונה ישירות לספקים בכל העולם כדי לקנות מהם את הציוד הרפואי ולהעביר אותו לסין. ומה קורה בארץ? באתר פואנטה בדקנו מה מצב המלאי, ולא פחות חשוב – מה מידת היעילות שלהן.

פרטים בכתבה האם מסכות רפואיות יעילות? >

פרסום תוכן

חשבתם להתנתק מהוט או לעזוב את יס?

להתנתק מהוט ומחברות התקשורת בכלל נחשב למבצע מסובך. משרד התקשורת מפרסם השבוע כי בקרוב ניתוק מהוט ומיס יהיה פשוט ומהיר יותר. בהמשך, כך הוא אומר, יוכנסו לרפורמה גם פרטנר וסלקום. הרעיון הוא שהתניידות בין חברות הטלוויזיה תהיה פשוטה כמו התניידות בין חברות הסלולר.

זה נשמע מצוין, אבל היישום כנראה לא יהיה קל כל כך.

מדוע? כל הפרטים בכתבה על הניתוק מהוט ויס >

 

גלקסי Z Flip: פרטים על הסמארטפון המתקפל של סמסונג

סמסונג מובילה את מירוץ המסכים הגמישים, ושנה אחרי השקת גלקסי פולד, היא מכריזה על גלקסי Z Flip – סמארטפון מתקפל בצורת צדפה. מחירו של גלקסי Z פליפ נמוך יותר משל הפולד, ותכונותיו כמובן שונות.

אז על מה תתפשרו, מה תקבלו וכמה תשלמו אם תרכשו את הסמארטפון המתקפל של גלקסי?

פרטים בכתבה על גלקסי Z פליפ >

פואנטה

 

גלקסי S20: מה מציע היורש של גלקסי S10?

מכשיר הדגל החדש של סמסונג, גלקסי S20, הוא למעשה סדרה שכוללת שלושה מכשירים, אך השמות מעט שונים מאלה שהורגלנו אליהם בסדרת גלקסי S10, והפעם המכשירים נקראים גלקסי S20, גלקסי S20 פלוס וגלקסי S20 אולטרה.

אם תהיתם לגבי הגודל הרי שמדובר בסמארטפון  עם מסך גדול, גדול מאוד וענק. ההבדלים מתבטאים גם בנפח האחסון ובאיכות המצלמה.

כל הפרטים – בכתבה על השקת גלקסי S20 >

פואנטה בטלגרם

 

סגירת סניפי הבנק נמשכת: מחאה נגד בנק לאומי

תופעת סגירת סניפי בנק פוגעת ביותר ויותר צרכנים, בעיקר קשישים, אשר לא יודעים כיצד לתפעל את אפליקציית הבנק או לבצע פעולות באתר הבנק שלהם. בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים, שבה צפוי להיסגר סניף בנק לאומי, מנסים כעת להחתים את הציבור על עצומה ולמחות על החלטת הבנק לסגור את הסניף.

כל הפרטים בכתבה על התרחבות התופעה של סגירת סניפי בנק >

 

תזכורת: מה מגלה השוואת מחירי איקאה?

משרד הכלכלה והמועצה לצרכנות פרסמו לאחרונה השוואת מחירים של איקאה מול הרשתות והחנויות הישראליות. מטרת ההשוואה הייתה לקבוע איפה משתלם יותר לקנות ארון או ספה – באיקאה או בחנות רהיטים ישראלית. אלא שהשוואה כזו היא בעייתית, משום שבכל מקום נמכר פריט שונה מבחינת העיצוב, החומרים, הגודל וכו'.

מה תוצאות הבדיקה? תשובות בכתבה על השוואת מחירי איקאה >

 

תנובה אלטרנטיב: טעמנו מעדנים ללא חלב

מעדני חלב היו מאז ומעולם קטגוריה פופולרית מאוד בקרב הצרכנים, ובשנים האחרונות יש ביקוש למעדנים ללא חלב. לאחרונה השיקה תנובה שתי סדרות מעדנים ללא חלב בקטגוריית תנובה אלטרנטיב (תנובה ALTERNATIVE) – מעדנים על בסיס שקדים ומעדני ביו עם תוספות (על בסיס סויה). האם הם טעימים ומה הם מכילים?

תשובות בסקירת המעדנים ללא חלב של תנובה אלטרנטיב >

 

מבצעים בפואנטה

 

מנזקי הקורונה: תערוכת הסלולר בברצלונה MWC בוטלה

לראשונה מאז ייסודה, תערוכת הסלולר בברצלונה (MWC) מתבטלת – וזאת בשל החשש מהתפשטות קורונה וירוס. זה התחיל כשחברת LG ביטלה את השתתפותה ב-MWC, והמשיך בהודעות ביטול של חברות רבות אחרות.

כל הפרטים – בכתבה על ביטול תערוכת הסלולר בבברצלונה >

 

תזכורת: כרטיסים לרד הוט צ'ילי פפרס

ההופעה של רד הוט צ'ילי פפרס (Red Hot Chilly Peppers) מעוררת התלהבות בקרב הישראלים. המופע יתקיים ב-10 ביוני בפארק הירקון בתל אביב, במסגרת פסטיבל המוזיקה Funkyard, כחלק ממסע הופעות בעולם.

כרטיסים לרד הוט צ'ילי פפרס עולים מאות שקלים – אבל יש כמה דרכים להשיג הנחות.

כל הפרטים – בכתבה על כרטיסים לרד הוט צ'ילי פפרס >

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות