באיחור אופנתי - הקרמים של OLAY בישראל. האם המחיר משתלם?

באיחור אופנתי – הקרמים של OLAY בישראל. האם המחיר משתלם?

85 מיליון צרכניות בעולם משתמשות במותג הקוסמטיקה הזה, אבל רק עכשיו אפשר לקנות את OLAY בישראל. היכן הוא נמכר ואילו מוצרים נמכרים בארץ?

OLAY ישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש לא מעט צרכניות ישראליות שמכירות את OLAY – ואף מזמינות את המותג מחו"ל. כעת אפשר לקנות את OLAY בישראל, בשלב זה רק ברשת סופר-פארם. OLAY, השייך לתאגיד הענק פרוקטר אנד גמבל (P&G), הוא מותג שפונה לקהל הרחב, והמחירים שלו דומים למחירי המוצרים לוריאל וגרנייה. הוא כולל מגוון תכשירי טיפוח כמו קרם לחות, סרום, תכשירי ניקוי לפנים ועוד.

בשלב ראשון, צרכניות שיבקשו לרכוש את מוצרי OLAY בישראל, ימצאו רק 3 סדרות אנטי אייג'ינג – סדרת רג'נריסט, סדרת רג'נריסט לומינוס וסדרת WHIPS. בהמשך יושקו תכשירי ניקוי ומוצרים אחרים.

OLAY בישראל – האם המחירים משתלמים?

כאמור, בארצות הברית OLAY הוא אחד ממותגי הטיפוח הנקנים ביותר. הצרכניות האמריקניות יכולות לקנות ישירות דרך האתר של OLAY. כעת למשל, סרום מסדרת REGENERIST נמכר באתר ב-25 דולר בלבד (כ-85 ש"ח).

בארץ המוצר יימכר רק בסופר-פארם בחודשים הקרובים, כך שלכאורה אין תחרות על המחירים. כפי שפרסמנו כאן בפואנטה לפני מספר חודשים, רשת סופר-פארם מובילה אסטרטגיה של ONLY AT SUPER-PHARM – כלומר, שיווק מותגים בלעדיים. זאת, כחלק מהמאמץ שלה לבדל את עצמה מול המתחרות, בעיקר מול רשת BE של שופרסל, אשר גם היא משווקת כמה מותגי טיפוח בבלעדיות.

סדרת רג'נריסט (OLAY REGENERIST, הכוללת סרום, קרם יום, קרם יום עם SPF30, קרם לילה וקרם הזנה ללא ניחוח – נמכרת במחיר של כ-140 שקל לפריט, וכעת במחיר השקה של כ-100 שקל (עד 26.2.20).

הצרכניות הישראליות מורגלות בקניות אונליין באתרים כמו iHerb (המפעיל את אתר LOVE LETTER), אמזון, Strawbery ואחרים – כך שהן יכולות לבצע השוואת מחירים של מוצרי OLAY ולבחור היכן לקנות.

דוגמה להשוואת מחירי סרום מסדרת OLAY REGENERIST

OLAY סופר פארם

  • סופר-פארם: כ-140 שקל (כעת במבצע – כ-100 שקל).
  • STRAWBERY NET: כ-125 שקל
  • אמזון: כ-76 ש"ח ועוד כ-26 ש"ח משלוח

כעת נותר לראות אם OLAY יתפוס אחיזה בקרב הצרכניות הישראליות, בדומה לפופולריות שלו בארה"ב. שם רק השבוע כיכב OLAY בפרסומת בולטת במיוחד בסופרבול בארצות הברית – כאשר הוא משתף פעולה עם נאס"א בפרסומת שהמסר שלה הוא ניפוץ של תקרות זכוכית שנשים עדיין נתקלות בהן.

בחברה אומרים כי מחקרים בינלאומיים מצאו את OLAY, הנמכר במחיר נגיש לכל כיס, יעיל יותר מקרמי יוקרה הנמכרים במאות דולרים ליחידה. עוד אוצרים כי OLAY הוא מותג הקוסמטיקה המוביל במכירות בשוק האמריקאי, ומי שמוביל במכר העולמי גם בדרום אמריקה, אנגליה, הודו ואסיה.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות