טיול מאורגן ליפן: טיול בתקופת פריחת הדובדבן

טיולים מאורגנים ליפן: טיול בתקופת פריחת הדובדבן

החל מפריחת הדובדבן, דרך בתי מלאכה מסורתיים ועד נופים געשיים – טיול מאורגן ליפן יאפשר לכם ליהנות מכל החוויות שהמדינה המיוחדת הזאת יכולה להציע

טיול מאורגן ליפן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשיתוף סאן דור הולידייס

יפן נחשבת ליעד תיירותי מרתק ויוצא דופן, במיוחד בתקופת פריחת הדובדבן. הדרך הנפלאה והממצה ביותר לחוות את ארץ השמש העולה היא באמצעות טיול מאורגן ליפן. טיול כזה מבטיח לכם שילוב מושלם בין מפגש עם מסורת מרתקת ועתיקת יומין ותרבות עשירה וייחודית לבין טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, אוכל יפני מעולה ונופים עוצרי נשימה.

הטיול ליפן בתקופת פריחת הדובדבן כולל סיורים מאורגנים בלב נופים געשיים, מעיינות טבעיים חמים, טירות עתיקות ומפוארות, גנים יפניים מטופחים, מקדשי זן מדהימים ומפעלים מודרניים ומתקדמים. במהלך הטיול זוכים לחוויות מיוחדות ובלתי נשכחות כגון בילוי במסעדות מקומיות ואותנטיות המציעות שפע מנות מהמטבח המקומי, סיורים בבתי מלאכה בהם מייצרים באופן מסורתי כלים וחפצי נוי, נסיעה ברכבות המהירות המפורסמות ועוד.

טיול מאורגן ליפן המסורתית והאותנטית

יפן היא מדינת איים הממוקמת בצפון מערב האוקיינוס השקט, היא נחשבת למעצמה כלכלית ותעשייתית מובילה בעולם, זו גם המדינה העשירית בגודל אוכלוסייתה ותוחלת החיים בה מהגבוהות בעולם. ארבעת האיים העיקריים המרכיבים את המדינה הם הוקאידו, שיקוקו, קיושו והונשו, ומלבדם יש עוד אלפי איים קטנים, מרביתם אינם מיושבים, ורוב האיים הרריים ובחלקם יש הרי געש, כאשר ההר הגבוה ביפן הוא הר הגעש המפורסם שנקרא פוג'י.

כדי לטייל ביפן יש לתכנן היטב את הטיול כיוון שיש שפע אטרקציות ומגוון עצום של אתרים תיירותיים, אך המבנה הייחודי של הארכיפלג מחייב תכנון מקדים כדי להספיק לראות את אתרי החובה הממוקמים במרחקים גדולים זה מזה. כמו כן, בגלל התרבות הייחודית והמנהגים המקומיים עדיף לבחור טיול מאורגן ליפן למשך לפחות 13 יום, הטיול המאורגן נחשב לאופציה המשתלמת, הנוחה והבטוחה ביותר כדי לחוות את המדינה וליהנות מנפלאותיה.

כל הסיבות להצטרף לטיול מאורגן ליפן בפריחת הדובדבן

טיולים מאורגנים ליפן
פריחת הדובדבן ביפן. צילום: Depositphotos

יש טיסות ישירות ליפן עם אל על

אחד היתרונות כיום הוא העובדה שאפשר להזמיו טיסות ישירות ליפן עם אל על. טיול מאורגן מבטיח לכם ראש שקט כיוון שאינכם צריכים לחפש טיסות זולות ליפן, להזמין מלונות בהתאם לתוכנית הטיול, לתכנן היכן לטייל ובאיזה ערים לשהות, לבחור אטרקציות ייחודיות ועוד. הטיול המאורגן מבטיח לכם מסלול מרתק ומעניין, בלי ריצה מהירה ומלחיצה מאתר אחד לאחר, ובשילוב מסלולים רגליים וממונעים כדי לחוות את המדינה ונופיה.

במהלך הטיול המאורגן זוכים לאוטובוס תיירים ממוזג ובטיחותי המלווה אתכם ממקום למקום, במהלך הנסיעה צופים בנופים מדהימים, מכירים את חיי היומיום של הכפריים וחווים גם את החיים המודרניים של היפניים. כדאי לדעת כי במהלך הטיול מתניידים גם באמצעות התחבורה הציבורית המתקדמת ביפן, כך לדוגמה משלבים נסיעות ברכבות המהירות ובתחבורה הציבורית בערים הגדולות, לרבות טוקיו.

נכון, אפשר לטייל ביפן גם לבד, אך רק בטיול מאורגן זוכים למסלול עשיר ומגוון, למדריך צמוד ומנוסה המתמחה בתרבות יפן ומעניק הסברים מרתקים בשילוב סיפורים מעניינים בעברית, לאוטובוס תיירים צמוד וממוזג, לבתי מלון איכותיים, לבילויים מרגשים בערבים, ולמסלול חווייתי המשלב בין ישן לחדש ובין מסורת עתיקת יומין לחיים המודרניים.

כמו כן, הטיול המאורגן מתקיים בקבוצות קטנות עד 35 איש בתנאי חצי פנסיון, במהלך הטיול מבלים גם במסעדות מקומיות ונהנים מחוויה קולינרית נפלאה.

מומלץ לבחור טיול מאורגן בתקופת פריחת הדובדבן, בתקופה זו חוגגים את ההנאמי, חגיגות פריחת עצי הדובדבן. החגיגות מתקיימות בכל הערים ובפארקים ובגנים בהם יש פריחה מרשימה במיוחד. כדאי לדעת כי היפנים לוקחים חופשה ארוכה בתקופת פריחת הדובדבן, כל התושבים עוקבים אחרי החדשות כדי להתעדכן בתחזית הפריחה ולהחליט היכן לבקר ולטייל, והיפנים יוצאים בהמוניהם לפארקים כדי לחגוג שעות ארוכות בחיק הטבע וליהנות מהפריחה השנתית המדהימה.

קידום באמצעות תוכן

1
נגישות