פואנטה ממליצה: כתבות ששוות כסף וזמן

פואנטה ממליצה: כתבות ששוות כסף וזמן

יש לכם חבילת סלולר (למי אין?)? אתם מחפשים מה לראות בנטפליקס? אתם מעבירים תשלומים באפליקציה? פואנטה עם הכתבות המעניינות והמבצעים השווים שלא כדאי להחמיץ

דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים מה לראות בנטפליקס, אם נדמה לכם שאתם יכולים להיות רגועים בקשר לחבילת הסלולר שלכם, אם יש לכם מעלית בבניין ואם אתם מעבירים תשלומים באפליקציות תשלומים כמו פייבוקס, ביט ופפר PAY… יש לכם סיבות טובות לקרוא את הכתבות האחרונות באתר פואנטה. למעשה, גם אתם פשוט צרכנים שרוצים לדעת – הנה כמה כתבות ששוות לכם זמן וכסף:

סדרות וסרטים מומלצים בנטפליקס בפברואר

אז אילו סדרות מומלצות בנטפליקס או סרטים מומלצים בנטפליקס נכנסים ללוח השידורים של ענקית הסטרימינג בחודש הקרוב? החל מסדרת המקור נרקוס – מכסיקו, שפותחת את העונה השנייה שלה, ועד הסרט המקורי של נטפליקס "משחק מחושב" (The Coldest Game) – גם החודש לא יהיה משעמם.

קבלו הצצה לסדרות ולסרטים מומלצים בנטפליקס >

 

יש לכם חבילת סלולר? שימו לב לזה

בחודשים האחרונים פרסמנו כאן במדור הסלולר באתר חדשות הצרכנות פואנטה כתבה מקיפה על השיטה החדשה שאימצו כמה חברות סלולר, ביניהן סלקום, 012 מובייל וגולן טלקום: חבילה במחיר קבוע – שבה הלקוח אמור להיות רגוע ומאושר כי אין מועד פקיעה לחבילה, אבל בפועל בתוך החוזה מסתתר סעיף שמאפשר לחברה לייקר את החבילה מתי שמתחשק לה.

מי שניצלה את האפשרות הזאת הייתה סלקום – אשר יצאה במבצע בחירות מעולה באפריל 2019, לחבילה בכ-25 שקל "במחיר קבוע". לא עברו ארבעה חודשים – והחבילה של סלקום התייקרה.

השבוע הוגשה בקשה נגדה בקשה לייצוגית, ומומלץ לקרוא את הפרטים כדי להבין איך עובדת השיטה וממה להיזהר.

היכנסו לכתבה על הייצוגית נגד סלקום >

פרסום בפואנטה

קצבת הנכים לא הוגדלה, מאבק הנכים מתחדש

185 שקל בחודש – זו התוספת שהייתה אמורה להיכנס לחשבונו לכל נכה המקבל קצבת נכות – אך למרות שראש הממשלה חתם על ההסכם ב-2018, זה לא קורה. מדובר בפעימה שהייתה אמורה להתרחש החודש, פרי מחאתם קורעת הלב של הנכים שנמשכה במשך זמן ממושך עד שהושגה פשרה. לאור הזלזול המתמשך, מאבק הנכים מתחדש.

כל הפרטים – בכתבה המלאה על מאבק הנכים >

עוד לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה?

 

גלקסי נוט 10 לייט – מה ההבדל בינו לבין גלקסי נוט 10?

אם רציתם לרכוש את סמארטפון הדגל של סמסונג – גלקסי נוט 10 – אבל הוא היה קצת יקר מדי בשבילכם, אולי גלקסי נוט 10 לייט יספק עבורכם מענה. הוא כמובן מגיע עם עט מגע, הסוללה שלו אפילו טובה יותר משל גלקסי נוט 10, אבל הוא זול יותר. אז על מה אתם מתפשרים?

פרטים בכתבה על גלקסי נוט 10 לייט >

 

דליפת המידע מאפליקציית פייבוקס. יש סיבה לדאגה?

אם אתם – כמו רבים אחרים – משתמשים באפליקציית התשלומים פייבוקס (Paybox) – השבוע קיבלתם בשורה מטרידה על דליפת מידע מפייבוקס. החברה מיהרה להוציא הודעה מרגיעה, וכך גם בנק דיסקונט המחזיק באפליקציית פייבוקס, אבל עדיין יש לא מעט לקוחות מודאגים.

אז האם יש סיבה לדאגה ואיזה מידע שלכם דלף?

תשובות בכתבה על דליפת המידע מפייבוקס >

 

מבצעים בפואנטה:

 

טיב טעם מורידה מחירים: "כמו בשופרסל דיל"

יש לא מעט צרכנים בישראל שעבורם "טיב טעם" היא מחוץ לתחום – ולא בגלל ענייני כשרות, אלא בגלל המחירים. כעת טיב טעם עושה פניית פרסה ומבטיחה מחירים הרבה יותר נמוכים – למעשה, טיב טעם מבטיחה להיות שופרסל דיל.

אז מה עוד מבטיח מנכ"ל הרשת, חגי שלום?

פרטים – בכתבה על מחירי שופרסל דיל בטיב טעם >

 

הוט רוצה לרכוש את פרטנר. איך זה ישפיע על כל אחד מאיתנו?

השבוע התבשרנו שחברת הוט מעוניינת לרכוש את פרטנר, ומיד עלו לא מעט סימני שאלה – למשל לגבי המשך קיומה של פרטנר TV.

אם למישהו נדמה שעסקה בין הוט לפרטנר תשפיע רק על לקוחות פרטנר – הוא טועה, ובגדול. עסקה כזאת, אם תאושר על-ידי הממונה על ההגבלים העסקיים, תשפיע על כל אחד ואחד מאיתנו. איך?

התשובות בכתבה המלאה על עסקת הוט – פרטנר >

 

זו הסיבה שאתם משלמים ביוקר על המעלית בבניין

יש לא מעט חברות מעליות בישראל – אז איך זה שאנחנו משלמים על שירות למעלית כל כך הרבה כסף? את התשובה סיפקה בימים האחרונים רשות התחרות, אשר הודיעה לכמה מחברות המעליות גדולות בישראל כי בכוונתה להגיש נגדן כתב אישום בכפוף לשימוע, בגין תיאום מחירים ופגיעה בתחרות.

הדברים שעולים מהודעת רשות התחרות מרתיחים ומגלים דפוס פעולה שגרם לנו הצרכנים לחשוב שיש תחרות, לטרוח ולנסות לקבל הצעות מחיר מכמה חברות – בעוד שלכאורה בין החברות היו הסכמים שלא להתחרות זו בזו. הודעת הרשות נשלחה לבכירים בחברות מעליות כמו אלקטרה מעליות, שינדלר-נחושתן, קונה (לשעבר ישראליפט) ועוד.
בעקבות זאת, הוגשה גם בקשה לייצוגית נגד אותן חברות.

כל הפרטים בכתבה על פרשת דמי השירות למעליות >
פרטים נוספים בכתבה על הייצוגית נגד חברות המעליות >

 

קורונה וירוס: מספר המתים עולה, טיסות לסין הופסקו

וירוס הקורונה ממשיך להתפשט ומספר הקורבנות הולך ועולה כל העת. היום דווח על מקרה מוות ראשון מחוץ לסין. הווירוס זוהה כבר בחמש יבשות, מה שממחיש עוד יותר את החשיבות הרבה שיש בהימנעות מהגעה לסין באמצעות טיסות וטיסות המשך שנוסעיהן מביאים איתם את המחלה למקומות אחרים.

פרטים בכתבות על הפסקת הטיסות לסין ועל היערכות משרד הבריאות לוירוס קורונה >

תזכורת: למה לא כדאי לכם לקנות גבינת עמק ארוזה

לאחרונה פרסמנו כאן במדור תביעות ייצוגיות בפואנטה כי נגד תנובה הוגשה שוב בקשה לייצוגית בגין שיטת התמחור של גבינה צהובה ארוזה. מהבקשה עולה כי תנובה ממשיכה למכור גבינת עמק ארוזה, גביהת גלבוע ארוזה וגבינות נוספות – במחיר הרבה יותר גבוה ממחירן במשקל, למרות שמדובר באותה גבינה בדיוק.

שימו לב לפערי המחירים ובדקו כמה כסף אתם מפסידים..

הפרטים בכתבה על הייצוגית נגד תנובה >

 

תזכורת: תחפושות לפורים 2020 

זה כבר מעבר לפינה – פורים תכף כאן, ואם עוד לא התארגנתם, זה הזמן. החל מדמויות הפסטיגל, דרך אלזה ואנה ועד נועה קירל… בדקנו מה צפויים להיות הלהיטים של פורים השנה.

פרטים בכתבה על תחפושות לפורים 2020 >

פואנטה




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות