רשת מלונות בי באילת

רשת מלונות בי באילת

רשת מלונות בי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ישראלים רבים שמעוניינים לצאת לחופשה בישראל, מתלבטים לאן לנסוע. חלקם מעדיפים חופשה בצפון, אבל רבים אחרים מעדיפים דווקא את העיר אילת. אילת, אשר פותחת את שעריה לתיירים מכל הארץ ומכל העולם, אטרקטיבית לחופשות בכל עונות השנה. מגוון בתי המלון ודירות האירוח והאטרקציות, מאפשרים לכל אדם המעוניין לצאת לנופש מהנה באילת, לעשות זאת בהתאם לתקציב האישי שלו. מי שרוצה להתפנק, יבחר מן הסתם במלון הטוב ביותר שהוא יכול לשהות בו, ומי שיש לו תקציב מוגבל, יוכל ללון באכסניה.

מדוע דווקא אילת?

יש הרבה סיבות לבחור באילת לחופשה הבאה שלכם. הים, הנוף המדברי, השופינג ללא מע"מ… אלה רק חלק מהסיבות שהופכות את אילת לעיר האטרקטיבית ביותר כיום עבור חופשות זוגיות, משפחתיות, חופשות עם חברים, מסיבות רווקים ורווקות ועוד.

העיר אילת היא עיר נופש, ולאורך כל השנה מוצעים בה בתי המלון היוקרתיים והמיוחדים ביותר לצד בתי מלון פשוטים יותר, דירות נופש ועוד אפשרויות לינה. מעבר לכך, האטרקציות השונות בעיר מגוונות ומספקות מענה לכל גיל ולכל הרכב של נופשים. בעוד שבאזור הצפון חלק מהאטרקציות אינן פעילות בחורף, באילת כמעט כל האטרקציות זמינות כל השנה.

מזג האוויר בעיר אילת נוח באופן יחסי במשך כל עונות השנה. גם בעונת החורף הקרירה והגשומה ניתן ליהנות באילת מימים בהירים ושמשיים.

היכן כדאי להתארח בעיר?

לאחר שקיבלתם החלטה לצאת לנופש באילת, עליכם לבחור במקום הטוב ביותר להתארח בו. כאמור, ניתן למצוא בעיר מגוון בתי מלון יוקרתיים יותר או פחות. מעבר לכך, ניתן למצוא בעיר דירות נופש להשכרה לאורך כל השנה. אם החלטתם להתפנק באמת, תעדיפו כנראה לשהות בבית מלון איכותי ויוקרתי. כמובן שלא כל מלון באילת יספק לכם את החוויה הטובה ביותר, כפי שעולה מדי פעם מדברים שמפרסמים אורחים של בתי מלון כאלה ואחרים.

אחת הדרכים לצמצם את הסיכוי להתאכזב היא לבחור במלון "מבית טוב. כך למשל, בתי המלון של רשת מלונות בי מבטיחים חוויה מפנקת ומיוחדת, בזכות העיצוב והאווירה היוקרתית. בבתי המלון של הרשת ניתן למצוא חדרים עבור נופש משפחתי או נופש זוגי, המאובזרים ומרוהטים ברמה הגבוהה ביותר. ההיצע הקולינרי אשר מציעים בתי המלון ברשת בתי המלון של בי רחב, מגוון והכי חשוב – טרי. הארוחות מתבססות על חומרי גלם איכותיים, טעימים, טריים ומשובחים, ואנשי הצוות כוללים את הדמויות המובילות בענף. בתי המלון של הרשת מציעים  מגוון אטרקציות נוספות עבור הנופשים.

מלון בי קלאב באילת

אחד המלונות של רשת מלונות בי באילת הוא מלון בי קלאב באילת, הממוקם באזור המלונות החדש בכניסה לעיר. בין אם אתם מגיעים לאילת לחופשה מפשחתית ובין אם לחופשה זוגית רומנטית, מלון בי קלאב אילת הוא בחירה שעונה על כל הדרישות.

המיקום האטרקטיבי של המלון מאפשר לכל אדם שמעוניין לבלות בעיר, להגיע תוך כמה דקות של הליכה רגלית למרכזי הבילוי של העיר, הטיילת, הקניון וחוף הים.

המלון מציע מגוון חדרים, ביניהם חדר קלאסיק עם מרפסת הפונה לבריכה, טלוויזיה גדולה עם חבילת ערוצים ועוד. העיצוב המחודש של החדר מבטיח שהייה רגועה ונעימה לזוג או זוג וילד או תינוק. ניתן למצוא חדרים קלאסיים ומפנקים גם עבור זוג פלוס שני ילדים ותינוק.

למשפחות מציע מלון בי קלאב באילת מופעי בידור איכותיים ומועדון ילדים עם שפע אטרקציות. אורחי המלון נהנים משתייה קלה או חמה, קרטיבים, ברד ואלכוהול באופן חופשי לאורך כל היום. מדובר באחד מבתי המלון המפנקים ביותר בעיר אילת.

מלון פגסוס באילת

בין מלונות רשת בי אפשר למצוא עוד בית מלון מיוחד – מלון פגסוס. פגסוס ממוקם באזור החוף הצפוני של אילת, במרחק כמה דקות הליכה מחוף הים והמטיילת בעיר. המלון מציע בריכת שחייה גדולה ומעוצבת, מרבצי שיזוף ועוד. אם מדובר בחופשה זוגית, חופשה משפחתית או חופשה עם קבוצת חברים, אין ספק שהבריכה היא אטרקציה אידאלית. את הארוחות מבשלים השפים הטובים ביותר בתחום, כך שגם במישור הקולינרי מובטחת הנאה.

במלון ניתן למצוא חדרי סטנדרט מעוצבים הכוללים מיטה זוגית, ספת יחיד נפתחת, מקלחון ועוד. מעבר לחדר הסטנדרט ניתן למצוא חדר סטנדרט עם מרפסת הפונה לבריכה או חדר קרקע עם יציאה לבריכה.

רשת המלונות של בי שמה דגש על שירות, עיצוב, וכמובן, כמה שיותר פינוקים. עבור מי שמגיע לאילת לחופשת בטן-גב, מלונות הרשת נותנים מענה מלא מבחינת החדרים, האטרקציות והפעילויות שמאפשרות להעביר את הזמן בנעימים מבלי לצאת מהמלון.





1
נגישות