האם יש מהפכת מחירים בטיב טעם? המנכ"ל: "אנחנו מוכרים במחירי שופרסל דיל"

האם יש מהפכת מחירים בטיב טעם? המנכ"ל: "אנחנו מוכרים במחירי שופרסל דיל"

טיב טעם רוצה שתהפכו אותה לרשת המזון המועדפת עליכם. היא לא תהפוך לרשת רמי לוי, אבל מתחרה ראש בראש ברשת שופרסל דיל. מבטיחה להיות זולה דווקא בפריפריה, בניגוד לרשתות אחרות

טיב טעם אונליין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טיב טעם מזוהה כרשת מזון יקרה, אחת היקרות בארץ – וכעת מצהירה על פניית פרסה. חגי שלום, מנכ"ל טיב טעם, התחייב היום על שינוי גורף ב-90% מחנויות הרשת: "טיב טעם תמכור במחירי שופרסל דיל. אלה לא גימיקים, אלה לא משחקים, זה אמיתי לגמרי". המשמעות אינה שטיב טעם הופכת לרשת מוזלת, משום ששופרסל דיל היא לא רשת זולה (למרות שהיא מצטיירת ככזאת), אך היא תהיה זולה יותר מכפי שהייתה עד היום. לקוחות שמחפשים את הסופרמרקט הכי זול עדיין ימצאו את התשובה ברשתות אחרות. לדברי שלום, טיב טעם לא נכנסת לקטגוריית הרשתות המוזלות, אך קיבלה החלטה להוריד מחירים של כ-1000 מוצרים: "בכל חודש נשווה את עצמנו לשופרסל דיל".

הוזלת המחירים נוגעת לכל הקטגוריות, החל מבשר, דרך מוצרי תינוקות ועד משקאות חריפים.

חגי שלום טיב טעם
חגי שלום, מנכ"ל טיב טעם

"נוזיל את המחיר אבל נשמור על האיכות", מתחייב שלום. "לא נתחיל למכור מוצרים באיכות נמוכה יותר". עם זאת, שלום מדגיש כי הוזלת המחירים רלבנטית רק לסניפים הגדולים ולא לסניפי טיב טעם in the city – אשר ממוקמים בעיקר בתוך תל אביב ומתחרים ברשתות כמו AM: PM או סופר יודה: "בתוך הערים העלויות שלנו הרבה יותר גבוהות. המחירים שלנו שם תחרותיים ביחס לאזור".

מחירים בטיב טעם אונליין: זהים או גבוהים יותר?

שלום מזכיר גם את אתר טיב טעם ואומר כי הוא ימשיך להוות נדבך משמעותי בהכנסות הרשת: "כיום יש לנו מכירות של 50 מיליון שקל בחודש דרך האתר, ואנחנו צופים שזה יגדל. המחירים באתר טיב טעם אונליין הם בדיוק כמו המחירים ברשת".

פואנטה טלגרם

מועדון לקוחות טיב טעם – מעתה חינם

מהלך מעניין נוסף הוא הורדת חומת התשלום למועדון לקוחות טיב טעם. עד עתה חברות במועדון לקוחות טיב טעם עלתה 50 שקל לשנה, כעת החברות חינמית: "יש לנו 180,000 חברי מועדון. אנחנו מעוניינים להגדיל את המספר. הצפי שלנו הוא שנגיע ל-450,000 חברי מועדון תוך שנים מעטות", אומר שלום.

לדבריו, מועדון הלקוחות הוא נדבך חשוב מבחינת הרשת, מפני שהיא רוצה להתבסס פחות על לקוחות מזדמנים ויותר על לקוחות קבועים. "כבר בחודש האחרון הצלחנו להגדיל משמעותית את מספר חברי מועדון הלקוחות משום שההצטרפות חינם", אומר שלום.

אל תחמיצו את המבצעים של פואנטה

כיום, רשת טיב טעם לא עובדת עם מועדון לקוחות מבוסס כרטיס אשראי (כמו מועדון שופרסל עם כאל, או מועדון רמי לוי עם ישראכרט), אבל חגי שלום לא שולל אפשרות שזה יקרה.

"בפריפריה נהיה זולים יותר משופרסל דיל"

רשת טיב טעם נוקטת גישה מפתיעה לגבי חנויות בפריפריה. לאחרונה התגלה ששופרסל בוחרת לנצל את התחרות החלשה בפריפריה כדי למכור שם ביוקר. בטיב טעם מבטיחים לפעול הפוך: "חנות טיב טעם בבאר שבע או חנות טיב טעם בכרמיאל זולה יותר משופרסל דיל באותם מקומות. אנחנו רוצים שתושבי הפריפריה יוכלו ליהנות מהמחירים שלנו", אמר שלום.

כעת טיב טעם תצטרך להוכיח כי היא באמת משתלמת. כאן באתר פואנטה, מדי חודש מתפרסמת השוואת מחירים של משרד הכלכלה. טיב טעם מככבת בצד היקר של השוואת רשתות המזון באופן קבוע, כאשר הפער בינה לבין הרשתות הזולות הוא של עשרות אחוזים. יהיה מעניין לראות אם היא תצליח לחולל שינוי אמיתי.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות