בא לכם לקנות קפסולות נספרסו באיקאה סייל? פרטים בפואנטה

בא לכם לקנות קפסולות נספרסו באיקאה סייל? פרטים בפואנטה

איקאה סייל, פיצהבורגר, סמארטפון עם מסך כפול ופיצוי בגין נזקי הסערות האחרונות. קחו כמה דקות וקבלו טיפים על הכול וגם הנחות לחרמון ופתרון מעניין לפקקים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם תהיתם מה תמצאו באיקאה בסייל, אם אתם מחפשים סמארטפון עם מסך כפול, אם יקר לכם לקנות קפסולות נספרסו בארץ, אם אתם נוסעים לחרמון, אם הפרסומת לפיצהבורגר של דומינו'ס מסקרנת אתכם ואם הסערות של הימים האחרונים גרמו לכם נזק… קבלו את הכתבות שיחסכו לכם כסף ויענו לכם על כל השאלות:

איקאה סייל חורף: המועדים והמבצעים

איקאה סייל

ישראלים רבים מחכים במהלך השנה לאיקאה סייל – אשר כידוע מתקיים פעמיים בשנה, פעם בקיץ ופעם בחורף. כפי שפורסם כבר בעבר בפואנטה, באיקאה בוחרים לשווק בישראל את המוצרים במחירים גבוהים יותר מאשר ברוב מדינות העולם, אך זה לא גורם לישראלים לקנות פחות או להדיר את רגליהם מהרשת השוודית. בימי הסייל, אפשר למצוא חלק מהמוצרים בהנחות גדולות.

כל הפרטים – בכתבה המלאה על איקאה סייל >

 

כל מה שאתם צריכים לדעת על הפיצוי מנזקי הגשם

מעבר לאבדות הטרגיות בנפש, הסערות של הימים האחרונים גרמו נזק כבד מאוד לרכוש – החל מדירות שהוצפו, דרך עסקים שכל הציוד בהם הושחת ועד רכבים שטבעו בחניון.

מהי האחריות של חברות ביטוח, מה כדאי שתבדקו לפני הסערה הבאה והאם אפשר לתבוע את העירייה?

פרטים בכתבה בנושא הפיצויים על נזקי החורף >
פרטים נוספים בראיון שלי בתוכנית ערב ערב בכאן 11 בתאגיד השידור >

 

סקירה: LG G8X – הסמארטפון עם המסך הכפול של LG

LG G8X

זה לא סוד שאנחנו עושים הכול בסמארטפון, החל מגלישה בפייסבוק ובאינסטגרם, דרך צפייה בסדרות ועד קריאת מיילים. לכן, הצורך שלנו במסך גדול ונוח הולך וגדל – והיצרניות מחפשות פתרונות. לאחרונה בדקתי את הסמארטפון החדש והמסקרן של LG עם המסך הכפול (לא מתקפל – כפול).

למה הכוונה, האם הוא נוח וכמה הוא עולה?

היכנסו וקבלו את כל הפרטים בסקירת LG G8X >

 

תזכורת: כל הדרכים להנחות לחרמון

הנחות לחרמון
אתר החרמון. צילום: יח"צ

אחרי שבוע סוער במיוחד, זה הזמן לבקר בחרמון. כזכור, מעבר לעלות הכניסה, קיימת עלות נפרדת לאטרקציות השונות – החל מהרכבל החדש ועד מגלשות האקסטרים. כמובן, יש דרכים רבות לחסוך ולא לשלם מחיר מלא, ויש גם מי שמשלם על כניסה 15 שקל בלבד.

כל הפרטים בכתבה המלאה על ההנחות לחרמון >

 

בקרוב: חנות בוטיק נספרסו נתב"ג

נספרסו דיוטי פרי

אם יקר לכם לקנות קפסולות של נספרסו בארץ, לא יוצא לכם להגיע לאילת ואתם לא רוצים לרכוש קפסולות תואמות נספרסו, בקרוב תוכלו לעשות זאת בדיוטי פרי, שם תיפתח בקרוב חנות בוטיק של נספרסו.

כל הפרטים – בכתבה על חנות נספרסו בנתב"ג >

 

החבילות מתעכבות, דואר ישראל חוטף בקשה לייצוגית

חבילות רבות מאוד שהוזמנו לאחרונה מאתרים מחו"ל ומאתרים בארץ – נעלמו בדואר או שהגיעו באיחור רב. לאחר פרסומים לא מעטים בתקשורת, הוגשה בקשה לייצוגית נגד דואר ישראל בגין העדפה לאתר אמזון על פני חברות אחרות שעובדות עם דואר ישראל. זאת, בין היתר בעקבות כתבה ששודרה בכאן חדשות, ובה הוקלטו עובדי הדואר מספרים שניתנה להם הנחיה לתת קדימות לחבילות מאמזון.

היכנסו לכתבה לקריאת כל הפרטים על הבקשה לייצוגית נגד דואר ישראל >

 

קופסאות הסיגריות החדשות: אחידות ומכוערות… האם תעשנו פחות?

קופסאות סיגריות חדשות

במסגרת הניסיון לאמץ את הפתגם "רחוק מהעין – רחוק מהלב", עברו לאחרונה חפיסות הסיגריות שינוי משמעותי, והן אף מוסתרות מאחורי מחיצה או מסך כדי שהלקוחות יצטרכו לבקש אותן באופן אקטיבי. מדוע נבחר הצבע החום-ירוק ואילו עוד איסורים והגבלות מצטרפים לחוק העישון ולחוק איסור פרסום מוצרי טבק?

פרטים בכתבה המלאה על חוק הטבק >
פרטים נוספים בראיון שלי בתוכנית ערב ערב בכאן 11 בתאגיד השידור >

מבצעים מחממים לחורף:

טעמנו: פיצהבורגר של דומינו'ס פיצה

פיצהבורגראם אתם מתלבטים בין פיצה להמבורגר, בדומינו'ס פיצה רוצים לפתור לכם את הדילמה. לאחרונה הושקה שם הפיצהבורגר, שמגיעה גם בגרסה צמחונית וכשרה. אז איך הטעם והאם דומינו'ס מצליחה באמת לחדש?

היכנסו וקבלו את כל הפרטים במבחן הטעימה של הפיצהבורגר >

 

גלקסי פולד מתחיל להימכר בארץ

גלקסי פולד ישראל

הסמארטפון המתקדם ביותר של סמסונג עומד להתחיל להימכר בישראל, וההזמנה המוקדמת החלה. מדובר בסמארטפון עם מסך מתקפל, הנפתח כמו ספר ומאפשר עבודה עם מסך כפול בגודלו ללא הפרדה באמצע. כמה יעלה התענוג הבאמת מסקרן הזה?

פרטים בכתבה המלאה על גלקסי פולד בישראל >

 

תשכחו מהפקקים: המונית המעופפת בדרך

מונית מעופפת

בלי פקקים ובלי רמזורים – העתיד של התחבורה נמצא כנראה מעל לפני הקרקע. בתערוכת האלקטרוניקה CES בלאס וגאס הכריזו יצרנית הרכב יונדאי ואפליקציית המוניות אובר על שיתוף הפעולה המסקרן ביניהן, אשר יאפשר לנו בתוך כמה שנים להגיע למחוז חפצנו בתעופה…

כל הפרטים – בכתבה המלאה על המונית המעופפת >

 

יש לכם חוב לתאגיד המים? המידע הזה בשבילכם

לחובות יש נטייה לתפוח – ולעתים הקשר בין גובה החוב המקורי לבין הסכום שהחייב נדרש לשלם הוא קשר קלוש ביותר, בגלל הריביות וההצמדות. כעת מאפשרת רשות המים לכל מי שיש לו חוב לתאגיד המים לשלם אך ורק את החוב, ללא ריביות והצמדה.

פרטים בכתבה בנושא הקלות לבעלי חוב לתאגיד המים >

וכמה תשלמו על מים החל מחודש ינואר 2020? פרטים בראיון שלי בתוכנית ערב ערב בכאן 11 >

 

נחשף מועד הכרזת גלקסי S11

אם אין לכם תקציב או שלא ממש דחוף לכם לקנות סמארטפון עם מסך כפול, אולי מכשיר הדגל הצנוע יותר של סמסונג יעניין אתכם. השבוע נחשף סופית ורשמית מועד ההכרזה על גלקסי S11 של סמסונג (שאולי בכלל ייקרא גלקסי S20).

כל הפרטים – בכתבה על גלקסי S11 >

פואנטה


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות