בקרוב: נספרסו נתב"ג - קפסולות נספרסו ללא מע"מ בדיוטי פרי

חנות נספרסו נפתחה בנתב"ג – קפסולות נספרסו ללא מע"מ בדיוטי פרי

קפסולות נספרסו ללא מע"מ נמכרות כעת לא רק באילת. חנות נספרסו בנתב"ג נפתחה בטרמינל 3

חנות נספרסו בנתב"ג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




קפסולות נספרסו הן כידוע מהפופולריות ביותר בקרב ישראלים, ובימים כתיקונם נתב"ג הוא אחד המקומות הפופולריים בארץ – אז מה יותר הגיוני מלפתוח חנות נספרסו בנתב"ג? השבוע נפתחה חנות נספרסו בדיוטי פרי באיחור של מספר חודשים (המועד המתוכן היה מרץ 2020). מדובר בחנות קונספט של נספרסו שנפתחת לראשונה בעולם בנמל תעופה, כך שהישראלים יכולים להרגיש שהם ממש "על המפה".

חנות נספרסו בנתב"ג – מה יש בה ומה אין?

בחנות נספרסו בוטיק בדיוטי פרי אפשר לקנות קפסולות נספרסו ללא מע"מ, כך שמי שלא צפוי להגיע בקרוב לאילת (אבל כן נוסע לדובאי, למשל), יכול להצטייד שם במלאי קפסולות…

עוד אפשר למצוא בחנות מארזים שמשווקים בבלעדיות בחנות הדיוטי פרי, כמו מארזים ייחודיים לישראל שאפשר לקנות כמתנה.

קפסולות נספרסו ממותגות "ירושלים" בחנות נספרסו בנתב"ג
קפסולות נספרסו ממותגות "ירושלים" בחנות נספרסו בנתב"ג. צילום: איתן וכסמן

כמו חנויות אחרות בדיוטי פרי, חנות נספרסו בנתב"ג אינה פתוחה 24 שעות ביממה, והמוכרים בה הם מומחי קפה של נספרסו. המיקום – סמוך לאזור ההסעדה הראשי.

בדומה למוצרים אחרים בדיוטי פרי, גם כאן אפשר לרכוש את הקפסולות בחנות נספרסו בדיוטי פרי, להשאיר אותן בשדה התעופה ולאסוף אותן עם השיבה ארצה. נקודת האיסוף היא הנקודה של חנות מוצרי החשמל טאצ'איט (TouchIt) מקבוצת אופיס דיפו באולם הנכנסים, מיד לאחר ביקורת הגבולות.

מה שלא נמכר בנספרסו בוטיק הוא מכונות נספרסו.

נספרסו בנתב"ג – לראשונה בעולם חנות בדיוטי פרי

כאמור, הבוטיק החדש, 65 מ"ר גודלו, הוא ניסיון ראשוני של חברת נספרסו העולמית להקמת חנות קונספט במתחם דיוטי פרי. הוא מעוצב בקונספט חדשני וברוח התקופה, יש בו עמדות הזמנה דיגיטליות עם מסכי המגע הפזורים ברחבי הבוטיק תוך שימת דגש על שמירה על מרחקים וחיטוי ידיים.

נספרסו נתב"ג מחזקת את מעמד נספרסו בישראל

נזכיר כי נספרסו היא חברת בת של קונצרן המזון השוויצרי נסטלה, והיא פועלת ב -64 מדינות. בישראל פועלות שבע חנויות בוטיק – אחת מהן היא נספרסו אילת, שגם בה כמובן אפשר לקנות קפסולות ללא מע"מ.

הישראלים אימצו את מכונות הקפה של נספרסו ואת קפסולות נספרסו, למרות לאורך השנים עולות שוב ושוב טענות נגד נספרסו באשר למחירי הקפסולות הגבוהים בישראל.

כפי שפורסם כאן במדור תביעות ייצוגיות באתר פואנטה, בחודש יולי 2019 הוגשה בקשה לייצוגית נגד נספרסו (ת”צ 31840-07-19), בטענה שמדובר בחברה שהיא מונופול בישראל, והיא מנצלת את כוחה המונופוליסטי כדי לגבות מחיר מופרז על הקפסולות בישראל בהשוואה למחירן בעולם.

מדובר בבקשה שנייה של אותו לקוח – ובה הוא תובע כ-267 מיליון שקל מהחברה כפיצוי על הנזק שגרמה לצרכנים בשלוש השנים האחרונות – מאז הבקשה לייצוגית נגד נספרסו שהוגשה על-ידו בשנת 2016. הלקוח מתבסס על השוואת מחירים שביצע בין קפסולות נספרסו בישראל לבין מחירי נספרסו במדינות שונות. נספרסו מצדה טוענת שיש גם מדינות שבהן הקפסולות שלה יקרות יותר.

עוד נזכיר כי בשנים האחרונות יש שפע של חברות המייצרות קפסולות תואמות נספרסו – מאז שפג תוקף הפטנט של החברה.

גם מקדונלד'ס בדיוטי פרי

מתחם הדיוטי פרי בטרמינל 3 בנתב"ג משנה את פניו כל הזמן. כפי שפרסמנו כאן במדור תיירות בפואנטה, בשנה החולפת נפתח סניף מקדונלד'ס בדיוטי פרי בטרמינל 3 בנתב"ג, במקום סניף הבורגראנץ'.

רשת ההמבורגרים הבינלאומית כבר פתחה סניף בטרמינל 1, אך שם היא אינה יכולה למכור המבורגרים אלא רק מוצרים אחרים. בסניף בטרמינל 3 נמכרים כל מוצריה, אך עדיין לא ניתן למצוא שם את ההמבורגר הטבעוני של מקדונלד'ס.

בנוסף, כדאי לדעת שלמרות שמדובר בדיוטי פרי והציפייה היא למחירים נמוכים יותר, התפריט של מקדונלד'ס בדיוטי םרי יקר יותר מהתפריט בסניפים ברחבי הארץ – וזאת משום שרשות שדות התעופה מאשרת לה למכר שם במחירים היקרים יותר ב-10% ממחיריה הרגילים.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     


    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות