מקדונלד'ס נתב"ג: נפתח הסניף במתחם הדיוטי פרי

מקדונלד'ס נתב"ג: נפתח הסניף במתחם הדיוטי פרי

למרות שמדובר בדיוטי פרי, מחירי מקדונלד'ס נתב"ג גבוהים יותר מאשר בסניפים בארץ. הרשת פרסה עמדות הזמנה דיגיטליות ברחבי הטרמינל

מקדונלדס נתבג
מקדונלד'ס בנתב"ג, אזור הדיוטי-פרי בטרמינל 3
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת מקדולנד'ס חוזרת לנתב"ג – וכעת נפתח סניף באזור הדיוטי פרי בטרמינל 3, במקום בורגראנץ'. אמנם מדובר בדיוטי פרי, אך המחירים במקדונלד'ס נתב"ג יקרים יותר מאשר בסניפים אחרים של הרשת. למה? פרטים בהמשך.

אחד החידושים שמביאה איתה מקדונדל'ס לנתב"ג הוא עמדות להזמנה בכל רחבי הטרמינל ולא רק בדוכן עצמו (עמדות מק-טאץ'). מדובר בעמדות אלחוטיות שהנוסעים והעובדים נתקלים בהן בעת השהייה בטרמינל ויכולים לבצע את הזמנה לפני ההגעה לדוכן.

מקדונלדס נתבג
עמדות מאק טאץ' בטרמינל 2 במקדונלדס נתבג

חלק מהעמדות מאפשרות תשלום במזומן ולא רק בתשלום באשראי. מכונות מזומנים אלו מקבלות שטרות ומטבעות בשקלים וצפויות בעתיד גם לקבל שטרות דולר ויורו.

התאמה נוספת שעשתה מקדונלד'ס לנוסעים המתכננים לקחת את ארוחה לטיסה היא אריזת טייק אוויי שנפתחת לשני מגשים – וזאת בתוספת תשלום של 2 שקלים. מקדונלד'ס מאמצת בכך קונספט שכבר קיים ברשת קפה קפה, אשר פועלת בטרמינל 1 ומציעה מארז נפתח המקל על הטסים.

מדוע מקדונלד'ס בנתב"ג יקרה יותר?

כזכור, מקדולנד'ס כבר פעלה בנתב"ג, אך לפני 9 שנים הפסידה את הזיכיון לטובת בורגראנץ'. לקראת המכרז הנוכחי, רשות שדות התעופה דרשה עבור הזיכיון 7 מיליון שקל. מלבד מקדונלד'ס, ניגשו למכרז גם בורגר ראנץ' וברגר קינג. הצעתה של מקדונלד'ס עמדה על יותר מ-17 מיליון שקל (לעומת ההצעות המתחרות, שעמדו על 12-11 מיליון שקל), כך שהרשת צריכה למכור הרבה מאוד המבורגרים כדי לכסות את ההשקעה. כאמור, לפי תנאי המכרז, רשות שדות התעופה מאפשרת לה למכור שם במחירים גבוהים יותר מאשר בשאר החנויות בארץ, כי מה יותר נוח מלמכור ביוקר לקהל רעב שממתין לטיסה בשדה התעופה…?

כאמור, לפני כחודשיים פתחה מקדונלד'ס את הסניף שלה בטרמינל 1, אך כאמור, היא אינה מוכרת שם המבורגרים, אלא נאגטס, סלטים ומנות אחרות – וזאת משום שהמקום אינו מותאם לטיגון קציצות ההמבורגר. הסניף בטרמינל 1 אינו פתוח 24 שעות ביממה, אלא רק בין השעות 3:00 לפנות בוקר ל-23:00 בלילה. הסניף בטרמינל 3 יהיה פתוח 24 שעות ביממה.

ברשת מעדכנים כי בקרוב ייפתח סניף שלישי בטרמינל 3, באולם שחקים.

כעת נותר למקדונלד'ס לקוות כי היא תצליח להחזיר את ההשקעה ולהרוויח מסניפיה בנתב"ג.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות