מבצעים לגולשי פואנטה: מזרון זוגי, נעלי הוקה, שואב דייסון, הצגות

מבצעי פואנטה: נעלי הוקה, שואב דייסון, אלו יוגה, מזרן, כרית והצגות הקאמרי

אל תשלמו מחיר מלא! קבלו הנחות על נעלי הוקה, אלו יוגה, שואב דייסון, מזרון פנדה, כרית אורתופדית וכרטיסים לקאמרי

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יוקר המחיה עולה, אבל גולשי פואנטה יכולים לשלם פחות – אז למה לא? בשורות שלפניכם תוכלו למצוא הנחות שיעזרו לכם לשלם פחות על מוצרים והצגות, אז לכו על זה:

בגדים של אלו יוגה בהנחה

לאחרונה נפתחה חנות אלו יוגה לראשונה באופן רשמי בישראל. למותג ALO YOGA יש לא מעט מעריצים ומעריצות בארץ, אבל מי שקיווה שבחנות אפשר יהיה למצוא מציאות – טעה (אלא אם כן טייץ ב-500 ש"ח זו מציאה). בחנות אפשר לראות מגוון פריטים ולהיחשף לקולקיות החדשות, אבל המחירים בה גבוהים ולא מצדיקים נסיעה במיוחד לקניון TLV בתל אביב. 

 אז מה עושים? האמת שיש הרבה ייבוא מקביל לארץ, ואנחנו מצאנו הנחה של עד 40% אונליין.

 

אלו יוגה בהנחה

כרטיס מוזל למחזמר הכי מדובר: החב"דניקים

המחזמר "החב"דניקים" בקאמרי הוא אחת ההפקות המדוברות כיום, ואתם לא יכולים להישאר בחוץ. יש לו קאסט של שחקנים מצוינים (החל מטלי אורן ואוראל צברי ועד כוכבי קופה ראשית). עם טקסטים מצחיקים ומוזיקה קליטה (זהירות, כנראה שתזמזמו את אחד השירים במשך כמה ימים), לא מפתיע שעשרות אלפים כבר צפו בו. 
מחיר מלא לכרטיס להצגה הוא 390 ש"ח – הרבה כסף… אז נצלו את ההנחה וממשו את הקופון של פואנטה. כך תשלמו 179 ש"ח לכרטיס.

כרית אורתופדית

אים אתם סובלים מכאבי צוואר או כאבי גב, אם אתם מרגישים שהשינה שלכם לא מרעננת וסתם אם פשוט הגיע הזמן להשתדרג: אל תחמיצו את ההנחה על הכרית האותופדית של פנדה. באתר PANDA יש למען האמת מגוון כריות אורתופדיות, ובטוח תמצאו שם את הכרית שתשנה את הלילות שלכם. נצלו את ההנחה שיש לגולשי פואנטה: 10% הנחה על כל האתר בהזנת קוד קופון Poenta15.

שואב אלחוטי דייסון V12 במחיר מדהים

אמנם יש הרבה מאוד שואבי אבק, אבל אי אפשר לקחת מדייסון את האיכות והאמינות שלו כמותג מוביל. הדגם החזק והמשוכלל של דייסון הוא Dyson V15, אבל הוא גם מאוד יקר ויחסית כבד. לעומת זאת, דייסון V12 הוא פתרון נהדר למי שרוצה ליהנות מהעוצמות של השואב האלחוטי הזה עם משקל קל ושימוש נוח במיוחד. 

חברת ב.נ.ז.כ סחר היא היבואנית הרשמית של דייסון לארץ, אבל המחירים שלה גבוהים. הפתרון שרבים מהישראלים כר אימצו הוא קניית דייסון מייבוא מקביל. והנה דוגמה למחיר מעולה לשואב מעולה: באתר "עולם הקולנוע" המוצר נמכר ב-2199 ש"ח בלבד, עם אחריות של גט סל.

דייסון V12

נעלי הוקה בהנחה

המותג HOKA תפס תאוצה בשנים האחרונות, ולא במקרה. הנעליים האיכותיות האלה מתאימות לכל סוג של שימוש: ריצה מקצועית, הליכה, טיולים ועוד.

יש הנחות מפתיעות מאוד באתר שכנראה לא הייתם חושבים עליו: אתר סופר-פארם. מדובר בהנחות של מאות שקלים על מגוון דגמים.

נעלי הוקה

"אני סבתא שלך" בקאמרי -כרטיסים בהנחה

ההצגה אני סבתא שלך", בכיכובה של רבקה מיכאלי, היא אחת ההצגות הכי מבוקשות כיום. אם אתם מעוניינים לצפות בה, תצטרכו כנראה להמתין קצת – אבל ההמתנה משתלמת. לצד מיכאלי תמצאו שחקנים נהדרין, החל מתום אבני, דרך שלמה וישינסקי ועד גילת אנקורי. את הסקירה המלאה על "אני סבתא שלך" תוכלו לקרוא בפואנטה במדור פנאי.

 בכל מקרה, אל תקנו כרטיס בלי לנצל את הקופון של פואנטה. כך תשלמו 75 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח.

מזרן זוגי בהנחה עם התנסות חינם

אם אתם מחפשים מזרן (או מזרון…), שימו לב להנחה הגדולה שתקבלו דרך פואנטה על מזרן זוגי של חברת פנדה. 15% הנחה על כל המזרנים באתר, מה שאומר שיש כפל הנחות. ואם אתם חוששים לקנות מזרון פנדה כי זו קנייה אונליין, הסירו דאגה. קודם כל, זהו מזרון ויסקו – החומר האידיאלי לייצור מזרונים. ושנית, פשוט תנסו. החברה מאפשרת לכם 100 ימי התנסות, ואם לא נוח לכם – פשוט תחזירו אותו. 

מיטה מתכווננת פנדה
1
נגישות