הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

יהלומים שחורים? הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

החל מתכשיט משרשרת יהלומים שחורים ועד תכשיטים לגבר – מהם הטרנדים החמים בתחום התכשיטים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הרצון שלנו להיראות טוב אינו קשור רק בשאיפה למצוא חן בעיני אחרים. להיראות טוב זה אומר להרגיש טוב עם עצמנו, ולהביע בדיוק את מה שאנחנו רוצים בצורה לא מילולית. מראה מוקפד וייחודי יאפשר לנו להגיע להישגים גבוהים יותר בעבודה, בלימודים ובבית, לא רק בגלל שאנחנו מוערכים יותר על ידי הסביבה, אלא בגלל שהביטחון שאנחנו חשים יוקרן החוצה וימשוך אנשים.

כאשר אנחנו חושבים על בחירת תכשיט חדש, חשוב מאוד שנתאים אותו אל כלל הבחירות האופנתיות שלנו. למרות היתרונות הברורים של תכשיט כמוקד תשומת לב, בחירה לא נכונה יכולה להרוס את כל העבודה הקשה שלנו על ביגוד וטיפוח אישי.

מהם הטרנדים החמים כרגע בעולם התכשיטים?

לצד ההתאמה של התכשיטים שלנו אל כלל הבחירות האופנתיות שלנו, חשוב מאוד שנתאים אותם גם אל הטרנדים החמים בעולם התכשיטים. זכרו שלתכשיט ובעיקר ליהלום כוח משיכה עצום של מבטים, ולכן הם יכולים לשדרג או להחריב את המראה החיצוני שלנו. הטרנדים החמים כרגע בעולם התכשיטים כוללים, בין השאר, יהלומים שחורים:

תכשיטי יהלומים שחורים

יהלום שחור, הנקרא גם קרבונדו, הוא היהלום החזק ביותר. בעבר, יהלומים אלו לא נחשבו יוקרתיים, אך כיום הם הולכים וצוברים פופולריות. שרשרת יהלומים שחורים יכולה לתת נופך מסתורי ויוקרתי לכל אחת שתבחר ללבוש אותה.

תכשיטים לגבר

בעבר תכשיטים לגבר לא היו מאוד אופנתיים, וגברים רבים התהדרו במראה טבעי ככל האפשר. היום יש שינוי מגמה מוחלט, וגברים רבים משקיעים שעות רבות בטיפוח עצמי. ההכנסה של תכשיטים לגברים אל השוק היא עדיין לא פשוטה, ונעשית על ידי שיווק טבעות או שעוני יוקרה לגבר, אשר חלקם משובצים באבנים יקרות.

טבעות אירוסין

בעבר טבעות אירוסין, ועצם ההכרזה על אירוסין כאירוע בפני עצמו לא היו נפוצות בישראל. היום, טבעות אירוסין הן חובה לכל כלה לקראת החופה. יש מגוון רב של סוגים בתחום של עיצוב טבעות יהלומים, כאשר הטרנד החם בישראל הוא שיבוץ של יהלום גדול, וכיסוי כל או חלק משטח הטבעת עצמה ביהלומים קטנים יותר. עם זאת, באירופה נפוץ עיצוב אחר אשר משאיר מקום למראה הטבעי של טבעת הזהב עצמה.

ודאו שקניתם מוצר איכותי

יהלומים ימשיכו להיות לצדכם לכל משך חייכם, ויישארו אף שנים רבות לאחר מכן. לכן, בחירה של טבעות יהלומים או תכשיט אחר חייבת להיעשות לאחר סקר שוק מעמיק, ולאחר רכישה מסוחר ידוע ומוכר.

היום, ניתן לייצר יהלומים סינתטיים באיכויות גבוהות במיוחד, אשר אדם ללא הציוד והידע הדרוש לא יוכל לזהות בשום אופן. לכן, אם אתם רוצים יהלום טבעי ויוקרתי, חשוב מאוד לבצע את הרכישה מחברה שאתם סומכים עלייה לחלוטין.

במקרה שאתם רוצים ליהנות מיהלומים שחורים ובכלל, חשוב מאוד שלא תסתכלו רק על גודל היהלום, אלא גם על מידת הניקיון שלו, מדד המשפיע מהותית על המחיר.

פואנטה

1
נגישות