אתר האופנה NEXT מרחיב פעילות בארץ. האם תיפתח חנות של נקסט ישראל?

אתר האופנה next מרחיב פעילות בארץ. האם תיפתח חנות נקסט ישראל?

אחד האתרים האהובים על הישראלים לקניות אונליין של בגדים הוא אתר next הבריטי. מסתבר שנקסט ישראל הוא אחד השווקים הרווחיים של החברה, וכעת היא מעלה הילוך

נקסט ישראל
תצוגת אופנה של אתר next בתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לכתבה מעודכנת על next ישראל לחצו כאן

10 שנים אחרי שאתר next הבריטי החל למכור אונליין בישראל, הוא עושה כעת צעד נוסף כדי לחזק את אחיזתו בקרב הצרכנים הישראלים, אשר רבים מהם כבר הפכו את נקסט ישראל לאתר חובה בעת חיפוש בגדים – בעיקר בגדי ילדים. המשמעות של הרחבת פעילות האתר היא נוכחות בולטת של נקסט ישראל ברשתות החברתיות ובקרב משפיענים בישראל – דבר שעלול להשפיע על רשתות האופנה הישראליות, במיוחד אלה שיש להן בגדי ילדים, כמו פוקס, גולף וקסטרו. האם נראה בקרוב חנות נקסט ישראל?

next הוא אחד מאתרי האופנה החזקים בעולם, ובפרט בבריטניה. האתר פועל ב-70 מדינות, וישראל היא בין המדינות שיש להן אתר ייעודי עם ממשק בשפת המקום.

בין נקסט ישראל לנקסט בריטניה

נקסט ישראל
בגדים של next. צילום: דפנה הראל כפיר

על רקע קדחת הקניות של חודש נובמבר, דיברו לאחרונה לא מעט על כמויות הקניות האדירות שעושים הישראלים באתר עלי אקספרס. אלא שמסתבר שלא רק בנובמבר ולא רק בעלי אקספרס – הקהל הישראלי קונה כל השנה בכמויות גדולות מאוד באתר next, והוא אחד הקהלים החשובים ביותר עבור רשת האופנה הבריטית. למעשה, כפי שאמרה שאנטל בינלי, מנהלת יחסי הציבור הבינלאומית של next, ישראל היא השוק השני בגודלו בעולם מבחינת כמות המכירות של נקסט, כשמקדימה אותה רק בריטניה עצמה – ארץ המוצא של next.

את הדברים היא אמרה באירוע חגיגי שהתקיים בתל אביב, אשר כלל תצוגת אופנה מושקעת. בתצוגת האופנה הוצגו בגדי נשים, בגדי ילדים ובגדי גברים, כשהמטרה היא לעודד את הישראלים לקנות בגדי נשים ובגדי גברים, ולא רק בגדי ילדים. כיום, 80% אחוז מרכישות הישראלים באתר next הן רכישות של בגדי ילדים.

נקסט ישראל
תצוגת האופנה של next לרגל השקת קולקציית סילבסטר. צילום: דפנה הראל כפיר

בראיון לאתר חדשות הצרכנות פואנטה, שאלנו את בינלי כמה שאלות ובדקנו גם אם נזכה לראות חנות נקסט בישראל:

שאלה: מדוע החלטתם להגביר פעילות בישראל?

בינלי: "הקהל הישראלי מאוד חשוב לנו. בריטניה היא השוק הכי גדול שלנו, וישראל בדרך כלל אחריה במקום השני, כאשר היא לא במקום השני, היא בהחלט בטופ 5 – והגענו למסקנה שהגיע הזמן שתהיה לנו כאן סוכנות (Agency) שתדאג ליחסי ציבור בישראל, לפעילות ברשתות החברתיות ועוד. אנחנו רוצים לתקשר עם הלקוחות שלנו באופן ישיר. אחרי כמעט 10 שנים של פעילות בישראל, אנחנו רוצים לעשות בישראל יותר פעילויות, מסיבות, אירועים עם מובילי דעה וכו'".

שאלה: האם נראה כאן גם מבצעים מיוחדים לישראל, למשל לפני חגים כמו ראש השנה או פסח?

בינלי: "נקסט כמדיניות לא עושה מבצעים, כך שלא תהיה פעילות של מבצעים גם בישראל. אנחנו חושבים שהצרכנים שלנו יודעים לסמוך עלינו ולהעריך את המחירים שלנו ללא מבצעים".

שאלה: אתם רואים הבדל בין סגנון הבגדים שהישראלים אוהבים להזמין לבין צרכנים ממדינות אחרות?

בינלי: "האמת היא שלא ממש. אנחנו כן רואים דגש גדול על הזמנת בגדי ילדים, אבל יש גם לא מעט הזמנות של בגדי נשים. בכל מקרה, הישראלים מאוד מודעים לטרנדים ולאופנה. הבחירות שלהם דומות לבחירות בבריטניה. מה שלובשים בישראל זה מה שלובשים בלונדון".

שאלה: יש לכם כ-700 חנויות פיזיות בעולם. האם גם בישראל תפתחו חנות פיזית?

בינלי: "לא. אמנם בבריטניה יש לנו 500 חנויות, אבל בישראל לא תיפתח חנות. חנות עולה כסף. את הכסף שצריך להשקיע בחנות, אנחנו מעדיפים להשקיע בשיפור האתר, בשיפור המשלוחים וכו'".

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות