שעוני היוקרה המובילים בעולם

שעוני היוקרה המובילים בעולם

מה הופך את שעוני היוקרה לנצחיים, מה מייחד את שעוני קרטייה והאם יש הבדל בין שעונים לגברים לבין שעונים לנשים?

שעוני קרטייה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שעון הוא כמובן לא רק אביזר שימושי, אלא לא פחות מזה, אביזר אופנתי. הרי כדי לדעת מה השעה, אנחנו כבר לא זקוקים היום לשעון ויכולים להסתפק בסמארטפון, אך בדיקת השעה המדויקת היא לא העניין. שעונים בכלל, ושעוני יוקרה קלאסיים מחברות מוכרות בפרט, נחשבים עדיין למושא הערצה נחשק שאנשים בכל רחבי תבל מעוניינים להיות בעליהם המאושרים. נראה גם שלא מדובר בטרנד חולף, אא בתופעה שתישאר עוד שנים ארוכות. על אף מחירם הגבוה, ניתן למצוא לא מעט לקוחות הבוחרים לקנות שעוני קרטייה המיובאים לארץ ע"י פדני ונחשבים כיום לדובדבן שבקצפת, כלומר לדגמים המשוכללים, האיכותיים והיוקרתיים ביותר שניתן למצוא בעולם השעונים.

למה אנשים אוהבים לרכוש שעונים יוקרתיים?

מלבד היותו של שעון יוקרה סמל סטטוס לכל דבר, ברכישה של שעון יוקרתי אמיתי הלקוח קונה לעצמו פיסה של נצח. שעונים של קרטייה למשל, מועברים מדור לדור והופכים לפריטים בעלי ערך רב שכלל איננו קשור לכסף. שעון שנוצר מחומרי גלם המשובחים ביותר שקיימים ובמקצוענות שאין דומה לה בעולם, יחזיק מעמד לשנים ארוכות ולחיים שלמים, משמע ילווה את הרוכש ואת משפחתו במשך כל חייהם.

השעונים הללו מעניקים מראה אלגנטי לכל מי שעונד אותם, ללא קשר למה שהוא לובש. גם כאשר הלבוש פוט ולא מתוחכם, תוספת של שעון כזה על פרק הים מקנה מיד חזות אמידה ומכובדת.

אילו מותגים נחשבים למבוקשים מכולם ומדוע?

אין כמעט מי שלא מכיר את המותג קרטייה. מדובר במותג יוקרה מוכר, אשר ניתן למצוא גם בקרב אנשים שאינם חובבי שעונים כלל.

כפי שניתן לצפות ממותג מוביל, החברה מעדכנת את שעוני קרטייה מדי שנה ומגוונת את הקולקציה המוצעת למכירה. עם זאת, ניתן עדיין לרכוש ובמחירים גבוהים יותר, את הדגמים הקלאסיים שהחלו להיות מיוצרים לפני עשרות שנים ונחשבים לפריטי אספנות של ממש.

חומרי הגלם שמהם מיוצרים השעונים עשויים להשתנות מדגם לדגם. לעיתים הרצועה תהיה עשויה מעור ולעיתים ממתכת.

עם זאת, הדגש בייצור השעונים הוא תמיד על גימור איכותי, ויש הקפדה על הרכבה מדויקת, מה שכמובן מבטיח שנים ארוכות של הנאה מהמוצר.

האם יש הבדל בין שעון לגבר לבין שעון לאישה

שעוני יוקרה מיוצרים בדגמים המיועדים לנשים ולגברים, אך ישנה מגמה בשנים האחרונות של נשים העונדות דגמים שנחשבים ל"גבריים" ולהפך. החברה עצמה מייצרת לא מעט דגמים שנראים כמתאימים לשני המינים וכמובן האופנה היא זו שמכתיבה, אחת לזמן מה, את הרגלי הרכישה של הלקוחות הקבועים והנאמנים של קרטייה כמו גם של שאר חברות היוקרה לייצור שעונים.

הבחירה של שעון שעלותו גבוהה ביחס לשעונים אחרים, מכתיבה את הזהירות המתבקשת בקניית שעון כמתנה. גלריית התמונות העשירה של שעוני היוקרה המובילים, מאפשרת התרשמות מן הדגמים בגודל כמו אמיתי וזה מקל עד מאוד על אנשים שמתלבטים באשר לרכישה שלהם.

באתר ניתן ללמוד על מנגנוני ההפעלה המתוחכמים ועל הפרטים החשובים של כל אחד מן השעונים מקרוב.




1
נגישות