בלאק פריידיי 2019 – באילו אתרים המבצעים כבר התחילו?

בלאק פריידיי 2019 – באילו אתרים המבצעים כבר התחילו?

בלאק פריידיי 2019 מתקיים רשמית ביום שישי, ה-29/11, אבל באתרים רבים בישראל ובעולם כבר פורסמו מבצעי בלאק פריידי. עשינו בשבילכם סדר בחגיגה.

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בלאק פריידי מתקיים באופן מסורתי ביום שאחרי חג ההודיה בארה"ב, עם מגוון עצום של מבצעים בחנויות ואתרי אינטרנט בישראל ובעולם כולו.

התחרות הגדולה על כיסם של הצרכנים גרמה בשנים האחרונות לאתרים רבים ברחבי העולם להתחיל מוקדם יותר את מבצעי בלאק פריידי שלהם, בניסיון להקדים את המתחרים, וגם השנה מספר גדול של אתרים מובילים כבר השיק את המבצעים שלהם – ימים לפני מועד המבצעים הרשמי.

באילו אתרים בחו"ל כבר התחילו מבצעי בלאק פריידי?

בין האתרים המעניינים בחו"ל שכבר העלו לאוויר את המבצעים שלהם לבלאק פריידי 2019 אפשר למצוא את האתרים המובילים: אמזון (amazon), איביי (ebay), וולמארט (Walmart), אייהרב (iherb), עלי אקספרס (AliExpress), גירבסט (Gearbest).

באילו אתרים בישראל כבר התחילו מבצעי בלאק פריידי?

רוב האתרים המובילים בישראל כבר נמצאים עמוק בתוך מבצעי בלאק פריידי 2019, שמהווים מעין המשך למבצעי המכירות שראינו בתחילת החודש במהלך ShoppingIL ויום הרווקים הסיני.

בין אתרי האופנה הישראליים שכבר פירסמו מבצעים ניתן למצוא את אתר Terminal X של קבוצת פוקס, קסטרו, הודיס, עזריאלי, ו-story.

בין האתרים הישראליים שכבר פירסמו מבצעי בלאק פריידי על מוצרי חשמל, טלויזיות וטלפונים ניידים ניתן למצוא את מחסני חשמל, א.ל.מ., שקם אלקטריק, GROO, KSP, ivory, וואלה שופס, לאסטפרייס, טרקלין חשמל, קבוצת ח.י. ואתרים רבים נוספים.

פירוט נוסף של אתרים ומבצעים אטרקטיביים ניתן למצוא באתרים בלאק פריידי בסט ו-savey.co.il, ובקבוצות פייסבוק כדוגמת: "אמהות קונות יחד", "מאמאמציאות", "המציאות שלי באיביי ועליאקספרס".

האם מבצעי הבלאק פריידי שכבר פורסמו אכן אטרקטיביים?

בחלק מהאתרים והחנויות נחשבים המבצעים שעלו עד כה כ"מבצעי מקדימים" – מבצעים שבהם ההנחות פחות טובות מאשר בבלאק פריידי עצמו, או לחילופין – מבצעים על מוצרים פחות פופולריים.

לעומת זאת, בחלקם האחר של האתרים בחו"ל – המבצעים שכבר פורסמו לבלאק פריידי 2019 הם בהחלט מבצעים אטרקטיביים מאוד, שמהווים הזדמנות לרכישה מוקדמת וכדאית, לפני שההתנפלות הגדולה של הצרכנים מתחילה.

וכמה דברים שחשוב לזכור כשקונים בבלאק פריידי

– לעבוד עם רשימת קניות – בלאק פריידי מעמיס על החושים מגוון עצום של מוצרים והנחות. כדי שלא תצאו בסוף הבלאגן עם פריטים שאתם לא צריכים – מומלץ בחום להכין מראש רשימת קניות, ואז לעבוד באופן ממוקד לאיתור המבצעים הטובים וקניית הדברים שבאמת צריך.

– הצטרפו למועדונים ורשימות תפוצה של האתרים האהובים עליכם

חברים במועדון הלקוחות או ברשימת התפוצה של האתרים השונים מקבלים פעמים רבות עדכונים מוקדמים על מבצעים מיוחדים והטבות בלעדיות.

– נסו להימנע משעות העומס

אם אתם בוחרים להגיע פיזית לחנויות או למרכזים מסחריים, מומלץ לא להגיע בשעות העומס של יום שישי בבוקר או חמישי בערב, על מנת שתקבלו שירות טוב יותר, ושפריטים לא יאזלו מהמלאי.

– מצאתם מה שחיפשתם? אל תתמהמהו

בלאק פריידי זכה בשנים האחרונות ליחסי ציבור מעולים, ומיליוני צרכנים מכל העולם ישתתפו השנה בחגיגת הקניות. מצאתם מה שאתם רוצים לקנות במחיר טוב? מומלץ לקנות את הפריט לפני שיאזל מהמלאי.




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    1
    נגישות