הגדלת חזה - מה חשוב לדעת על הניתוח הפופולרי בעולם?

הגדלת חזה – מה חשוב לדעת על הניתוח הפופולרי בעולם?

מהו סוג השתל המתאים ואיך בוחרים במנתח הפלסטי הנכון? כמה תשובות לשאלות ששואלת כל מי ששוקלת לבצע ניתוח הגדלת חזה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ניתוח הגדלת חזה הוא את הניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר הן בישראל והן בעולם כולו. לא מעט נשים אינן חשות מספיק בטוחות במראה שלהן או שחשות שהמראה שלהן איננו נשי מספיק בשל חזה קטן. לכן, אותן נשים פונות לביצוע ניתוח פלסטי להגדלת חזה, אשר מטרתו היא להעניק לחזה שלהן מראה גדול יותר. ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח המשתנה מאישה לאישה, בהתאם למטרות הניתוח שהיא הגדירה מראש יחד עם המנתח.

סוגי השתלים בניתוח הגדלת חזה

על מנת לבצע ניתוח הגדלת חזה, על האישה לבחור יחד עם המנתח את גודל השתלים.

מטבע הדברים, השד הוא אבר תלת-ממדי ובניתוח הגדלת חזה יש להכניס גוף תלת-ממדי בעל מידות מסוימות מבחינת רוחב וגובה. חשוב לדעת שהמראה המתקבל משתנה בין הנשים. במילים אחרות, שתי נשים אשר הכניסו אליהן אותו גודל של שתל, יכולות לקבל מראה שונה לחלוטין של חזה וזאת בשל מבנה גוף ייחודי ומבנה חזה ייחודי של כל אישה.

לכן, חשוב מאוד לבחור במנתח פלסטי מומחה ומקצועי אשר יבין את רצונותיה של האישה ובהתאם לרצונה, יבחר את השתלים הנכונים לה.

כמו כן, ניתן למצוא כיום שתלים מסוגי חומרים שונים. למעשה, קיימים מגוון של יצרנים, מגוון צורות, מגוון טקסטורות וחיפויים. על כן, חשוב מאוד לבחור את השתלים המתאימים לכל אישה גם מבחינת החומר ממנו הם עשויים.

בנוסף, נשים שאינן מעוניינות בשתל סיליקון, יכולות לשקול טכניקה חדשה יותר שבה מתבצעת הגדלת חזה בשומן עצמי.

כיצד מתבצע ניתוח הגדלת חזה

לאחר שהוחלט לגבי סוג השתל המתאים ביותר עבור האישה, המנתח יבחר את השיטה הטובה והמתאימה ביותר להחדרת השתל. ניתן להחדיר שתלים ממספר נקודות כאשר השיטה השכיחה ביותר היא החדרת השתלים דרך הקפל התת-שדי.

מדובר על שיטה אשר מאפשרת דיוק רב יותר בניתוח. חשוב שהמנתח ימקם בצורה הטובה ביותר את השתלים. ניתן למקם שתלים הן מתחת לשריר והן מעל לשריר, כאשר לכל אחד מהמיקומים הללו יש את היתרונות והחסרונות שלו.

ניתוח הגדלת חזה מתבצע תחת הרדמה ואורכו כשעה. ההחלמה בניתוח זה היא בהתאם לסוג השתל ובהתאם למיקום שלו.

כיצד תבחרי מנתח עבור השתלת חזה

כדי שהניתוח עבור הגדלת חזה יצליח ויתבצע בצורה הבטוחה ביותר, חשוב מאוד לבחור במנתח פלסטי כירורגי מומחה בתחום זה. ד"ר אופיר שיין מהווה כיום את אחד מהרופאים הטובים ביותר בתחום ניתוחי הגדלת חזה. מדובר על פלסטיקאי אשר התמחה בתחום יחד עם גדולי הפלסטיקאים בבית החולים אסף הרופא והוא משלב בין חוש אומנותי לבין יכולות רפואיות מקצועיות גבוהות. בחירה בד"ר אסף שיין תעניק לך את מראה החזה שתמיד חלמת עליו.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
1
נגישות