הטריק שחשוב שתכירו וההנחות שלא כדאי להחמיץ - כתבות עם פואנטה - פואנטה

הטריק שחשוב שתכירו וההנחות שלא כדאי להחמיץ – כתבות עם פואנטה

החל מהתקלה בטונה סטארקיסט, דרך השיטות של חברות הסלולר ועד חלב הסויה של טרה – היכנסו לכתבות ששוות לכם כסף, כולל תזכורת למבצעי נובמבר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם אוהבים לראות טלוויזיה, אם אתם מתלבטים באיזו חברת סלולר לבחור, אם אתם מחפשים הנחות למופעי חנוכה, אם אתם משלמים באשראי (מי לא?), אם אתם אוכלים טונה סטארקיסט ואם אתם שותים חלב סויה או חלב שקדים – קבלו תקציר של הכתבות המעניינות בפואנטה בימים האחרונים:

נובמבר שופינג: מיום הרווקים ועד בלאק פריידיי

אם הלכתם לאיבוד בין כל אירועי הקניות וימי השופינג של נובמבר, הנה כתבה שתעשה לכם קצת סדר בראש – החל משופינג.IL שפתח את החודש, דרך יום הרווקים הסיני (Singles Day) ועד הבלאק פריידיי. כל הפרטים בכתבה על ימי הקניות בנובמבר

אילו מבצעים שווים מסתתרים בתוך ים המבצעים? פרטים בכתבה על מבצעי נובמבר >

שיטת ה"מתנות" בתשלום חוזרת? קראו והיזהרו

שעון חכם בפרטנר
שעון חכם "מתנה" בפרטנר – יותר מ-1000 ב-36 תשלומים על מותג לא מוכר

אם היה נדמה שחברות הסלולר הפסיקו את שיטת המתנות חינם שמתגלות כמתנות בתשלום, הרי שסיפורה של לקוחת פרטנר מגלה שהשיטה עדיין חיה וקיימת. למרבה המזל, מדובר בלקוחה עירנית שבודקת את ההודעות והמיילים שהיא מקבלת, ומוודאת שהדברים נעשו בהתאם לסיכום, וכך קרה שלאחר שהובטח לה שעון חכם מתנה – הסתבר לה שהמתנה תעלה לה יותר מ-1,000 שקל על פני 3 שנים.

כל הפרטים בכתבה על שיטת המתנות בפרטנר >

לא רק נטפליקס, שירות אפל TV פלוס עלה לאוויר

אפל TV PLUS

שירות הטלוויזיה בסטרימינג של אפל, אפל TV פלוס, הושק לאחרונה בעולם וגם בישראל. מדובר בשירות שמצטרף לזירת הסטרימינג ההולכת ונעשית צפופה – אשר השחקנית המרכזית בה היא נטפליקס, ואשר גם חברת yes הצטרפה אליה לאחרונה עם שירות יס פלוס. אז מה אפשר לראות באפל TV פלוס, באילו מכשירים וכמה זה עולה?

כל הפרטים – בכתבה על אפל TV פלוס >

 

נתיב פלוס קנסות: מה צריך לדעת על רפורמת הפקקים?

נתיב+

פחות מחודש לאחר ההשקה ב-4.10.2019, הגיעו גם הקנסות אל נתיב פלוס – אותו נתיב המיועד למכוניות שבהן הנהג נוסע עם נוסעים המתלווים אליו. כעת, נהגים שנוסעים לבד (בכוונה או בטעות) בנתיב הייעודי משלמים ביוקר, מה שהופך את הנתיב ל"נתיב פלוס קנס".

מהם הכללים של נתיב פלוס, כמה נוסעים חייבים לנסוע בכל רכב, מה גובה הקנסות למפרי החוק ומהן התוכניות התחבורתיות שאמורות להקל על העומס?

כל הפרטים – בכתבה על נתיב פלוס >

 

תזכורת: כך תשיגו הנחות לפסטיגל ולשאר מופעי חנוכה

PLAY פסטיגל

חנוכה נראה רחוק, אבל הוא הולך ומתקרב ואיתו הולכים ואוזלים הכרטיסים למופעי חנוכה. החל מהפסטיגל, דרך פופ-אפ מיוזיק ועד שלמה המלך ומלכת שבא – מדובר במופעים יקרים. מחיר מלא לכרטיסים לפסטיגל עומד על 174 שקל – ויש מופכים יקרים יותר. הבשורה הטובה היא שיש דרכים להשיג הנחות דרך ועדי עובדים, מועדוני צרכנות, מנוי מפעל הפיס חברות האשראי וחלק מהבנקים.

כל הפרטים – בכתבה על הנחות למופעי חנוכה >

בקרוב תחרות לתנובה: יושק חלב סויה של טרה

אם אתם נוהגים לקנות תחליפי חלב כמו משקה סויה או משקה שקדים, אתם ודאי מודעים למחירים המאוד גבוהים שלהם. השחקנית המרכזית בשוק היא תנובה, אבל בימים הקרובים היא תתחיל לחלוק את המדף עם חלב סויה וחלב שקדים של משק צוריאל מבית טרה. האם המחירים יירדו?

כל הפרטים – בכתבה על תחליפי החלב של טרה >

 

שעון ה-eSIM של סמסונג מגיע לפלאפון. משתלם?

שעון eSIM סמסונג

אחרי שבעלי האייפונים קיבלו מענה עם שעוני אפל, כעת גם בעלי סמסונג יכולים לצאת מהבית בלי הסמארטפון ולהישאר מחוברים באמצעות שעון חכם עם eSIM. חברת פלאפון היא הראשונה בישראל להציע את השירות, כאשר המשמעות היא שאפשר לרכוש את השעון החכם של סמסונג באופן עצמאי ואפשר גם לרכוש אותו בפלאפון – ולהצטרף לשירות. איך זה בדיוק עובד, האם משתלם לקנות שעון חכם עם eSIM של סמסונג בפלאפון וכמה זה עולה?

כל הפרטים בכתבה על שעוני ה-eSIM של סמסונג בפלאפון >

 

עוד מלכודת בחברות הסלולר: חבילה שיכולה להתייקר מחר

אם חשבתם שחברות הסלולר הבינו שבתנאי תחרות כה קשים, האסטרטגיה של מלכודות וטריקים צריכה לעבור מן העולם – טעיתם. חלק מחברות הסלולר מאמצות בחודשים האחרונים שיטה חדשה שהיא לכאורה לטובת הצרכן, אך בפועל מאוד לרעתו: חבילות סלולר ללא תוקף. לכאורה, מדובר בחבילה ללא התחייבות מצד הצרכן, אך בפועל אין פה שום הטבה לצרכן כי הוא בכל מקרה יכול לעזוב את החברה מתי שהוא רוצה. חבילה ללא התחייבות מסוג זה משרתת רק את חברת הסלולר, כי היא יכולה להעלות את המחיר מתי שמתחשק לה – ויש גם חברה שכבר עשתה זאת.

כל הפרטים ושמות החברות – בכתבה המלאה על חבילה ללא התחייבות בחברות הסלולר >

 

תקלה בטונה סטארקיסט

הטונה אמנם הייתה בכותרות לאחרונה בשל אשפוז של לקוחות ארומה אשר אכלו כריך טונה, אבל מסתבר שגם בטונה לצריכה ביתית עלולה להיות תקלה. שימו לב להודעת הריקול (איסוף מוצרים) של טונה סטארקיסט.

כל הפרטים ותאריכי התפוגה – בכתבה המלאה על הריקול של תנובה סטארקיסט >

 

עידן חדש בתשלומים: אשראי או אפליקציה?

תתחילו להתרגל, לא רחוק היום שבו כבר לא נגיש את כרטיס האשראי שלנו למוכרת בחנות ונתבקש לחתום על ספח. שיטות התשלום משתכללות ומשתנות – החל מהתשלום באשראי ועד תשלום דרך הסלולרי. האם אנחנו מתקרבים למצב שבו נוכל להשאיר את הארנק בבית?

כל הפרטים – בכתבה על שינוי שיטות התשלום >

כך תזהו עגבנייה ישראלית

אם חשוב לכם לקנות תוצרת חקלאית ישראלית, כדאי שתשימו לב אילו עגבניות אתם מכניסים לעגלה בסופר – ולאחר מכן גם מכניסים לפה… רשתות השיווק מוכרות לאחרונה יותר ויותר עגבניות מתורכיה, ולאור התרחבות התופעה החליטו במשרד החקלאות לפרסם מדריך קצר לזיהוי עגבנייה ישראלית. אז איך תזהו ולמה זה חשוב?

כל הפרטים בכתבה על העגבניות מתורכיה >

 

חדש בסלופארק: התרעה על חניה ותשלום בשעון אפל

אפליקציית החניה סלופארק השתדרגה לאחרונה ומציעה כעת כמה שירותים מעניינים, ביניהם התרעה על חניה שהתפנתה באמצעות יישום "אתה יוצא?". המטרה – להתחרות באפליקציית פנגו, שמספקת גם היא לנהגים שורה של שירותים נלווים. אז מה עוד מציעה אפליקציית סלופארק במתכונתה החדשה?

כל הפרטים – בכתבה על אפליקציית סלופארק >

 

בקרוב: טיסות ישירות לשיקגו באל על

חברת אל על מרחיבה בשנים האחרונות את מגוון הטיסות הישירות לארה"ב שהיא מציעה, ובמרץ הקרוב תחל להפעיל  טיסות ישירות לשיקגו. הכרטיסים כבר נמכרים, וכנהוג באל על, לרגל ההשקה היא מציעה מבצעים – אלא שהפעם היא מתמקדת במבצעים על מחלקת הפרימיום ולא על מחלקת התיירים. מהם המחירים?

כל הפרטים – בכתבה המלאה על הטיסות הישירות לשיקגו >

 

בדקנו: דאודורנט ללא אלומיניום של ד"ר עור

לאחרונה השיק המותג הישראלי ד"ר עור (DOCTOR OR) סדרה לצעירות הנקראת ד"ר עור young. אחד המוצרים הבולטים בה הוא דאודורנט ללא אלומיניום. האם הדאודורנט עושה את העבודה ומה עומד מאחורי החשש מפני דאודורנט המכיל אלומיניום?

כל הפרטים – בכתבה על הדאודורנט של ד"ר עור >

פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות