חברת הביטוח ווישור (weSure) מבטיחה: מ-54 שקל בחודש לביטוח רכב

חברת הביטוח ווישור (weSure) מבטיחה: מ-54 שקל בחודש לביטוח רכב

חברת הביטוח ווישור מאפשרת לרכוש ביטוח לתקופה של כמה חודשים בלבד, מבטיחה התאמה אישית לפרופיל הנהג ומתחייבת לתת שירות גם בוואטס אפ

ווישור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמה אתם משלמים על ביטוח הרכב שלכם? האם אתם בכלל יודעים? האם אתם בכלל משווים? מתחת לאפם של המבוטחים מתחוללת בשנה האחרונה מלחמה מבורכת בין חברות הביטוח, שעליה אחראיות בעיקר שתי חברות ביטוח  צעירות: ליברה ו-weSure (ווישור). במסגרת התחרות הזאת, חברת weSure הכריזה אתמול כי יש מבוטחים, או ליתר דיוק מבוטחות, שישלמו אצלה 54 שקל בלבד לחודש עבור ביטוח חובה לרכב. זו כמובן דוגמה קיצונית למחיר נמוך במיוחד, שרלבנטי לנהגת בגיל מסוים בלבד, אבל החברה מבטיחה שמחיריה יהיו "מהנמוכים בארץ".

כאן יש להזכיר כי כאשר מדובר בביטוח, לצרכן חשוב לא רק נושא המחיר, אלא גם נושא השירות. בווישור מבטיחים שירות מהיר ודיגיטלי שיחליף את ההמתנה המייגעת על קו הטלפון של חברות ביטוח "מסורתיות". את הפוליסה הלקוח מקבל בהודעה לנייד או במייל תוך דקות לאחר ההצטרפות אונליין. עם זאת, בווישור יצטרכו להוכיח כי העובדה שמדובר בחברת ביטוח דיגיטלית לא פוגמת באיכות השירות. בחברה אומרים כי כל תהליכי התביעות והשירות לא יבוצעו רק אונליין, אלא ייתמכו על-ידי מוקדי שירות – וזאת כחלק מעמידת החברה בדרישות הרגולציה המקומיות.

חידוש נוסף הוא שהעסקה אינה עסקה שנתית כברירת מחדל. הלקוח יכול לבחור לשלם מדי חודש סכום קבוע ולרכוש פוליסה לתקופה קצרה משנה. כך קל יותר לסיים את הביטוח מתי שרוצים. הפסקת הביטוח בכל מקרה אינה כרוכה בקנסות.

חברות הביטוח מתעוררות מהתרדמת

מה בעצם קורה פה? כפי שפורסם במדור ביטוח כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, ענף הביטוח נגרר בעל כורחו לתחרות שנובעת מפתיחת הענף לעולם הדיגיטל ומכניסת שתי החברות הדיגיטליות ליברה ו-weSure. חברת ליברה הייתה הראשונה לצאת בפועל אל הקהל הרחב, ואילו חברת ווישור החלה את דרכה באמצעות שיווק פוליסות דרך מקומות עבודה, ואתמול הכריזה רשמית על פתיחת השירות לכלל הצרכנים – כאשר היא מביאה איתה הבטחה לא רק למחירים נמוכים, אלא גם לחוויית משתמש שקופה ודיגיטלית. בניגוד למה שהיה מקובל בענף ביטוח הרכב, שבו הנהגים חולקו באופן גס לפי כמה קריטריונים, בווישור אומרים כי המחיר יותאם בצורה הרבה יותר אישית לנהג, בהתאם להיסטוריית הנהיגה שלו. עוד הם מבטיחים גמישות בבחירת הכיסויים השונים.

המוצרים הראשונים שישווקו לציבור בפלטפורמה הדיגיטלית של weSure הם ביטוח רכב חובה, מקיף וצד ג'. ההבטחה היא לתהליך מהיר של רכישת פוליסה, בכל מקום ובכל זמן – בלחיצת כפתור מהמחשב או מהסמארטפון.

הבטחה נוספת היא לתקשורת יעילה באמצעות וואטס-אפ ושילוב של בוטים על מנת להבטיח רמת שירות גבוהה. כאן יש לציין כי שירות בוואטס-אפ הוא שירות ממש מתבקש בעידן הנוכחי, וטוב שהחברה מאמצת אותו. עם זאת, השימוש בבוטים (מענה אוטומטי באמצעות רובוט) במוקדי שירות, לעתים קרובות לא מוכיח את עצמו ומותיר את הלקוח עוד יותר מתוסכל בשל המענה הלא אישי. בווישור יצטרכו לעבוד קשה כדי לדאוג לכך שהבוטים אכן ייתנו מענה יעיל.

בתפקיד נשיא החברה: המפכ"ל לשעבר דנינו

חברת weSure הוקמה לפני שנה ע"י שני בכירים בענף הביטוח המקומי: אמיל וינשל, לשעבר מנכ"ל איילון והמשנה למנכ"ל במגדל והראל, וניצן צעיר הרים שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות הביטוח הגדולות במשק – לרבות מגדל, כלל ביטוח והראל. יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה לשעבר, משמש כנשיא קבוצת weSure ויו"ר דירקטוריון חברת ההחזקות. השלושה הכירו במסגרת תפקידם האחרון בקבוצת מגדל שבו יוחנן דנינו כיהן כיו"ר.

בשלב הראשון לפעילותה, החברה התמקדה בשיווק ביטוחי פרט לארגונים וקולקטיבים גדולים באמצעות התשתית הדיגיטלית שלה. ב-weSure לא נוקבים במספר המדויק של הפוליסות ששווקו עד כה מאז הקמתה לפני שנה, אך ככל הנראה מדובר בכמה עשרות אלפי פוליסות.

את ההשקה כעת מלווה קמפיין בכיכובו של אמן החושים נמרוד הראל. בחירתו של נמרוד הראל לשמש פרזנטור של weSure נועדה להעביר את המסר שאפשר לחסוך הרבה כסף בהוצאות כמעט כמו במטה קסם. במסגרת הקמפיין, ידגים אמן החושים נמרוד הראל בצורה מרהיבה איך חברת weSure "עושה קסמים" למחירי הביטוח. הקמפיין יורכב ממספר סרטונים תחת הסלוגן "ביטוח מתקדם זה הכי משתלם!".


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות