החידוש בבקבוק חצי ליטר של בירה גולדסטאר, היינקן ומכבי הוא לא בטעם - פואנטה

החידוש בבקבוק חצי ליטר של בירה גולדסטאר, היינקן ומכבי הוא לא בטעם

אם עד עכשיו התעצלתם להחזיר את בקבוקי הבירה, אולי תשתכנעו מהעובדה שעל בירה גולדסטאר, היינקן ואחרים תקבלו החזר משמעותי, ויש לזה סיבה

מארז בקבוקי בירה גולדסטאר למילוי חוזר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם קונים בקבוקי בירה, שימו לב לבקבוקי חצי ליטר של בירה גולדסטאר, מכבי, נשר והייניקן שמוגדרים "בקבוק חוזר". הטעם אותו טעם, אבל החידוש הוא במה שקורה אחרי שאתם מסיימים לשתות. חברת טמפו, אשר משווקת את מותגי הבירה הללו, אינה שולחת את הבקבוקים למפעלים למיחזור זכוכית, אלא עושה בהם שימוש חוזר. זאת, כמובן, בתנאי שתחזירו אותם לחנות.

הפיקדון על הבקבוק הזה הרבה יותר גבוה מהפיקדון המקובל של 30 אגורות, המוטל על בקבוקים למיחזור. צרכן שמחזיר בקבוק חצי ליטר של בירה גולדסטאר, בירה מכבי, בירנ היינקן או בירה נשר – מקבל עבור כל בקבוק 1.20 ש"ח.
הבקבוקים נמכרים בנפרד ובמארזים, כאשר ההחזר על אריזת שישייה עומד על 7.20 ש"ח, והיא מעוצבת כך שניתן להחזיר אליה בקלות את הבקבוק בתום השימוש.

באתר BLEND נמכר מארז של "חבילה חוזרת", הכולל סל נשיאה ו-12 בקבוקי בירה חוזרים, ב-95 ש"ח. המארז כולל בירה גולדסטאר, גולדסטאר לא מסונן ,הייניקן ומכבי 7.9% (3 בקבוקים מכל סוג). כאמור, המחיר כולל פקדון בסך 1.20 ₪ עבור כל בקבוק.



הבקבוק החוזר עובר בחזרה למפעל הייצור של טמפו לאחר השימוש, עובר שטיפה יסודית וחוזר למילוי מחדש. בטמפו אומרים כי עלות ההשקעה בשדרוג הקו במפעל עומדת על 50 מיליון יורו. "באמצעות השימוש החוזר מצומצמת משמעותית פליטת גזי החממה, מופחתת משמעותית פסולת ומופחתת צריכת משאבים", אומרים בטמפו. "המדרך הפחמני הנמוך ביותר של בקבוק חוזר, שזהו המדד המרכזי למדידת ההשפעה על ההתחממות הגלובלית, נמוך בכ-50% מזה של בקבוק חד פעמי. לכך יש להוסיף את העובדה ששיטה זו מקטינה משמעותית את צריכת משאבי הטבע ואת הפסולת הנוצרת".

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

בירה גולדסטאר



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות