טעמנו: דומינו'ס פיצה צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו - פואנטה

טעמנו: דומינו'ס פיצה צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו

פיצה דומינו'ס השיקה לאחרונה את צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו – פיצה שבה החלק
"הקשה" טומן בחובו מילוי שמשדרג את הפיצה. טעים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי השקת פיצה צ'יזי קראסט של דומינו'ס פיצה, מגיע טעם נוסף בסדרה: פיצה צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו. למי שטרם טעם – הנה הסבר קצר. הרעיון בפיצה צ'יזי קראסט הוא שהחלק של "הקשה" ממולא בגבינת מוצרלה. כך שגם מי שבדרך כלל לא אוכל את החלק הזה, יחרוג ממנהגו. כעת, כאמור, לא רק מילוי מוצרלה מסתתר בקצוות הפיצה, אלא מוצרלה פסטו.

בדומינו'ס פיצה משווקים את צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו כ"פיצה שאוכלים מהסוף להתחלה". יש בזה משהו, משום שהתוספת הזאת בהחלט הופכת את החלק של ה"קשה" לכזה שיש לו טעם מובחן ושונה, שכבר לא בהכרח משאירים לסוף או מניחים בצד.

במבחן הטעימה, כל הטועמים אהבו את צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו הרבה יותר מאת הגרסה המקורית שדומינוס פיצה השיקה לפני שנה (כלומר, מילוי של מוצרלה בלבד). התוספת של הפסטו יוצרת תחושה קלילה יותר, בעוד שהמילוי של המוצרלה בלבד מתאפיין בקצת כבדות. שילוב הגבינה נמצא בכמות גדולה ונדיבה, והתוספת כולה הופכת את הפיצה להרבה יותר משביעה.

האם הלקוחות יתחילו להעדיף להזמין מדומינו'ס פיצה צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו על פני פיצה רגילה? יהיה מעניין לראות לאורך זמן, משום שמדובר בפיצה יקרה יותר.

הפיצה נמכרת כמובן עם כל התוספות הרגילות לבחירה, אבל טעם הפסטו האיטלקי מתאים יותר לתוספות כמו זיתים, עגבניות או בולגרית.

מחיר צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו

מחיר מלא: כ-82 שקל. כרגע במחיר השקה של משפחתית צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו ב-59.90 ₪ באיסוף מהסניף בלבד, עד 28.2.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות