קולקציית נעליים ידידותית לסביבה - פואנטה

קולקציית נעליים ידידותית לסביבה

רשת הנעליים אלדו (ALDO) מצטרפת לרשימה המתארכת של חברות אשר מייצרת קולקציה של מוצרים מחומרים ממוחזרים. הקולקציה הראשונה היא קולקציית הסניקרס יוניסקס RPPL – ושימו לב לעיצובים

קולקציה אקולוגית של אלדו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשנים האחרונות, ובמיוחד בתקופה האחרונה, אנחנו שומעים לא מעט על נושאים כמו התחממות גלובלית, הפחתת מזהמים, מיחזור ועוד. המודעות לנזקים שהאדם גורם לסביבה בה הוא חי הולכת וגדלה, ובמקביל גדלה במודעות לצורך בייצור של מוצרים אקולוגיים, או מוצרים ידידותיים לסביבה, כלומר – כאלה שבתהליך ייצורם נגרם כמה שפחות נזק לסביבה ולכדור הארץ. המשמעות היא שחברות משקיעות משאבים במעבר לשיטות ייצור ירוקות יותר ופחות מזהמות, ומפתחות  מוצרים ירוקים אשר יוצרו מפריטים ממוחזרים.

החל מעונה זו, מותג הנעליים ואביזרי האופנה ALDO הצטרף גם הוא לתמיכה במאבק לשמירה על כדור הארץ, ומשיק גם הוא קולקציה ידידותית לסביבה, מבלי להתפשר על איכות או סטייל. מדובר בקולקציית הסניקרס יוניסקס RPPL, העשויה כולה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים וחלקי אצות. הקולקציה החדשה הזו של אלדו מפתיעה, אופנתית לחלוטין ומתאימה לגברים ולנשים גם יחד.

אלדו הצליחה לייצר קולקציה ייחודית, העשויה מחומרים ברי קיימא, תוך כדי שמירה על נוחות מרבית ויופי. הנתון המדהים הוא שכל ייצור של זוג נעליים כזה מפחית 640 גרם של פחמן דו חמצני שנפלט לאטמוספירה, ואחראי לניקיון וסינון של כ-35 ליטר מים מזוהמים.

הנעליים מגיעות בצבעים של אדום, שחור וורוד, במגוון רחב של מידות, ומחירן 399 שקל.

אז אם אתם מאמינים באורח חיים של קיימות ושמירה על איכות הסביבה, אבל לא רוצים להתפשר על אופנה וסטייל, תוכלו להתרשם מהדגמים החדשים באחד מסניפי החברה או באתר.




1
נגישות